۱۳۹۷ فروردین ۱۷, جمعه

ایران - ولایت فقیه :وقاحت غنی شده


عظما و وضعيت نظام ولايت 

ایران - ولایت فقیه :وقاحت غنی شده

برای آدم سخت است که این جملات طلبکارانه و وقیحانه خامنه‌ای را هضم کند. حتما می‌گویید هیچ‌کدام از حرفهای این دجال قابل هضم نیست، حرفتان درست است ولی بعضی حرفهای حضرت آغا علاوه بر این‌که چغل[1] هست، استخوان هم دارد به‌نحوی که به هیچ‌وجه نمی‌شود آن را قورت داد.
یک نمونه از این ترهات آغا مزخرفاتی بود که روز اول سال در رابطه با علل عقب‌ماندگی صنعت و تولید داخلی اظهار فضل فرمودند: «جوانهای ما تعصب دارند به فوتبال. یکی قرمز، یکی آبی، حتی طرفدار تیم رئال است... اگر این تعصب را نسبت به تولید داخلی تعصب داشته باشند، بسیاری از مشکلات ما حل خواهد شد».
بالاخره رمز و راز و علل عقب‌ماندگی تولیدی و صنعتی کشور کشف شد که علاقه و تعصب جوانهای ما به فوتبال و تیمهای فوتبال است، فقط یک ابهام کوچولو می‌ماند و آن هم این‌که این کشورهای اروپایی و... که کلی در زمینه فوتبال پیشرفت کرده و انبوهی تماشاچی فوتبال دارند ظاهراً باید به‌لحاظ تکنیک و تولید به‌شدت عقب‌مانده بوده و غارنشین باشند. این مثلاً رهبر یک کشور است که در سخنرانی ابتدای سال که معمولاً مهمترین و سرفصلی‌ترین موضوعات گفته می‌شود، این‌چنین موضوعات نغزی را افاضه می‌فرمایند.
البته نمی‌شود گفت که ولی‌فقیه این‌قدر‌ها شعور ندارد که نداند عوامل رشد و شکوفایی تولید و هم‌چنین موانع توسعه صنعتی چیست، ولی یک چیز را مسلماً نمی‌داند و آن هم سطح بالای فهم و شعور جامعه ایرانی است و این‌که با این ترهات نمی‌شود یک مردم به‌شدت تحت فشار مشکلات روزمره و تشنه آزادی را گول زد و از قیام و انقلاب بازداشت.
مثلاً این‌که جامعه ایران چگونه بپذیرد و باور کند که طرفداری از فلان تیم فوتبال باعث پس‌رفت تولید می‌شود ولی میلیاردها دلار طی چندین سال خرج کشتار مردم سوریه کردن تأثیری در تولید کالاهای صنعتی ندارد.
واقعیت این است که رشد و شکوفایی تولیدات صنعتی نیازمند حداقل شرایط زیر می‌باشد:
    وجود بازار برای فروش کالاهای تولیدی، در حالی‌که در ایران آخوندزده سالانه بین ۲۰ تا ۲۵میلیارد دلار که بیش از فروش نفت خام ایران است کالای قاچاق توسط مقامات و فرماندهان سپاه و آقازاده‌ها وارد کشور شده و دیگر بازاری برای تولیدات مفروض داخلی نمی‌ماند.
    یا یکی از عوامل مؤثر در رشد تولید، حمایت از تولیدکنندگان و فراهم کردن امکان فروش کالاها در بازارهای داخل و خارجی می‌باشد، در حالی که در چنین شرایطی کسی انگیزه رفتن دنبال فعالیتهای تولید را نداشته و مابه‌ازاء آن فعالیتهای تجاری و پولی و خدماتی جای آن را می‌گیرد.
    دادن وام‌های بانکی، در بخش سرمایه‌گذاریهای ثابت و هم‌چنین در بخش سرمایه در گردش است. که این قسمت از تسهیلات بانکی نیز بین مقامات و وابستگان آنها تحت عنوان سرمایه‌گذاری تولیدی ملاخور می‌شود.
    مهارتهای نیروی‌کار که مهمترین آنها نیروی انسانی ماهر و با تجربه ماشین‌آلات مدرن و تکنولوژی نوین و پیشرفته می‌باشد.
    سرمایه‌گذاری و کارایی مدیریت موجب افزایش استفاده از ظرفیت‌های تولید می‌شوند که این امر نیز هیچ‌گاه جامه عمل پوشانده نشده، یعنی نه دولت دنبال آموزش و مهارت نیروی کار بوده و نه کارایی مدیریت. تنها پارامتری که در این رژیم از بالا تا پایین مطرح نیست مدیریت است.
    یکی دیگر از عوامل دخیل در رشد تولید، نظام بانکی است، در حالی‌که بانکها به‌دلیل بدهی‌های انباشته دولت به نظام بانکی و معوقات در سال‌های رکود، قادر به پاسخگویی نیازهای تولید نیستند.
    نکته قابل‌توجه و تأسف این‌که صدهاهزار متخصص و نخبه بلحاظ علمی در دوران حکومت آخوندی به‌خاطر شرایط نامساعد زندگی و اختناق از ایران فرار کرده‌اند یعنی در واقع رژیم با سیاست‌های ضدایرانی‌اش آنها را فراری داده است.[2]
وت کنید که کدام عامل باعث رکود تولید و رشد تکنولوژی و پیشرفت می‌شود، آیا طرفداری از فلان تیم فوتبال یا پارامترهای بالا؟
این تازه علل تکنیکی و فنی قضیه است که خود همین موارد ذکر شده در بالا نیز معلول علت اصلی می‌باشند. علت اصلی چیست؟
علت اصلی رژیمی است که تمام هم و غمش حفظ حاکمیت با هر قیمت می‌باشد و برای حفظ آن دست به هر جنایت و تجاوزی می‌زند:
    جنگ ضدمیهنی با عراق را به قیمت یک ملیون کشته و مجروح و به‌قول رفسنجانی هزار ملیارد دلار هزینه از کیسه و سفره مردم ایران و ویرانی دهها شهر و صدها روستا و... راه می‌اندازد تا از پاسخگویی به نیازهای جامعه و انرژیهای آزادشده حاصل از انقلاب نسل جوان شانه خالی کند.
    جنگ سوریه و یمن و عراق و... را راه می‌اندازد تا در جنگ در خیابانهای ایران توسط مردم و جوانان آزادیخواه سرنگون نشود.
    برای ادامه حکومت یک قلم ۱۲۰هزار از جوانان این میهن را اعدام و تیرباران می‌کند، ۳۰هزار زندانی سیاسی را قتل‌عام می‌کند.
حکومت را برای چه می‌خواهد؟
برای چپاول بیشتر و بیشتر مردم و منابع کشور مثل نفت و سایر معادن. برای اطلاع بیشتر، سری به حسابهای بانکی و دارایی‌های سران رژیم از خامنه‌ای و خانواده‌اش گرفته تا سایر مقامات بزنید.
حال خودتان قضاوت کنید که رژیم و عملکردهایش باعث عقب‌ماندگی و تعطیل صنایع و تولید شده است یا آن جوانی که به فلان تیم فوتبال علاقه دارد؟
آری این استدلالات فقط و فقط از مغز پلید و پوسیده آخوند چپاولگر است که تراوش می‌کند. این حرف خامنه‌ای از نمودهای بارز وقاحت آخوندی است و این‌که می‌کشد، می‌دزدد، زندان و شکنجه و اعدام می‌کند و تازه دوقورت و نیمش هم باقیست که مردم باعث عقب‌ماندگی کشور شده‌اند، دریغ از ذره‌یی شرم و حیا، جل‌الخالق!


[2]  ایران از نظر فرار مغزها در صدر کشورهای جهان قرار دارد، حدود ۲۵٪ از کل ایرانیان تحصیل‌کرده هم‌اکنون در کشورهای توسعه‌یافته زندگی می‌کنند. طبق آمار صندوق بین‌المللی پول، سالانه بین ۱۵۰ تا۱۸۰هزار نفر از ایرانیان تحصیل‌کرده برای خروج از ایران اقدام می‌کنند و ایران از نظر فرار مغزها در بین۹۱کشور در حال توسعه و توسعه‌نیافته جهان مقام اول را از آن خود کرده است. خروج سالانه ۱۵۰ تا۱۸۰هزار ایرانی با تحصیلات عالی از این کشور معادل خروج ۱۵۰میلیارد دلار سرمایه سالیانه از این کشور است.