۱۳۹۷ فروردین ۲۳, پنجشنبه

کاخ سفید نمی‌توان هدف ترامپ درباره حمله به سوریه را اعلام کند




کاخ سفید نمی‌توان هدف ترامپ درباره حمله به سوریه را اعلام کند

کاخ سفید شامگاه چهارشنبه یازدهم آوریل اعلام کرد که دونالدو ترامپ، رئیس جمهوری آمریکا، رژیم بشار اسد و روسیه را مسؤول حمله شیمیایی علیه موضع مخالفان در شهر دوما می‌داند اما هنوز چگونگی واکنش به این حمله را بررسی می‌کند.
کاخ سفید گفته که نمی‌توان هدف ترامپ درباره حمله به سوریه را اعلام کرد.
به گزارش العربیه، سارا سندرز، سخنگوی کاخ سفید، در کنفرانسی خبری گفت: «رئیس جمهوری، اسد و روسیه را مسؤول این حمله می‌داند».
ساندرز در پاسخ به چگونگی پاسخ آمریکا به حمله شیمیایی در دوما، افزود: «همه گزینه‌ها بر روی میز است و تصمیم نهایی در این زمینه، هنوز گرفته نشده است».
روسیه آماده باش، موشک‌های ما در راه است
ترامپ روز چهارشنبه تهدید کرد که با موشک به سوریه حمله خواهد کرد. وی با انتشار توئیتی در حساب کاربری خود در شبکه اجتماعی توئیتر نوشت: «روسیه آماده باش، موشک‌های ما در راه است».
ترامپ در توئیت‌های دیگری نوشت: «روسیه تهدید به سرنگونی موشک‌های آمریکایی کرده که سوریه را هدف قرار خواهد داد، پس آماده باش ای روسیه، زیرا موشک‌‌های ما در راه است. موشک‌های ما جدید، زیبا و هوشمند خواهد بود. نباید با حیوانی متحد شوید که مردم خود را با گازهای سمی می‌کشد و از این کار لذت می‌برد».
وی، روابط آمریکا و روسیه را در بدترین مراحل خود عنوان کرد و گفت:«رابطه ما با روسیه در حال حاضر بدتر از هر زمانی حتی جنگ سرد است. دلیلی برای این کار وجود ندارد. روسیه به کمک‌های اقتصادی ما نیاز دارد، کاری که انجامش آسان است اما باید رقابت تسلیحاتی را متوقف کنیم».
پیشتر الکساندر زاسیپکین سفیر روسیه در لبنان، تهدید کرده بود موشک‌هایی که آمریکا به سمت سوریه شلیک می‌کند را روسیه سرنگون خواهد کرد.

ایران #تهران #قیام_دیماه#اعتصاب #تظاهرات_سراسری #قیام سراسری  #اتحاد #آزادی#ما براندازیم  #آ#ايران 

مطالب مارا درتو ئیتر بنام @ bahareazady ودر وبلاک خط سرخ مقاومت  دنبال کنید