۱۳۹۷ اردیبهشت ۲۳, یکشنبه

آلبانی - افشای مزدوران گشتاپو آخوندی درارتباط با انجمن نجات رژیم


                مزدوران علی اکرامی معاون انجمن نجاست خوزستان ودومزدور بهمن اعظمی ومالک بیت مشعل از مزدوران   وابسته به نجاست 

 آیت فلاحی = آلبانی - افشای مزدوران گشتاپو آخوندی درارتباط با انجمن نجاست رژیم 


با سلام، 
من آیت فلاحی هوادار سازمان مجاهدین خلق هستم که در آلبانی به  زندگی شخصی خودم مشغولم. اما از نظر سیاسی مرزبندی و خط سرخم رژیم ایران است و همچنان مخالف این رژیم بوده و هستم و بدلیل جنایتهای این رژیم علیه مردم ایران  طی این سالیان، خواهان سرنگونی این نظام  ضدبشری هستم و البته که تنها نیروی مبارز و انقلابی و آلترناتیو سیاسی این رژیم ، را سازمان مجاهدین خلق ایران می دانم.


در شرایطی که شعله قیامهای مردم ایران هرروز شعله ورتر و روشن تر میشود و چشم انداز سرنگونی این
 رژیم نزدیکتر می گردد، و در شرایطی که جنایتهای این رژیم ضدبشری در سوریه و لبنان و یمن به مدارهای بالاتری از وحشیگری و کشتار جمعی و بکاربردن سلاحهایی شیمیایی رسیده است و مورد طعن و لعن مردم ایران و جهان قرار گرفته و بیشتر و بیشتر به سرنگونی محتومش نزدیک می شود، برای رهایی از این بحرانها، به هر شیوه ای متوسل می شود که با ضربه زدن و توطئه برعلیه سازمان مجاهدین ، جلوی سرنگونی اش را بگیرد.
یکی از این شیوه ها ضربه زدن به سازمان از طریق هواداران و کسانی که دنبال زندگی شخصی اشان می باشند، است در اینجا لازم دیدم که در رابطه با ترفندها و روشهای بکار گرفته شده این رژیم، دو مورد را افشا نمایم.  
از همان ابتدا که تصمیم به ترک مبارزه گرفتم و دنبال زندگی شخصی ام رفتم ، رژیم با طرح توطئه ای می خواست از طریق یکی از مزدوران جدیدش بنام مالک بیت مشعل که اخیرا علیه مجاهدین مشغول مصاحبه و گفتگو با سایت های وزارت اطلاعات شده بود، و در همکاری با مزدور علی اکرامی مسئول انجمن نجاست با تحت فشار گذاشتن خانواده ام قصد به همکاری کشاندن من با رژیم آخوندها را داشت، که با مخالفت من دستگاهش بهم ریخت . و یا بتازگی و سه روز پیش یکی دیگر از مزدوران شناخته شده رژیم در آلبانی ، بنام بهمن اعظمی که با فحاشی و مقاله نویسی علیه سازمان پول و دستمزد از جاسوسخانه رژیم در آلبانی می گیرد، نزد من آمده و پیشنهاد ۳۰۰ یورو کمک مالی و دادن وعده پول کمکی در ماه، در مقابل مقاله نویسی علیه سازمان مجاهدین را داد. این مزدور با جواب قاطع من روبرو شد و به او گفتم که من این کاره نیستم که بخاطر پول وارد این موضوعات شده و شرافت خودم را زیرپا بگذارم و نیازی نیز به این پول ندارم و دیگر سراغ من و برای این درخواستها و پیشنهادات نیایید.
در همین رابطه لازم می دانم به کلیه هواداران سازمان که بدنبال زندگی شخصی خود هستند و مرزبندی با این رژیم پلید را دارند هوشیاری بدهم که مواظب این مزدوران که برای پول برای این رژیم کار می کنند ، باشند. این خیانت کاران با شیوه های مختلف نظیر شناسایی مکانهای مراجعه مجاهدین و جمع آوری اطلاعاتی از این دست ، دنبال  اجرای اهداف و منافع رژیم ضد بشری هستند و تنها استفاده برنده از این پیشنهادات و درخواستهای خائنانه، رژیم آخوندی است لذا به هیچ عنوان اجازه نزدیکی به این مزدوران را ندهند و با جواب قاطع و افشا آنها تو دهنی محکمی به این خائنین بزنند تا دیگر جرات نزدیک شدن به کسی را به خود ندهند.
در اینجا مجددا تاکید و اعلام می کنم کسی اجازه و جرات نزدیک شدن و آوردن این پیشنهادات خائنانه را به من ندارد و در صورت تکرار این موضوعات علیه آنها شکایت کرده و آنها را بدست مقامات ذیصلاح خواهم سپرد.
و در صورت تکرار این موضوعات، آنها را افشا خواهم نمود
 با آرزوی سرنگونی رژیم ضد بشری آخوندی    
آیت فلاحی                                                                                       ۲۷-۰۴-۲۰۱۸





ما بر اندازیم#   تهران # قیام دیماه#  اعتصاب # تظاهرات#  قیام سراسری#  اتحاد