۱۳۹۷ خرداد ۹, چهارشنبه

تحریمهای آمریکا سپاه پاسداران، نیروی قدس و بازوهای امنیتی نظام را نشانه گرفته‌اند


                       عسکر خانی استاد روابط بین‌الملل دانشگاه تهران


با تشدید بحران درونی رژیم آخوندی بر سر شکست برجام و ناامیدی از مذاکره با اروپا، یک مهره باند خامنه‌ای در تلویزیون حکومتی، وحشت‌زده تأکید کرد، تحریمها سپاه پاسداران، نیروی تروریستی قدس و بازوهای امنیتی نظام آخوندی را نشانه گرفته‌اند:
عسکر خانی استاد روابط بین‌الملل دانشگاه تهران ۷خرداد ۹۷ به تلویزیون رژیم گفت : «در کنار برجام شما کاتسا را نگاه کنید و در کنار کاتسا، اف ای تی اف رو نگاه کنید فاینشن... که سه تا بعد داره سه شاخه هستش یکی‌اش پولشویی است دومی سلاحهای کشتار جمعی است سومی تروریزم است.
من می‌خواهم بگویم که اگر واقعاً به این شکل منتظر اروپایی‌ها باشیم درست مثل این است که منتظر این هستیم که همسایه‌ای برای ما نذری بیاره آخرش هم بدون شام گرسنه می‌خوابیم..»

۱۲خان هرکولی در برابر نظام
۱۲خان هرکولی که آمریکایی‌ها مطرح کردند کاملاً مشخصه همونی که یکی‌اش این هستش که ببیند در برجام چی میگه؟ برجام بند سه‌اش داره میگه که ایران متعهد میشه الی الابد
دارند میگند که بیائید قرارداد دیگه‌ای امضاء کنید،
یک -اول بیائید موشکها رو تحویل بدهید، یعنی بازدارندگی متعارف را از ما بگیرند هسته‌یی رو گرفتند بازدارندگی متعارف هم بگیرند بعدش بازدارندگی نا متقارن رو هم از ما بگیرند. پس هسته‌ای، متقارن، نامتعارف و سایبر هم بگیرند خب بعد بازوهای امنیتی ما رو هم میگند سپاه پاسداران هم باید کنترل بشه و بعد از بین بره و بعد بیایند داخل کشور و سپاه قدس و سپاه بره. ببینید آهسته آهسته دارند اون تیغه براق شمشیر رو که نشانه رفتند و امنیت و انسجام داخلی کشور رو نشانه رفتند...

چشم دوختن دولت روحانی به اروپا
کیهان خامنه‌ای۷خرداد۹۷ درباره چشم‌دوختن دولت آخوند روحانی به اروپا برای نجات برجام تحت عنوان نگاهی به کارنامه سیاه قاره سبز نوشت: متأسفانه دولتمردان اصرار دارند که تجربه پرهزینه برجام نادیده گرفته شده و خسارت محض توافق هسته‌ای به دیگر قدرت نظام نیز تعمیم یابد.
خبرگزاری نیروی تروریستی قدس اول خرداد ۹۷ نیز پس از حمله به روحانی نوشت:
«اوضاع امروز جهان و اتفاقات رخ داده شوخی بردار نیست و باید خیلی جدی با آن مقابله کرد زیرا از اوضاع و احوال پیش رو، بوی جنگ بزرگ اقتصادی بر علیه ما می‌آید و می‌بایست خود را برای هر معادله‌ای آماده کنیم و در اتاق فرماندهی جنگ، تدابیر لازمه را جهت مقابله با دشمن و پیشبرد امورات کشور با کمترین هزینه بیاندیشیم»


ما بر اندازیم#   تهران # قیام دیماه#  اعتصاب # تظاهرات#  قیام سراسری#  اتحاد