۱۳۹۷ تیر ۳, یکشنبه

افشای لیست جنایتکاران توسط مقاومت ایران



افشای لیست جنایتکاران توسط مقاومت ایران




در آستانه برگزاری همایش سالانه مقاومت ایران در پاریس، شورای ملی مقاومت ایران لیست جدیدی از جنایتکاران عضو نیروی تروریستی قدس و سپاه پاسداران که در ایران و سوریه باعث کشتار صدها هزار نفر و آوارگی میلیونها شهروند سوری شده‌اند را در اختیار مجامع بین‌المللی قرار داد. در این رابطه تلویزیون اورینت در برنامه‌‌یی گفت:اپوزیسیون ایران لیستی را منتشر کرد که در آن مهمترین فرماندهان سپاه پاسداران در سوریه و نقش آنها در کشتار بیش از ۵۰۰هزار نفر از مردم سوریه و آواره کردن میلیونها نفر برملا شده است.
اورینت در ادامه برنامه گفت: در گزارش اپوزیسیون ایراناشاره شده که جواد غفاری یکی از سرکردگان سپاه پاسداران ایران، مکلف به فرماندهی جبهه شمالی جنگ سوریه یکی از مهمترین ابزارهای قتل و کشتار در این جبهه بحساب می‌آید. او در ارتباط دائمی با بشار اسد و حسن نصرالله است و همیشه به همراه قاسم سلیمانی با آنها دیدار می‌کند.

نام برخی از فرماندهان سپاه پاسداران

این گزارش فاش می‌کند که غفاری علاوه بر عناصر سپاه پاسداران ۱۸گروه از شبه‌‌نظامیان دیگر رژیم را فرماندهی می‌کند. برجسته‌ترین اقدامات این فرد مخالفت با تصمیم روسیه مبنی بر بیرون کردن افراد مسلح از مناطق مسکونی در شرق حلب و نیز درخواست از روسیه به‌عملیات نظامی و کشتار کلیه کسانی بوده که در این منطقه زندگی می‌کرده‌اند.

دومین فرمانده ایرانی در سوریه سرتیپ محمدرضا فلاح زاده فرمانده اتاق عملیات سپاه پاسداران در جبهه دیرالزور و آلبوکمال است. او یکی از اعضای باسابقه سپاه پاسداران در طول جنگ ایران و عراق بوده است.
نفر سوم سرتیپ پاسدار رحیم نوعی اقدم، یکی از بلندپایه‌ترین فرماندهان سپاه قدس و فرمانده جبهه جنوبی سوریه معروف به پایگاه زینب است.
در لیست افشا‌ شده اپوزیسیون ایران، فرد دیگری به‌نام سید رضا موسوی نماینده نیروهای سپاه قدس و یکی از کانالهای انتقال لجستیکی و مالی سپاه پاسداران به سوریه نیز آمده است.

ضرورت افشای نام جنایتکاران در سوریه

در این برنامه دکتر سنابرق زاهدی عضو کمیسیون قضاییشورای ملی مقاومت ایران از پاریس به اورینت نیوز گفت: شناخت این جنایتکاران و قاتلان به‌خاطر این‌که در جنگ ایران و عراق تخصص نظامی به‌دست آورده‌اند و در سرکوب مردم ایران سابقه دارند اهمیت دارد. خامنه‌ای رسماًً اعلام کرده که سوریه از نظر او عمق استراتژیکی رژیمش است و حتماً شنیده اید که محمد سلامی نفر دوم نیروهای قدس سپاه پاسداران گفته است سوریه و عراق و یمن برای ما خط اول جبهه جنگ بحساب می‌آید.
معنی این افشاگری این است که شناخت این افراد جنایتکار امکان شناخت رژیم ایران و ضرورت مقابله با چنین رژیمی را به ما می‌دهد. شما می‌دانید در حال حاضر رژیم ایران در مشکلات و بحرانهای مختلف و توسط مردم ایران محاصره شده. قیامی مردمی در مناطق مختلف ایران وجود دارد. کانونهای شورشی و شوراهای مقاومت که این روزها دست به تبلیغات گسترده‌یی در داخل ایران می‌زنند در ایران فعالیتهای خاص خود را دارند. همچنین در خارج ایران نیز مقاومت و هواداران مقاومت ایران در حال برگزاری همایش سالانه مقاومت در پاریس هستند. مجموعه ‌این فعالیتها و نیز انزوای بین‌المللی رژیم که از آن رنج می‌برد باعث محاصره شدن این رژیم شده است؛ معرفی این جانیان معنی‌اش این است که می‌بایست بر این تمرکز کرد که این رژیم تمامی جنگها و کشتارها را هدایت می‌کند و مردم سوریه را آواره کرده است. حتماً شما می‌دانید که بعضی از این جانیان با بشار اسد جنایتکار معاملاتی کرده‌اند و ساختمانها و املاک مردم سوریه را خریده‌اند. این رژیم طرح برنامه‌ریزی شده‌ای دارد که رژیم ولایت فقیه و رژیم بشار اسد را در سوریه باقی نگاه دارد ولی ما وقتی این جنایتکاران را معرفی می‌کنیم نشان می‌دهیم که اینها بوده‌اند که چنین کشتارهایی را در سوریه مرتکب شده‌اند و جامعه جهانی باید این افراد را به پای میز محاکمه بکشاند چرا که مرتکب جنایات جنگی و جنایت علیه بشریت شده‌اند و میلیونها نفر از مردم سوریه را آواره کرده‌اند.

ارائه لیست جنایتکاران در سوریه به دادگاههای بین‌المللی

رئیس کمیسیون قضایی شورای ملی مقاومت ایران در پاسخ به این سؤال که آیا شما در شورای ملی مقاومت ایران این لیست را به دادگاههای بین‌المللی ارائه خواهید کرد تا از آنها حسابرسی شود گفت:
قطعاً ما این لیستها را به جامعه جهانی ارائه خواهیم کرد تا ابتدا این جانیان تحریم شوند. این جنایتکاران، خامنه‌ای و تمامی کسانی که با او همکاری می‌کنند مرتکب جنایت علیه مردم سوریه شده‌اند و بیش از ۱۲۰هزار تن از اعضا و هواداران مجاهدین خلق و جنبش مقاومت را در داخل ایران کشتار کرده‌اند و همچنین مردم سوریه، عراق و یمن و لبنان و افغانستان را به‌قتل رسانده‌اند. این رژیم دست به جنایاتی زده که تنها با جنایت فاشیستها در جنگ دوم جهانی قابل مقایسه است.ما آنها را فاشیستهای دینی می‌دانیم. می‌بایست این رژیم را سرنگون کرد و بنظرم زمان آن رسیده که این رژیم سرنگون شود چرا که این رژیم محاصره شده و همه ما می‌بایست با همبستگی صدایمان را در ابتدا در جامعه جهانی بلند کنیم. همچنین باید وظایف ملی‌مان در داخل ایران و در کشورهایی که این رژیم جنگهای فرقه‌یی به راه انداخته را انجام دهیم.
در ارتباط با دخالتهای مستقیم رژیم ایران در جنگ سوریه دکتر سنابرق زاهدی افزود: شما می‌دانید که روز گذشته یکی از سران سپاه پاسداران به‌نام شاهرخ دایی‌پور در آلبوکمال کشته شد. این رژیم این روزها در حال خوردن ضربات مختلف است و ما نیز باید ضرباتمان را در زمینه‌های مختلف به‌ویژه ضربه‌های سیاسی را به این رژیم وارد کنیم چرا که رژیم آماده دریافت این ضربات است.

رژیم ایران از نظر منطقه‌یی و بین‌المللی در محاصره است

دکتر سنابرق زاهدی در ادامه گفت: این رژیم از نظر داخلی و منطقه‌یی و بین‌المللی در محاصره است و همان‌گونه که پیش از این هم عمل کرده‌ایم قبل از هر چیز وظیفه ماست که این جنایتکاران را به فرزندان مردم سوریه و منطقه و ایران معرفی کنیم تا بدانند که اموال و داراییهای مردم ایران به کجا می‌رود. این جانیان در زمان جنگ ایران و عراق جنایت کرده‌اند و الآن به سوریه آمده‌اند تا مردم سوریه را کشتار کنند.
دکتر سنابرق زاهدی در اشاره به بی‌آیندگی و در عین‌حال ماهیت جنگ‌طلب و تروریستی رژیم ولایت فقیه گفت:
« رژیم ولایت فقیه نمی‌تواند باقی بماند و اگر بخواهد باقی بماند مجبور است تا بر روی جمجمه‌های مردم ایران و منطقه باقی بماند».
بدیهی است که رژیم ولایت فقیه بعد از ۴۰سال خونریزی و جنایت در ایران و خاورمیانه و انزوای بین‌المللی و منطقه ای و بحرانهای مهلکی که با آن روبه‌روست، دیگر توان ادامه حیات ندارد. علاوه بر این وجود یک آلترنتیو شناخته شدهبا تمامی شاخصهای آن، سرنگونی این رژیم را در دسترس قرار داده است.
مطالب مرتبط:


مطالب   مارا در وبلاک خط سرخ  مقاومت ودر توئیتربنام @bahareazady   دنبال کنید
ما بر اندازیم#   تهران # قیام دیماه#  اعتصاب # تظاهرات#  قیام سراسری#  اتحاد