۱۳۹۷ خرداد ۱۵, سه‌شنبه

قدرت نمایی پوشالی و گرد و خاک علی خامنه ای درباره غنی سازی در چارچوب برجام



قدرت نمایی پوشالی و گرد و خاک علی خامنه ای درباره غنی سازی در چارچوب برجام



روز دوشنبه ۱۴خرداد ۹۷علی خامنه‌ای در مراسمی به‌مناسبت سالمرگ خمینی نگرانی خود را از قیام مردم ایران با یک ضد حمله دستور غنی سازی ابراز کرد و گفت:‌ « نقشه دشمن این است که از مطالبات مردمی سو استفاده کنند، ممکنه در یک شهری در یک نقطه‌ای از کشور یک عده‌یی مطالبه‌ای داشته باشند جمع بشوند دنبال مطالبات کارگری کارگرانی هستند مثلاً دنبال مطالبات کارگری‌اند، مردمی در یک شهری دنبال یک مطالبات شهری خودشون هستند.
اینها دشمن در یک چنین مواردی نقشه می‌کشه عوامل نفوذی خود را در واقع اشرار را انسانهای خبیثی رو به تعداد معدودی وارد در این اجتماعات می‌کنند تا اجتماعات آرام مردم رو تبدیل کنند به حرکت ضدامنیتی و حرکت آشوبگرانه تا به این وسیله کشور را و ملت را و نظام جمهوری اسلامی رو بدنام کنند، این رو مردم در سراسر کشور توجه داشته باشند این نقشه دشمن است نشستند ما خبر داریم نشستند برنامه‌ریزی کردند برای این کار»
خامنه‌ای در همین سخنرانی علائمی از ناامیدی از برجام اروپایی ارائه داد و برای روحیه دادن به بسیجیانی که با هر تعادل قوا کارت پاره میکنند و تقدیرنامه هایشان را میسوزانند و برای دلخوشی دادن به پاسدارانی که رفقایشان به تعداد زیاد در حملات به پایگاههای سوریه کشته شده و حتی جنازه هایشان هم به ایران برنگشته است گفت:
«سازمان انرژی هسته‌یی موظف هست سریعاً مقدمات آمادگیهای لازم را برای رسیدن به ۱۹۰هزار سو در چارچوب برجام سریعاً فراهم بکند و برخی مقدمات دیگر را که رئیس‌جمهور محترم دستور آن را دادند از همین فردا آغاز کند.»
خامنه‌ای به تلاشهای ناکام روحانی برای نجات جنازه برجام اشاره کرد و گفت:
«امروز هم کسانی درصدد این هستند که یک شکل معیوب از برجام را در کشور تحمیل کنند دولتهای خارجی دنبال این‌اند یک عده‌یی در داخل تبلیغ می‌کنند که اگر این نشود جنگ خواهد شد؛ نه آقا این دروغ است. این تبلیغ به نفع دشمن است. عواملشان در داخل هم متأسفانه مشغول اند.»
علی خامنه ای در این سخنرانی به موضوع مهمی نیز اعتراف کرد و آنهم نفرت مردم ایران از دخالتهای سپاه در کشورهای منطقه بود و گفت:
«یک‌روز در خیابانهای تهران به‌مناسب روز قدس که روز دفاع از فلسطین است شعار نه‌غزه نه‌لبنان دادند. کمک کنندگان به جنگ روانی دشمن در داخل موجودات بدی هستند موجودات حقیری هستند. جوانان ما توانسته‌اند به قدرت موشکی اول منطقه تبدیل بشوند.»
ولی‌فقیه در ادامه سخنان خود به‌مناسبت سالمرگ خمینی دجال به قدرت‌نمایی توخالی پرداخت و گفت:‌
«دشمن می‌داند که اگر یکی بزند دهها می‌خورد. موشک، ساخت موشک‌های گوناگون و اقتدار موشکی موجب ایجاد امنیت در کشور است. امروز نقشه دشمن فشار اقتصادی، فشار روانی و فشار عملی است. هدف هر سه نوع فشارهای دشمنان هم، سیطره بر کشور عزیز ما ایران است. دچار انفعال و ضعف نمی‌شویم. هیجان زده و احساساتی تصمیم نمی‌گیریم.
نکته خنده دار این سخنرانی جایی بود که خامنه‌ای در حالی که اعتراضات اقشار مختلف مردم را ناشی از توطئه دشمنان می‌خواند در پایان این سخنرانی به زبان عربی به جوانان عرب پیام داد که علیه دولتهای خود دست به اعتراض و قیام بزنند.
گرد و خاک و جو سازی جایی از زیر قبای ملا بیرون میزند که پس از حملات اخیر آمریکا و هم پیمانانش به پایگاههای ایران در سوریه و .. با اینکه تعداد زیادی از پاسداران و نیروهای سپاه قدس در این حملات کشته شده اند، برای تضعیف نشدن روحیه پاسداران حتی یک کشته به ایران باز نگشته است، در حالیکه پیش از این دنبال استخوان در بیابان میگشتند که تشییع کنند!
نکته قابل توجه دیگر اینکه رئیس جمهور آمریکا  ۶ اردیبهشت با کنایه گفت: قایق‌های کوچکشان دیگر اطراف کشتی‌های ما دور نمی‌زنند چون می‌دانند اگر این کار را انجام دهند، نمی‌توانند مدت زیادی به این دور زدن‌ها ادامه دهند.» رئیس جمهور آمریکا با کنایه از مانورهای قایق‌های تندرو سپاه در اطراف ناوهای آمریکایی در خلیح فارس سخن می‌گوید که در سال‌های گذشته همواره خبرساز بوده است.

ما بر اندازیم#   تهران # قیام دیماه#  اعتصاب # تظاهرات#  قیام سراسری#  اتحاد