۱۳۹۷ تیر ۲۸, پنجشنبه

نماینده خامنه‌ای در دانشگاهها: دولت به سراغ التماس‌کردن اروپا رفت





نماینده خامنه‌ای در دانشگاهها: دولت به سراغ التماس‌کردن اروپا رفت

در ادامه مخاصمات باندی بر سر برجام، آخوند محمد محمدیان رئیس نمایندگی خامنه‌ای در دانشگاهها با حمله به آخوند روحانی گفت:‌ قرار بود اگر آمریکا برجام را پاره کند دولت ما آن را آتش بزند، اما متأسفانه دوباره سراغ اروپا رفتند و به آنها التماس کردند.

وی روز چهارشنبه ۲۷تیر ۹۷ افزود:‌ تا کجا باید عقب برویم که آمریکایی‌ها راضی شوند؟ در مسأله هسته‌یی عقب‌نشینی کردیم، گفتند موشکها را تحویل دهید. بعد از آن گفتند در منطقه حضور نداشته باشید.
فکر می‌کنیم اگر اینها را انجام دهیم و به خواسته‌هایشان عمل کنیم، آمریکا می‌گوید هر چه نفت دارید می‌خریم؟ هر چه پول بخواهید می‌دهیم.
وی در دفاع از دخالتهای ویرانگر رژیم آخوندی تحت پوشش مقابله با داعش گفت: عده‌یی می‌گویند داعش سر مردم را می‌برد به ما چه ربطی دارد، ما زندگی خود را داریم نماز می‌خوانیم روزه می‌گیریم و به کشورهای دیگر کاری نداریم سؤال اینجاست اگر ما کاری نداشته باشیم آنها هم به ما کاری ندارند؟؟

تا کجا باید عقب برویم تا آمریکا راضی شود؟

آخوند محمدیان اضافه کرد:‌ عده‌یی ما را از آمریکا می‌ترسانند. این ابر قدرت با تمام هم‌پیمانان اروپایی و کشورهای مرتجع منطقه دست به دست هم دادند تا کشور کوچکی مانند سوریه را ساقط کنند اما هفت سال نتوانستند و همه می‌دانند عدم پیروزی آنها به‌خاطر حضور مستشاری ایران در سوریه بوده است. کاش آنها که علاقه‌مند به ارتباط با آمریکا هستند یک سؤال را جواب بدهند تا کجا باید عقب برویم که آمریکایی‌ها راضی شوند؟
آخوند محمدیان با استناد به سخنان خامنه‌ای گفت: سازش هزینه بیشتری از ایستادگی دارد، ایستادگی هزینه دارد اما قطعاً هزینه سازش بسیار بیشتر است. اگر بخواهیم سازش کنیم باید غیرت‌مان را کنار بگذاریم نان، آب و برق مردم را گدایی کنیم، آنها که دل‌بسته سازش به آمریکا هستند بدانند اگر چند قدم هم عقب‌نشینی کنیم کدخدا در خزانه‌هایش را برای ما نمی‌گشاید.
مطالب   مارا در وبلاک خط سرخ  مقاومت ودر توئیتربنام @bahareazady   دنبال کنید
ما بر اندازیم#   تهران # قیام دیماه#  اعتصاب # تظاهرات#  قیام سراسری#  اتحاد