۱۳۹۷ مرداد ۱۰, چهارشنبه

حمله ماموران به تظاهرات آرام مردم معترض در گوهردشت کرج



حمله ماموران به تظاهرات آرام مردم معترض در گوهردشت کرج



تظاهرات آرام مردم در گوهردشت کرج با حمله ماموران همراه شد.
فیلم های ارسالی  نشان می دهد که صدها نفر از مردم در منطقه گوهردشت کرج سه شنبه عصر تظاهرات آرامی برگزار کردند.
در یکی از فیلم ها، این معترضان به گرانی و مشکلات اخیر در ایران شعار می دهند «گرانی، تورم، بلای جان مردم»
با اینکه تظاهرات براساس قانون اساسی ایران اگر مخل اسلام و با سلاح نباشد، آزاد است، اما ماموران سه شنبه شب به مردم حمله کردند.
فیلم های ارسالی نشان می دهد که ماموران در مکان هایی که تعداد جمعیت معترض کمتر بود، به آنها حمله کرد و مورد ضرب و جرح قرار داد.
در حالیکه نیروهای امنیتی و پلیس ضد شورش با خشونت سعی در متفرق کردن مردم داشت، معترضان هم با شعار «توپ، تانک فشفشه، آخوند باید گم بشه» به آنها واکنش نشان دادند.
تجمع اصفهان
روز سه شنبه چند هزار نفر در منطقه شاپور جدید در شمال شهر اصفهان نیز تجمع کرده بودند.
گزارش ها و فیلم های ارسالی به صدای آمریکا نشان می داد این معترضان که به گرانی های ماههای اخیر و همچنین قطع برق در فصل گرم تابستان در منطقه اعتراض دارند، در تظاهرات خود، شعارهایی علیه مقامات جمهوری اسلامی ایران دادند.
در فیلم های ارسالی گروه هایی از مردم و مغازه داران دیده می شوند که مغازه های خود را بسته و به جمع معترضان پیوسته اند.
در برخی از فیلم های منتشر شده معترضان ضمن انتقاد از مسئولان ایران و سیاست های آنها شعارهایی چون «نه غزه، نه لبنان، جانم فدای ایران» سر داده اند.
برخی معترضان هم پلاکاردهایی در دست داشتند که روی آن نوشته بود «بازاری با غیرت حمایت حمایت». مثل تظاهرات ماههای اخیر، معترضان در تمجید از رضا شاه پهلوی هم شعار «رضا شاه روحت شاد» سر دادند.
در روزهای اخیر ارزش هر دلار آمریکا به حدود ۱۲ هزار تومان در بازار غیر رسمی رسید. تلاش های دولت روحانی برای مهار ارزش دلار ناکام مانده است.
این در حالی است که تا چند روز دیگر، اولین دور از تحریم های هسته ای ایران توسط پرزیدنت ترامپ باز گردانده می شود که بازار نفت و گاز ایران را هدف گرفته است.
مطالب   مارا در وبلاک خط سرخ  مقاومت ودر توئیتربنام @BAHAREAZADY   دنبال کنید

 ما بر اندازیم#   تهران # قیام دیماه#  اعتصاب # تظاهرات#  قیام سراسری#  اتحاد