۱۳۹۷ مهر ۱۲, پنجشنبه

رژیم ایران سرچشمه تروریسم و بنیادگرایی، فرا رسیدن زمان تغییر



رژیم ایران سرچشمه تروریسم و بنیادگرایی، فرا رسیدن زمان تغییر





تارنمای تزاریسم، مصاحبه خبرنگار خود، دبی الدریچ (Debbie Aldrich)، با علی صفوی عضو کمیسیون خارجه شورای ملی مقاومت ایران را که در تاریخ ۳۱شهریور ۹۷ انجام شد را منتشر کرد. این مصاحبه، در حاشیه همایش کنوانسیون جوامع ایرانیان در نیویورک، با عنوان « قیام ایران در مسیر آزادی»، و پس از مصاحبه مطبوعاتی شهردار جولیانی انجام شد.

وجود یک اپوزیسیون دموکرات، سازمان‌یافته و اصیل در برابر رژیم ایران
خبرنگار: من در تمام مدت عمرم مردمی را مانند شورای ملی مقاومت ندیدم که به این میزان سازمان‌یافته باشند و الآن، آنها در اینجا حضور دارند...
من از شما ”علی صفوی“ و شورای ملی مقاومت که مرا به اینجا دعوت کردید بسیار تشکر می‌کنم...
علی صفوی: این باعث خوشحالی ماست...
من فکر می‌کنم، این برای مردم ایالات متحده آمریکا بسیار مهم است، که این را بدانند، که یک اپوزیسیون دمکراتیک، سازمان‌یافته و اصیل در برابر رژیم ایران وجود دارد که می‌تواند تغییر (در ایران) را محقق کند،و نیازی به استفاده از نیروی نظامی وجود ندارد،و مردم ایران می‌توانند دموکراسی و آزادی را در ایران محقق کنند.
و البته با داشتن نفراتی مانند شما، امیدوارم که دوستان آمریکایی ما در رابطه با این موضوع بیشتر بدانند و درباره تبلیغات رژیم ایران، آگاهی بیشتری به‌دست بیاورند.
تبلیغاتی که بر علیه هر کسی که، تغییر این رژیم را بخواهد” مارک “ جنگ‌طلب “ می‌زند، در حالی که موضوع این نیست،
در این همایش ۱۷۰۰ رهبر، از جوامع مختلف آمریکایی در ایالات متحده حضور داشتند.
مردم ایران به‌دنبال یک تغییر اساسی هستند و می‌خواهند که رژیم قرون وسطی ای ایران برود و خوشبختانه با تلاش کسانی که در این کشور حضور دارند و مردمی که در ایران هستند به‌زودی آزادی را به ایران برگردانیم.

راه خلاصی و خشکاندن باتلاق افراط‌گرایی اسلامی از سرچشمه آن
خبرنگار: در رابطه با آزادی در آن نقطه از جهان، به‌دلیل سازمانهای تروریستی که ایران از این گروه‌های نیابتی تولید کرده، آیا جهان و سازمان مجاهدین می‌توانند کمک کنند که از دست این رژیم خلاص شویم و دوباره صلح به منطقه برگردد؟
علی صفوی: به‌طور قطع،من فکر می‌کنم در رابطه با خشکاندن باتلاق افراط‌گرایی اسلامی، شما باید به سمت سرچشمه آن بروید و سرچشمه بخش زیادی از تروریسم و افراطی‌گری در خاورمیانه،رژیم حاکم بر تهران است، (به‌طور خاص) از زمانی که این رژیم بر سر کار آمده است.
(به همین دلیل است که) ما می‌خواهیم این رژیم را سرنگون کنیم. و فکر می‌کنم که شما، پایان همه این گروه‌های تروریستی را خواهید دید زیرا آنها می‌دانند که (رژیم ایران) پشتیبان ایدئولوژیکی،مالی و نظامی آنهاست. من بر این باورم که شما با دیدن صبح آزادی در ایران، شاهد سقوط افراطی‌گری و تروریسم در خاورمیانه خواهید بود، و من هیچ شکی در این رابطه ندارم.

با توجه به فداکاری مقاومت مردم ایران، زمان تغییر فرا رسیده است
خبرنگار: در رابطه با سراسر دنیا و سراسر غرب، همان‌طور که ما در اروپا می‌بینیم،بسیاری از حملات تروریستی، در اینجا در آمریکا، و تهدید تروریستی روی شورای ملی مقاومت و در گردهمایی پاریس، توسط ایران هدایت شده است. و سرانجام آیا ما خاتمه این وضعیت را می‌بینیم؟...
علی صفوی: بله، من امیدوارم که یک دنیای بسیار امن‌تر و بسیار متمدن تر را (در آینده) داشته باشیم و هیچ شکی ندارم، که این تغییر واقع خواهد شد. من فکر می‌کنم که این مأموریت تاریخ است، حکم تاریخ است …من فکر می‌کنم با توجه به فداکاری مردم ایران و مقاومت ایران زمان تغییر در ایران فرا رسیده است.
و خوشبختانه در ایالات متحده در امسال به‌طور خاص دولت جدیدی در قدرت است که در سمت درست تاریخ قرار دارد و به پشتیبانی از تلاشهای مردم ایران برای محقق کردن دموکراسی ادامه می‌دهد، و از دسترسی رژیم ایران به منابعی که گروه‌های نیابتی تروریستی را تأمین مالی و همچنین مردم را سرکوب می‌کند، جلوگیری به‌عمل می‌آورد.

ایران مذهب رسمی نخواهد داشت و همه مذاهب در برابر قانون یکسان خواهند بود
خبرنگار:... مردم ایران از گروه‌های مذهبی متفاوتی تشکیل شده‌اند.
در حال حاضر، در ایران، نسبت به هر کجای دیگر جهان، هر کسی در خارج از اسلام باشد سرکوب می‌شود. وقتی که دولت جدید (بر سر کار بیاید) و (مردم) آزادی و دموکراسی بیشتر داشته باشند، جدایی دین از دولت (تضمین شده باشد) مردم مذاهب دیگری که هم‌اکنون در ایران وجود دارند، مانند بهاییها و مسیحیان می‌توانند در صلح، بدون ترس از تهدیدات زندگی کنند.
علی صفوی: به‌طور قطع.
فکر می‌کنم که آینده ایران تنها با معیارهای قانونی تضمین پیدا می‌کند و ایران یک مذهب رسمی نخواهد داشت و همه مذاهب در برابر قانون یکسان هستند و همه مسلمانان شیعه و سنی و مسیحیان یهودیان، بهائیان، از همه حفاظتهایی که در چهارچوب قانون ِ ایران جدید ذکر شده است.
بهره‌مند می‌شوند و همه در صلح و آزادی می‌توانند آداب و رسوم مذاهب خودشان را به اجرا در بیاورند. پس اجازه دهید که همه ما با هم کار کنیم با به این نقطه برسیم و به این کابوس ملاها، که در زمینه‌های مختلف همه چیز را در دنیا به نابودی کشیده است پایان دهیم.

بیشتر بخوانید:


مطالب   مارا در وبلاک خط سرخ مقاومت   ودر توئیتربنام @bahareazady   دنبال کنید

پیش بسوی قیام  سراسری ، ما بر اندازیم#   شهرهای ایران   اعتصاب # تظاهرات

سرنگونی #  اتحادوهمبستگی     مرگ_بر_دیکتاتور   #IranRegimeChange