۱۳۹۷ مهر ۱۱, چهارشنبه

موشک شلیک شده سپاه بجای فرود در سوریه درکرمانشاه فرود آمد!!!



 موشک شلیک شده  سپاه بجای فرود در سوریه درکرمانشاه فرود آمد!!! 


روز دوشنبه ۹مهر ۹۷ خبرگزاریهای آخوندها همزمان خبری را روی آنتن بردند حاکی از پرتاب ۶فروند موشک به نقطه‌ای در سوریه در فاصله ۵۷۰کیلومتری نقطه پرتاب. آخوندها همزمان اعلام کردند محل مورد تهاجم را با ۷فروند پهپاد هم مورد بمباران قرار داده‌اند.
تسنیم، خبرگزاری نیروی تروریستی قدس، گزارش داد: «در لبیک به ندای مقام معظم رهبری... ساعت ۲ بامداد امروز(دوشنبه ۹مهرماه) محل استقرار و تجمع تروریستهای تکفیری تحت حمایت آمریکا و قارونهای منطقه در شرق فرات در کشور سوریه را مورد ضربه موشکی قرار داد».
همزمان با ادعای سپاه پاسداران در مورد شلیک موشک از کرمانشاه به سوریه، خبرگزاری حکومتی ایلنا خبر داد: «زمین‌لرزه‌ای به بزرگی ۴.۵ریشتر حوالی تازه‌آباد در استان کرمانشاه را لرزاند».

حاصل موشک‌پرانی

از سوی دیگر چند رسانه بین‌المللی خبرهایی از سقوط موشک در حوالی کرمانشاه در همان زمانبندی منتشر کردند و ویدئوهایی هم در فضای مجازی از جمله در یوتیوب و توئیتر منتشر شده‌ که نشان می‌دهد موشکها از سمت کرمانشاه پرتاب شده‌اند و در یکی از آنها یکی از موشکها در نزدیکی محل پرتاب سقوط کرده‌ است و شهروندان هم در محل، فیلم سقوط آن را گرفته و روی شبکه‌های اجتماعی گذاشته‌اند.
با کنار هم قرار دادن همین دو سه خبر می‌توان دریافت که پرتاب موشک به لبه غربی مرز عراق در ورودی سوریه(از مرز شرقی عراق به مرز غربی آن کشور) همراه با زلزله در کرمانشاه؟ و فیلم سقوط موشک یا موشکها در همان حوالی منطقه شلیک، عمق دست‌وپاچلفتگی آخوندها را دید و نیازی به تفسیر دیگری ندارد اما در حاشیه این خبر، نگاهی به چند خبر دیگر، نکات دیگری را روشن می‌کند که توضیح می‌دهند چرا آخوندها ناگزیر از این قبیل قدرت‌نمایی‌های پوشالی می‌شوند که به جای آلبوکمال(نقطه صفر مرزی سوریه – عراق) روستاهای اطراف کرمانشاه را زیرو زبر کنند! و بعد هم خودشان خبر «زلزله؟!» در کرمانشاه را مخابره کنند!

موشکهایی که رژیم در روزهای اخیر دریافت کرد 

همزمان با این اوضاع، چند خبر دیگر هم در رابطه با رژیم حاکم بر ایران در فضای رسانه‌یی منتشر شده که علت دست‌پاچگی آخوندها را نشان می‌دهند از جمله:
- بحران در مجلس آخوندی پیرامون FATF
- بحران در رابطه با حمایت‌های اروپایی
- بحران اجتماعی در داخل کشور و اوج‌گیری اعتراضات و اعتصابات اجتماعی
- بحران اقتصادی و سقوط آزاد پول ملی و...
نگاهی سریع به این موارد، روشنگر وضعیت رژیم و بی‌چارگی‌های اوست.

بحران در مجلس و FATF 

روز یکشنبه ۸مهر مجلس آخوندها در آخرین ضرب‌الاجلی که برای تصویب لوایح مربوط به FATF داشت، به بن‌بست رسید و جلسه علنی شد و تا روز بعد هم خبری از درون جلسه به بیرون درز نکرد. جلسه‌یی که به لشگرکشی آخوندی به جلوی مجلس هم از سوی طرفین کشیده شد.
اگر آخوندها در همین ضرب‌الاجل روی تصویب قوانین جهانی مبارزه با پولشویی به نتیجه نرسند، دیگر حتی معضل برجام هم برایشان «فرعی» خواهد شد چرا که در معامله با کشورهایی هم‌چون چین و روسیه هم که مخالف سخت‌گیری برجامی نسبت به آخوندها هستند، مشکل پیدا خواهند کرد. چرا که این کشورها خود عضو همین پیمانها و کنوانسیونهای مربوط به مبارزه با پولشویی هستند و نمی‌خواهند و نمی‌توانند با کشورهای خارج از این پیمانها معامله کنند!
به همین علت هم بود که جلسه دیروز مجلس هم نیمه‌کاره، غیرعلنی شد و بعد هم برخلاف تمامی رسوم آخوندی حتی یک خبر دوخطی هم از آن به بیرون درز نکرد! و اصلاً روشن نشد که آن جلسه تا چه ساعتی جریان داشته و به چه نتایجی رسیده است و...؟

تکمیل محاصره رژیم توسط اروپایی‌ها 

از طرف دیگر خبرگزاریها طی روزهای اخیر خبرهای متعددی از مواضع اروپایی‌ها به‌ویژ‌ه فرانسه منتشر کرده‌اند که حاکی از همراهی و همدلی اروپا با آمریکا در برابر رژیم است. الشرق‌الاوسط چاپ لندن روز ۸مهر ۹۷ با لحن تحقیرآمیزی نوشت: «فرانسه اعلام کرد؛ ایران باید بپذیرد که با آمریکا وارد مذاکره شود تا آنچه که لازم است ایران بداند، از طریق این مذاکرات به او فهمانده شود»!
الشرق‌الاوسط نوشته: «منابع سیاسی فرانسوی از برگزاری مذاکراتی با ایران پیرامون توافق هسته‌یی که در سال ۲۰۱۵امضا شد، خبر دادند.
این مذاکرات پیرامون مسائلی است که امضاکنندگان آنها را ضروری برشمرده‌اند. از جمله این موضوعات آینده توافق هسته‌یی ایران تا سال ۲۰۲۵، مهار برنامه‌های موشکی ایران و سیاست منطقه‌یی آن است.
این منابع سیاسی عالی‌رتبه همچنین عنوان کردند این مذاکرات در قالب چارچوبی جامع و بر اساس دستورکار مشخصی صورت نمی‌گیرد ولی به شکلی اعمال می‌شود تا آنچه که لازم است ایران بداند از طریق این مذاکرات به او فهمانده شود.
بر اساس گفته این منابع، پیامی که باید به مسئولان ایرانی برسد به این شکل خلاصه می‌شود پایداری شما بر توافق هسته‌یی هدیه شما به ما نیست بلکه در جهت منافع خود شما است ولی این توافق برای همکاری جهان با شما به تنهایی کافی نیست چرا که دنیا عوض شده است».
بر اساس نوشته الشرق‌الاوسط؛ اروپایی‌ها از رژیم ایران می‌خواهند به این توافقنامه پایبند بماند و به‌رغم واکنش‌های آمریکا همه مفاد آن را اجرا کند.
اما این منابع فرانسوی هشدار داده‌اند که اگر «ایران» حتی کمی به تعهدات خود پایبند نماند باید منتظر عواقب آن باشد به این معنی که در این صورت از سیاستی که با آن در پیش گرفته‌اند کناره گرفته و به ترامپ ملحق شوند.

بحران اجتماعی

در کنار مشکلاتی که فوقا بیان شد، آخوندها با یک مشکل بسیار جدی اجتماعی در داخل شهرها روبه‌رو هستند و آن هم چیزی نیست جز اعتراضات و اعتصاب فراگیر و گسترده و تا حدی سازمان‌یافته که به‌صورت «تب نوبه» گریبان آخوندها را می‌گیرد و «عرقشان» را حسابی درمی‌آورد.
از خوفناک‌ترین قسمت‌های این بحران اجتماعی، اعتصاب رانندگان کامیون است که در دور جدید خود به‌شدت بالا گرفته و حمل‌‌‌ونقل جاده‌یی آخوندها را تقریباً مختل کرده است.
از طرف دیگر، اعتصاب‌های روزمره اصناف مختلف است که روزبه‌روز گسترده‌تر می‌شوند و نه محدودتر! روزنامه حکومتی آرمان روز یکشنبه ۸مهر ۹۷ در همین باره نوشت:
«فراموش نکنیم قبل از این‌که مشکلمان اقتصادی باشد، اجتماعی است. وقتی که مردم اعتمادشان پایین آمده و مضطرب می‌شوند... اضطرابی... که به دامان مردم افتاده... با کار اقتصادی حل شدنی نیست... اگر نتوانیم اضطراب مردم را مدیریت کنیم و اطمینان‌شان را نسبت به آینده تأمین کنیم... کار هم بدتر خواهد شد».
در بستر همین بحران اجتماعی است که کانونهای شورشی، به آرامی در حال خارج کردن مهار اوضاع از دست رژیم و به‌دست‌گرفتن کنترل وقایع است، امری که هر روز آخوندها و دستگاههای اطلاعاتی‌شان نسبت به آن هشدار می‌دهند اما از حل مطلوب آن عاجز هستند و حتی بگیر و ببندهایشان هم دیگر کارآیی سابق را ندارد و این، نکته‌یی است که از چشم عناصر و مزدوران رژیم پنهان نمانده و باعث خالی‌شدن «توی دل» آنها می‌شود! ترسی که به ریزش در صفوف رژیم به‌شدت دامن می‌زند و آخوندها را ناگزیر از قدرت‌نمایی‌های پوشالی می‌کند.

فروپاشی اقتصادی 

یکی دیگر از بحرانهای رژیم، شتاب‌گرفتن فروپاشی اقتصاد رژیم است که روزبه‌روز و لحظه‌به‌لحظه سریع‌تر می‌گردد. بی‌شک وضعیت ارز و سقوط پول ملی، معضلی نیست که آخوندها توان حل آن در کوتاه مدت را داشته باشند، امری که همگان می‌دانند و خود و زندگی خود را با همین «فرضیه» تنظیم می‌کنند، فروشگاه‌ را خالی می‌کنند و تلاش می‌کنند تا آنجایی که می‌توانند، خود را برای روزهای سخت‌تر آینده آماده کنند. روزهایی که هیچ‌کس بهتر از آخوندها از گستره و عمق واکنش‌های اعتراضی مردم خبر ندارد!
چرا که به مردم وعده داده شده بود که همه مشکلات کشور از جمله رکود، تورم، بیکاری و حتی مشکل آب‌خوردن مردم رفع خواهد شد و سرمایه خارجی به کشور سرازیر شده و اقتصاد کشور شکوفا می‌شود و... اما اکنون هیچ‌کس پاسخگوی آن وعده‌های بربادرفته نیست! نه روحانی، نه خامنه‌ای و نه هیچ‌کس دیگر!
این نیز امری است که به غلظت تیرگی روزهای آینده آخوندها اضافه می‌کند!‌ به همین علت است که آخوندها نیاز دارند با هر خیمه‌شب‌بازی که شده، به طرف‌حساب‌های داخلی خود یعنی مزدورانشان حالی کنند که هنوز روی کار، سوار هستند و مهار اوضاع دستشان است، موشک‌پرانی به سوریه و سقوط موشک در کرمانشاه نیز در همین دستگاه خوانده می‌شود.

گیرکردن دم آخوندها لای تله تروریستی 

در آخرین لحظاتی که این گزارش آماده می‌شد، خبر موافقت قضاییه آلمان با استرداد دیپلمات تروریست آخوندها به بلژیک هم منتشر شد و تقریباً تمامی اخبار مربوط به قدرت‌نمایی موشکی آخوندها را به کامشان «تلخ و زهر» کرد!
بنا‌ به‌ نوشته آسوشیتدپرس به تاریخ ۹مهر ۱۳۹۷ - ۱اکتبر ۲۰۱۸ دادگاه آلمان استرداد دیپلمات ایرانی تحت تعقیب در رابطه با بمب‌گذاری پاریس را مورد تأیید قرار داد.
به این ترتیب، آخوندها در قبال چند موشکی که صرفاً برای روحیه دادن به مزدورانشان پراندند، در اوج غافلگیری، فوجی از موشکها را با خبر استرداد دیپلمات تروریست‌شان به بلژیک دریافت کردند. دیپلمات تروریستی که با دادن بمب و چاشنی انفجاری به یک سلول خفته‌شان در بلژیک قصد انجام یک عمل تروریستی پرسروصدا در بزرگترین میتینگ ایرانیان مخالف در خارج کشور(گردهمایی سالانه مجاهدین و ایرانیان هوادارشان در ویلپنت فرانسه) داشتند.
عملیاتی که هم شکست خورد و هم باعث آبروریزی سیاسی برای آخوندها شد و اینک نیز به یک شکست قضایی هم برای آنها تبدیل شده است.

پیامی برای خامنه‌ای

با توجه به مجموعه نکات فوق است که باید به خامنه‌ای گفت: آن موشک‌پرانی باطل شد، برای جلوگیری از ادامه ریزش مزدورانت، فکر دیگری بکن!


مطالب   مارا در وبلاک خط سرخ مقاومت   ودر توئیتربنام @bahareazady   دنبال کنید

پیش بسوی قیام  سراسری ، ما بر اندازیم#   شهرهای ایران   اعتصاب # تظاهرات

سرنگونی #  اتحادوهمبستگی     مرگ_بر_دیکتاتور   #IranRegimeChangeصور