۱۳۹۷ آذر ۷, چهارشنبه

وزارت خزانه‌داری آمریکا دو تن از عوامل رژیم ایران را تحریم کرد



وزارت خزانه‌داری آمریکا دو تن از عوامل رژیم ایران را تحریم کرد


وزارت خزانه‌داری آمریکا روز چهارشنبه ۷ آذر۹۷ دو تن از عوامل رژیم ایران به نام‌های علی خوراشادی‌زاده و محمد قربانیان را به اتهام اقدام سایبری در لیست تحریم‌های خود قرار داد.
در بیانیه وزارت خزانه‌داری آمریکا آمده است: علی خوراشادی‌زاده و محمد قربانیان به فعالیت در زمینه ارزهای دیجیتالی و تبدیل آنها به ریال متهم شده‌اند.

لیست‌گذاری این دو عامل رژیم دو هفته پس از آن صورت می‌گیرد که خزانه‌داری آمریکا اسامی دو تن از مقامات ارشد بانک مرکزی رژیم آخوندی را به لیست تحریمها افزود.
روز سه‌شنبه ۲۹آبان، خزانه‌داری آمریکا با اعلام تحریم‌های جدید خود علیه رژیم آخوندی، شبکه‌یی متشکل از مهره‌ها و نهادهایی که از طریق قاچاق نفت برای رژیم اسد، صدها میلیون دلار را برای نیروی قدس سپاه پاسداران فراهم می‌کردند، تحریم کرد و نام این دو مقام بلندپایه بانک مرکزی رژیم را در همین رابطه لیست‌گذاری نمود.

رویترز همان موقع گزارش داد: این لیست‌گذاری، افراد و نهادهای مربوطه را عملاً از سیستم مالی بین‌المللی قطع می‌کند.
مایک پمپئو وزیر خارجهٔ آمریکا نیز در کنفرانس خبری که دربارهٔ این تحریم‌ها برگزار نمود اعلام کرد: ایالات متحده... یک شبکه بین‌المللی را تحریم کرد که رژیم ایران و روسیه از آن استفاده می‌کردند تا میلیون ها بشکه نفت را به رژیم اسد منتقل کنند. این تبادلاتی بود که طی آن صدها میلیون دلار به نیروی قدس سپاه پاسداران منتقل می‌شد. به (رژیم) ایران اجازه داده نخواهد شد نظام مالی بین‌المللی را مورد سوءاستفاده و بهره‌برداری قرار بدهد تا درآمدهای نفتی را لاپوشانی کند و با آنها فعالیتهای تروریستی را تأمین (مالی) کند. (جزئیات بیشتر)


مطالب   مارا در وبلاک خط سرخ مقاومت   ودر توئیتربنام @bahareazady   دنبال کنید

پیش بسوی قیام  سراسری ، ما بر اندازیم#   شهرهای ایران   اعتصاب # تظاهرات

سرنگونی #  اتحادوهمبستگی     مرگ_بر_دیکتاتور   #IranRegimeChange