۱۳۹۷ آذر ۷, چهارشنبه

گفتگوی خبرگرازی یونایتدپرس با استراون استیونسون پس از دیدار با مجاهدین در آلبانی استراون استیونسون:دیدار-هیأت-پارلمان-اروپا-ازمجاهدین-آلبانی-کارزار-دروغپراکنی-ایران-برملا-کند




گفتگوی خبرگرازی یونایتدپرس با استراون استیونسون پس از دیدار با مجاهدین در آلبانی

استراون استیونسون:دیدار-هیأت-پارلمان-اروپا-ازمجاهدین-آلبانی-کارزار-دروغپراکنی-ایران-برملا-کند


خبرگزاری یونایتدپرس بین‌المللی، گفتگو خود با استراون استیونسون(همآهنگ کننده کمپین تغییر رژیم ایران) را که طی روزهای ۲تا ۵آذر به همراه یک هیأت پارلمان اروپا با مجاهدین در آلبانی دیدار کرده بود منتشر کرد.
استروان استیونسون در این گفتگو به یونایتدپرس گفت: آخوندهای ایران از این‌که تلاش هایشان برای از بین بردن سازمان مجاهدین خلق، اپوزیسیون اصلی دموکراتیک علیه رژیم استبدادی‌شان خنثی شده بود به خشم آمده‌اند.
آنها نمی‌توانستند بگذارند این مخالفان که برای میلیونها ایرانی ستمدیده، آینده‌ای با آزادی و عدالت را بشارت می‌دهند، یک اشرف جدید و یک مرکز اپوزیسیون علیه رژیم استبدادی‌شان را بنا کنند.
رژیم ایران یک کارزار بدنام سازی علیه سازمان مجاهدین را شروع کرد. آخوندها برای این کار توجهاتشان را روی عناصر رسانه‌یی غرب متمرکز کردند.
رژیم ایران حتی به اقدامات تروریستی متوسل شد و یکی از دیپلماتهایش را در سفارت ایران در اتریش بکار گرفت تا در ماه ژوئن در پاریس یک توطئه بمب‌گذاری علیه یک گردهمایی پر جمعیت مجاهدین به اجرا درآورد و اخیراً هم یک عامل خود را که به سفیر ایران در نروژ نزدیک بود برای ترور یک شخصیت اپوزیسیون به دانمارک فرستاده بود. هر دوی این به‌اصطلاح دیپلماتها دستگیر شده‌اند و به‌خاطر ترور با محاکمه در دادگاه مواجه هستند.
استراون استیونسون سپس مشاهداتش را از کمپ اشرف۳برای خبرگزاری یونایتدپرس تشریح می‌کند و از دیدار وکلا، خبرنگاران، خانواده‌ها و … با مردان و زنان مجاهدین خلق در کمپ اشرف۳و آزادی مجاهدین در انجام ترددات در آلبانی می‌گوید و می‌افزاید:
بیش از ۷۰۰خانواده ایرانی برای دیدار بستگان خود به اشرف۳آمده‌اند، این خانواده‌ها برای سالیان به‌دلیل بازداشت وحشیانه مجاهدین خلق در عراق از دیدار با آنها منع شده بودند. روزنامه‌نگاران، سیاستمداران، وکلا و تجار بازدیدکنندگان روزانه از این محل هستند.
من همین اخیراً از یک سفر ۳روزه به اشرف۳بازگشته‌ام، در این سفر یک هیأت بلندپایه از نمایندگان پارلمان اروپا از بروکسل متشکل از ۲عضو کمیته روابط خارجی پارلمان و معاون کمیته امنیت و دفاع مرا همراهی می‌کردند، این سفر در هفته‌یی انجام شد که ۱۵۰نفر از نمایندگان پارلمان اروپا از تمام جناحها و گروه‌های سیاسی با امضای طوماری خواستار محکوم کردن نقض حقوق‌بشر در ایران شدند.
آنچه که ما شاهدش بودیم، یک تحول قابل‌ توجه بود. ما توانستیم آزادانه در اطراف کمپ تردد و با صدها پناهنده ایرانی صحبت کنیم.
یونایتدپرس در ادامه این گفتگو به‌نقل از استراون استیونسون می‌نویسد:‌در عرض فقط ۱۲ماه این رزمندگان آزادیخواه سخت کوش و پیگیر یک شهر کوچک با مغازه‌ها، درمانگاه‌ها، امکانات ورزشی، آشپزخانه‌ها، نانوایی‌ها، مجموعه‌های آسایشگاه و سالنهای نشست و تجمع، دفاتر و استودیو ها را بنا کرده‌اند. گزارش کامل و جامعی از این بازدید به‌زودی منتشر خواهد شد.
استیونسون سپس در مورد توطئه‌های رژیم آخوندی برای شیطان‌سازی از مجاهدین به خبرگزاری یونایتدپرس می‌گوید: وزارت اطلاعات ایران در پی ارائه تصویر متفاوتی است. وزارت اطلاعات اقدام به تشویق روزنامه‌نگاران ساده‌لوح برای نزدیک شدن مخفیانه به حصار اطراف اشرف۳و حتی به پرواز در آوردن پهپاد بر روی این مجموعه کرده است.
وزارت اطلاعات ایران رسانه‌ها را با ادعاهایی مبنی بر این‌که اشرف۳یک زندان است که هیچکس نمی‌تواند بدون اجازه از رهبری سخت‌گیر آن را ترک کند و حتی آزادیهای پایه‌یی وجود ندارد، تغذیه کرده است.
آنها، وزارت اطلاعات، مدعی هستند که جدا شدگان مجاهدین شکنجه و حتی کشته شده‌اند. این حرف چرند و پوچ است.
از این قبیل مطالب است که هرجا توسط «ابلهان مفید» در مطبوعات غرب گفته می‌شود آخوندها را گستاخ می‌کند.
یک مقاله مطول در یک روزنامه سراسری انگلستان تمامی این اهانت و دروغها که کلمه به کلمه‌اش سه هفته قبل در وبسایت زهراگین و مسموم خدابنده آمده بود را تکرار کرد که به‌طور واضحی نشان‌دهنده منبع منفورش است.
خبرگزاری یونایتدپرس به‌نقل از استراون استیونسون می‌افزاید: مسعود خدابنده و همسرش ان سینگلتون دو جاسوس شناخته شده وزارت اطلاعات و امنیت ایران هستند که در کتابخانه کنگره آمریکا و در گزارش پنتاگون ثبت شده‌اند به تیرانا آمدند.
این زوج که تعلیم دیده اطلاعات ایران هستند پیش از این در بیرون دروازه کمپ اشرف و کمپ لیبرتی در عراق قبل از حملات مرگبار به این کمپها، دیده شده بودند. طی این حملات مرگبار ۱۶۸نفر کشته و بیش از ۱۷۰۰نفر مرد و زن مجروح شدند.
حالا همینها در حال چرخیدن در اطراف مجتمع جدید هستند که توسط اشرفیها در نزدیکی شهر مانز(Manez) در استان دورس آلبانی ساخته می‌شود.
شرم‌آور است که این‌گونه رسانه‌ها به‌نظر می‌رسد خوشحال و خرسندند که سرکوب جاری در ایران را نادیده می‌گیرند جایی که اعتصاب و اعتراضهای انبوه حدود یک‌سال است که روزانه ادامه داشته است.
استراون استیونسون در قسمتی از این مصاحبه به تشریح شرایط اجتماعی و اعتراضات مردمی در ایران می‌پردازد و می‌گوید:
در این میان کامیون‌داران اعتصابی حکم اعدام می‌گیرند و کارگران نیشکر معترض به ضربات شلاق و حبس های طولانی‌مدت محکوم می‌شوند.
تا کنون بیش از ۱۲هزار نفر به زندان افتاده‌اند و بسیاری از آنها به‌قتل رسیده‌اند.
این برایم اندوه بزرگیست که امروزه خبرنگارانی هستند که این مقولات را نادیده می‌گیرند و حقیقت را نادیده می‌گیرند ولی در عوض، مردان و زنانی هستند که از شغل و زندگی خانوادگی‌شان می‌گذرند تا زندگیشان را وقف آرمان خاتمه ستم و استبداد در ایران کنند.
آخوندها می‌دانند که روزهایشان به شماره افتاده است.
آنها دلیل قیام سراسری در ایران را سازمان مجاهدین خلق ایران می‌دانند.
اما کسی گول اینها را نمی‌خورد. زمانی که این دیکتاتوری شیطانی سرنگون شود تاریخ اسامی آن خبرنگاران که این بازی ناصادقانه را کردند در باندرولی از شرم ثبت خواهد کرد.


مطالب   مارا در وبلاک خط سرخ مقاومت   ودر توئیتربنام @bahareazady   دنبال کنید

پیش بسوی قیام  سراسری ، ما بر اندازیم#   شهرهای ایران   اعتصاب # تظاهرات

سرنگونی #  اتحادوهمبستگی     مرگ_بر_دیکتاتور   #IranRegimeChange