۱۳۹۷ آبان ۱۸, جمعه

گروگانگیری سفارت آمریکا؛ اعتراف به نقش مستقیم دفتر خمینی و پاسدار محسن رضایی و سرکردگان رژیم



گروگانگیری سفارت آمریکا؛ اعتراف به نقش مستقیم دفتر خمینی و پاسدار محسن رضایی و سرکردگان رژیم


به‌دنبال تصریحات سرکرده کل سپاه پاسداران بر سازمان‌دادن گروگانگیریِ سفارت آمریکا توسط سران نظام و نقشِ ویژه خامنه‌ای در این گروگانگیری، یکی از گروگانگیرانِ ۱۳آبان، در مصاحبه با تلویزیون رژیم، به نقش مستقیمِ دفتر خمینی و پاسدار محسن رضایی و بسیاری از سرکردگان کنونیِ رژیم آخوندی در جریان گروگانگیری، اعتراف کرد:
روح الامینی گفت: مثلاً توی علم و صنعت آقای احمدی‌نژاد و دوستانش توی تربیت معلم سیدی فر بود البته اینها نمایندگی داشتند این چند صد نفری که آبانماه می‌آیند توی لانه اینها معدل و عصاره و نمایندگان تک‌تک دانشکده‌های این چهار تا پنج تا دانشگاه بزرگ بودند مثلاً آقای سیدی فر تربیت معلم، پلی‌تکنیک آقای میردامادی بودند آقای علی عسگری آقای ضرغامی آقای حسین محمدی پلی‌تکنیک بودند اینها توی لانه بودند.

مجری از روح الامینی که یکی از گروگانگیرها بود می‌پرسد از اشغال لانه کیها قبلش خبر داشتند؟
وی گفت: اون دوستانی که اولیه بودند من با آقای رضایی که مسئول اطلاعات سپاه بود روز قبلش بدون این‌که بگویم می‌خواهم چه کار کنیم خبردار شدند آقای محسن رضایی مسئول اطلاعات سپاه بود روز قبلش من مسئول بودم بروم دو تا بلندگو تهیه کنم داشتم میرفتم تو راه یادم است تماس گرفتم که باید دو تا بلندگو می‌خواهیم یک لبخند معنی‌داری ایشون پشت تلفن زد که معلوم بود که توی جریان است... یعنی سپاه توی جریان بود بعد روز اول هم یک لایه حفاظتی بعد از این‌که ما رفتیم تو پیرامونی که دیگران قاطی نشوند و مسائلی ایجاد نشه

مجری می‌پرسد که رابط با سپاه کی بود تو مجموعه شما؟
روح الامینی افزود: آقای اصغرزاده و آقای بی‌طرف و آقای سیف الهی همه اون شورایی که هستند بودند بیشتر بنظرم از آقای رضایی شنیدم یا آقای اصغر زاده رابط بود.

در اطلاعیه دبیرخانه شورای ملی مقاومت در این رابطه آمده است: پاسدار محمدعلی جعفری، سرکرده کل سپاه پاسداران، در سخنرانی خود در یک اعتراف بی‌سابقه گفت: «با رعایت طبقه‌بندیِ بسیار بالا، قرار بر این شد که تظاهراتی بر ضد آمریکا از سمت دانشگاه به سمت لانه جاسوسی... انجام بگیره که تعداد محدودی از دانشجویان و مسئولانِ این دانشگاهها و سازماندهی که شده بود، فقط آنها می‌دانستند که قرار است به سفارت آمریکا حمله بشه. وقتی جمعیت رسید با برنامه‌ریزی قبلی که انجام گرفته بود، به همان تعدادِ محدودی که فقط می‌دانستند، با فضایی که ایجاد شد، فضاسازی که ایجاد شد و شعاری که داده شد و جوی که در جمعیت ایجاد شد، به‌صورت خودجوش به‌صورت طبیعی جلوه داده شد که این حرکت از دل جمعیت و همان لحظه چنین تصمیمی گرفته شده...».
اظهارات سرکرده سپاه پاسداران اعتراف آشکاری به این واقعیت است که رژیم آخوندی، همواره راه نجات خود را در گروگانگیری، بحران‌آفرینی، صدور تروریسم و جنگ‌افروزی یافته و در بالاترین سطوح حکومتی برای آن برنامه‌ریزی می‌کند.


مطالب   مارا در وبلاک خط سرخ مقاومت   ودر توئیتربنام @bahareazady   دنبال کنید

پیش بسوی قیام  سراسری ، ما بر اندازیم#   شهرهای ایران   اعتصاب # تظاهرات

سرنگونی #  اتحادوهمبستگی     مرگ_بر_دیکتاتور   #IranRegimeChange