۱۳۹۷ دی ۱۹, چهارشنبه

وزارت‌خارجه انگلستان: رژیم ایران مسئول بمب‌گذاری طراحی شده ژوئن ۲۰۱۸در فرانسه



وزارت‌خارجه انگلستان: رژیم ایران مسئول بمب‌گذاری طراحی شده ژوئن ۲۰۱۸در فرانسه


وزات خارجه انگلستان طی بیانیه‌یی نسبت به اقدامات تروریستی و خصمانه رژیم ایران در اروپا ابراز نگرانی کرد. در این بیانیه آمده است:
انگلستان همراه با سایر شرکا در اروپا با مقامات ایران در ۸ژانویه۲۰۱۹ملاقات کرد. انگلستان و شماری از شرکای اروپایی، نگرانی مشترک ما را با ایران مطرح و نسبت به فعالیتهای خصمانه و توطئه‌هایی که ایران در اروپا طراحی می‌کند ابراز نگرانی کردند. این‌گونه اعمال غیرقابل قبول و بایستی عواقب داشته باشد.

وزارت‌خارجه انگلستان به توطئه تروریستی رژیم ایران در گردهمایی مجاهدین در فرانسه اشاره کرد و نوشت: مقامات رژیم ایران را مطلع ساختیم که آنها مسئول بمب‌گذاری توطئه طراحی شده ژوئن ۲۰۱۸بوده‌اند، و به لیست اشخاص و گروهها و نهادهای درگیر در اقدامات تروریستی وارد می‌شوند و در معرض اعمال تدابیر محدودکننده خواهند بود.

وزارت‌خارجه انگلستان افزود: ما همچنین سایر فعالیتهای غیرقانونی از جمله توطئه اخیر ترور در دانمارک و دو ترور در هلند را محکوم کردیم.
وزارت‌خارجه انگلستان در رابطه با توافق اتمی رژیم ایران نوشت: برای ما روشن است که این توافق بهانه‌یی برای ما نیست که به سایر فعالیتهای بی‌ثبات کننده و خصمانه ایران نپردازیم.

روز سه‌شنبه ۱۸دی۹۷(۸ژانویه۲۰۱۹) آندرس ساموئلسن andres samuelsenوزیر خارجه دانمارک، تصمیم اتحادیه اروپا در مورد لیست‌گذاری و تحریم معاونت امنیت وزارت اطلاعات رژیم ایران را اعلام کرد. وزیر خارجه دانمارک همچنین از لیست‌گذاری و تحریم دو تن از سرکردگان اطلاعات آخوندها از سوی اتحادیه اروپا به‌خاطر توطئه‌های تروریستی رژیم در فرانسه و دانمارک خبر داد.
به این ترتیب اتحادیه اروپا علاوه بر معاونت امنیت داخلی وزارت بدنام اطلاعات، سعید هاشمی مقدم معاون وزیر اطلاعات و اسدالله اسدی را تحریم ولیست‌گذاری کرده است. اسدالله اسدی همزمان با کشف و خنثی شدن توطئه تروریستی علیه گردهمایی بزرگ مقاومت ایران، به‌خاطر صدور دستور و دادن بمب به تروریستها، دستگیر و متعاقباً توسط آلمان برای محاکمه به بلژیک تحویل داده شد.

تصمیم اتخاذشده توسط اتحادیه اروپا از روز چهارشنبه ۲۰دیماه (۱۰ژانویه ۲۰۱۹) اجرایی می‌شود.

مقاومت ایران پیوسته خواستار تحریم و لیست‌گذاری وزارت اطلاعات آخوندها و مقابله قاطع با تروریسم صادراتی و مزدوران و عوامل این دیکتاتوری تروریستی بوده است.


خانم مریم رجوی درباره اعمال تحریمها علیه رژیم آخوندی به خاطر طراحی سوءقصد تروریستی در اروپا توسط اتحادیه اروپا در پیامی گفت: تحریمهای اتحادیه اروپا علیه رژیم آخوندی لازمه جلوگیری از تروریسم در اروپاست. اما باید با گنجاندن تمامیت اطلاعات و سپاه آخوندها در لیست تروریستی و محاکمه و اخراج دیپلمات تروریستها و مزدوران رژیم تکمیل شود. وزارتخارجه، دیپلماتها و سفارتهای رژیم بخشی از ماشین تروریسم می‌باشد.

تحریمهای اتحادیه اروپا علیه رژیم آخوندی لازمه جلوگیری از تروریسم در اروپاست. اما باید با گنجاندن تمامیت اطلاعات و سپاه آخوندها در لیست تروریستی و محاكمه و اخراج دیپلمات تروریستها و مزدوران رژیم تكمیل شود. وزارتخارجه، دیپلماتها و سفارتهای رژیم بخشی از ماشین تروریسم می‌باشد.
707 people are talking about this
مطالب مرتبط: 


مطالب   مارا در وبلاک خط سرخ مقاومت     ودر توئیتربنام @bahareazady   دنبال کنید
پیش بسوی قیام  سراسری ، ما بر اندازیم#   شهرهای ایران   اعتصاب # تظاهرات
سرنگونی #  اتحادوهمبستگی     مرگ_بر_دیکتاتور