۱۳۹۷ دی ۱۸, سه‌شنبه

سخنگوی مجاهدین: دنیا دیگر فاشیسم دینی و تروریسم افسارگسیخته آخوندها را تحمل نمی‌کند




سخنگوی مجاهدین: دنیا دیگر فاشیسم دینی و تروریسم افسارگسیخته آخوندها را تحمل نمی‌کند


جواد ظریف وزیر امور خارجه رژیم آخوندی در واکنش به تحریم معاونت امنیت وزارت اطلاعات آخوندها و دو تن از سرکردگان این وزارتخانه توسط اتحادیه اروپا به‌خاطر توطئه‌های تروریستی رژیم در خاک اروپا به سوزوگداز علیه مجاهدین پرداخت.

ظریف درباره این تحریم که رسانه‌های حکومتی آن را ا«قدامی خصمانه» توصیف کردند در توئیتی نوشت: «اروپاییها از جمله دانمارک، هلند و فرانسه به سازمان مجاهدین... پناه داده‌اند. متهم کردن ایران باعث مبرا شدن اروپا از مسئولیت‌شان در پناه دادن به تروریستها نمی‌شود».

سخنگوی مجاهدین در توئیتی گفت: ظریف سرخورده از تحریمهای اتحادیه ‌اروپا با نشخوار اتهامات و اخبار جعلی قرن گذشته علیه مجاهدین خود را دلداری می‌دهد. لیسیدن چنگالهای خونین آخوندهای درنده‌خو فقط بر خشم و نفرت مردم ایران می‌افزاید. دنیا دیگر فاشیسم دینی و تروریسم افسارگسیخته آخوندها را تحمل نمی‌کند.

سخنگوی : ظريف سرخورده از تحريمهای اتحاديه‌اروپا با نشخوار اتهامات و اخبار جعلی قرن گذشته عليه مجاهدين خود را دلداری می‌دهد. ليسيدن چنگالهای خونين آخوندهای درنده‌خو فقط بر خشم و نفرت مردم می‌افزايد.دنيا ديگر فاشيسم دينی و تروريسم افسارگسيخته آخوندها را تحمل نمی‌كند.
31 people are talking about this

مطالب مرتبط: 


مطالب   مارا در وبلاک خط سرخ مقاومت     ودر توئیتربنام @bahareazady   دنبال کنید
پیش بسوی قیام  سراسری ، ما بر اندازیم#   شهرهای ایران   اعتصاب # تظاهرات
سرنگونی #  اتحادوهمبستگی     مرگ_بر_دیکتاتور