۱۳۹۷ اسفند ۴, شنبه

پرونده-واکنش‌های زبونانه رژیم به بسته شدن حسابهای مجعول در فضای مجازی



پرونده-واکنش‌های زبونانه رژیم به بسته شدن حسابهای مجعول در فضای مجازی


در اواخر مرداد ماه گذشته حسابهای اینترنتی مجعول دست ساز وزارت اطلاعات که به منظور دروغ پراکنی و انتشار اطلاعات گمراه‌کننده، علیهمجاهدین و مقاومت ایران ساخته شده بود، توسط فیس‌بوک بسته شد. به‌دنبال آن گوگل، توییتر و یوتیوب هر کدوم در اقدام مشابهی دهها حساب پوششی مربوط به رژیم را بستند. چند روز بعد گزارش رویتر نشان داد که ابعاد سوءاستفاده فاشیسم تروریستی مذهبی آخوندها از شبکه‌های اجتماعی و فضای مجازی، بسا فراتر از آن چیزی است که پیش از این تصور می شد.

در همین رابطه دبیرخا نه شورای ملی مقاومت نیز طی اطلاعیه‌ای از بستن برخی از حسابها و صفحات فاشیسم دینی حاکم بر ایران بر روی فیسبوک، توئیتر، اینستاگرام و گوگل استقبال کرد و بر ضرورت مقابله همه جانبه با تروریسم اینترنتی رژیم آخوندی تأکید نمود و از شبکه های اجتماعی و دیگر نهادهای اینترنتی مانند ویکی پدیا خواست عوامل رژیم آخوندی را که با استفاده از سیاست مماشات این شبکه ها را مورد نفوذ و سوء استفاده قرار داده‌اند، به‌طور کامل پاکسازی کنند.
در برنامه امروز می خواهیم به گوشه‌ای از سوءاستفاده رژیم از شبکه های اجتماعی و فضای مجازی و دستگاه دروغ پراکنی و جنگ روانی رژیم علیه مقاومت بپردازیم. در همین رابطه خوبه ابتدا به سوابق امر اشاره کنیم.