۱۳۹۷ اسفند ۷, سه‌شنبه

واشنگتن تایمز: بی‌ثباتی در ایران گسترش می‌یابد


واشنگتن تایمز: بی‌ثباتی در ایران گسترش می‌یابد


واشنگتن تایمز روز ۷ اسفند ۹۷ طی مطلبی به فعالیت‌های تروریستی رژیم آخوندی پرداخته و می‌نویسد به‌رغم مشکلاتی که رژیم ایران در داخل کشور با آن گریبانگیر است. ولی این رژیم و گروه‌های شبه‌نظامی نیابتی آن هم‌چنان به خشونت در خارج از کشور و نه فقط در خاورمیانه ادامه می‌دهند.

واشگتن تایمز فعالیت‌های رژیم آخوندی در کشورهای اروپایی را برشمرد و نوشت:
در سال ۲۰۱۶ مقامات اطلاعاتی آلمان ایران را متهم به تلاش برای به دست آوردن مواد هسته‌یی پس از ممنوعیت این اقدام شدند،
تابستان گذشته یک تلاش ایران برای بمب‌گذاری جلسه اپوزیسیون ایران در نزدیکی پاریس توسط فرانسویها فاش شد.
در ماه اکتبر، دانمارک سفیر خود را در تهران پس از یک اقدام تروریستی دیگر در کپنهاک که خنثی شد، فراخواند.
آلمان هواپیمایی ماهان ایر را ممنوع کرد زیرا این شرکت سلاح و جنگجویان را به سوریه منتقل می‌کرد.

اینها همه کشورهایی هستند که خواهان روابط بهتر با رژیم ایران هستند، و تلاش کرده‌اند تا یک مسیر مستقل از مسیر دولت ترامپ را هدایت کنند.

واشنگتن تایمز می‌نویسد: "تنها تغییر رژیم می‌تواند رژیم تهران را مهار کند". اما دولت آمریکا گفته است تغییر رژیم سیاست آن نیست. اما رودی جولیانی، وکیل شخصی رئیس جمهور، می‌گوید که از "سرنگونی" رژیم مذهبی ایران حمایت می‌کند.

واشنگتن تایمز نوشت: آقای جولیانی گفت: «من معتقدم که این رژیم باید سرنگون شود»، جولیانی تصریح کرد که او در صلاحیت شخصی و نه به‌عنوان نماینده دولت ترامپ صحبت می‌کند. «فکر نمی‌کنم این دیکتاتوری مذهبی بتواند به نوعی به نیروی دموکراتیک و لیبرال دموکراتیک تبدیل شود.»

رودی جولیانی گفت که مقامات رژیم ایران دستور قتل مخالفان را صادر کرده‌اند، دولت ترامپ همواره اعلام کرده است که به‌دنبال «تغییر رژیم» در تهران نیست، فقط «تغییر رفتار». اما بیشتر و بیشتر آشکار می‌شود که این در حال تبدیل شدن به همان تمایز معروف بدون تفاوت است.

واشنگتن تایمز در بخشی از این مطلب به انفجار اتوبوس پاسداران نیروی قدس سپاه پاسداران در سیستان و بلوچستان اشاره می‌کند و این‌که رژیم آخوندی دولت آمریکا را متهم به این حمله کرد.
واشنگتن تایمز نوشت: «زمان زیادی نمی‌گذرد که رژیم ایران ایالات متحده را متهم به حمله به نیروهای نخبه رژیم ایران در استان جنوب شرقی استان بلوچستان کرد، این دروغ نشان داد که برخی از مشکلات رژیم چقدر شدید است. مایک پمپئو وزیر خارجه آنرا به‌عنوان ادعای «خشم آور» ایران رد کرد، که ایالات متحده و متحدان منطقه‌ای آن مسئول بمب‌گذاری انتحاری بودند که ۲۷تن از اعضای سپاه پاسداران کشور را کشت.
یک گروه جدایی‌طلب مسلمان سنی به نام جیش العدل، یا "ارتش عدالت" مسئولیت حمله ۱۳فوریه را برعهده گرفت. این به‌عنوان یکی دیگر از نشانه‌های بی‌ثباتی رو به رشد در سراسر ایران محسوب گردید»..


پیش بسوی قیام   سراسری ، ما بر اندازیم#  کانونهای شورشی در شهرهای ایران #  
اعتصاب واعتراض و تظاهرات#  سرنگونی رژیم  #  اتحادوهمبستگی  
   مرگ_بر_دیکتاتور   #IranRegimeChange  

مطالب ما را در وبلاک خط سرخ مقاومت ودر توئیتر @bahareazady دنبال کنید