۱۳۹۷ بهمن ۱۲, جمعه

دونالد ترامپ در مورد دیدگاه مقام های اطلاعاتی گفت که ایران یک تهدید است



دونالد ترامپ در مورد دیدگاه مقام های اطلاعاتی گفت که ایران یک تهدید است



دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا روز پنجشنبه ۱۱ بهمن در پاسخ به پرسشی درمورد دیدگاه مقا‌م‌های اطلاعاتی این کشور در خصوص تهدیدهای پیش روی ایالات متحده گفته است، گذشت زمان نشان خواهد داد، من درست گفته‌ام.
به گزارش رویترز، دونالد ترامپ در پاسخ به پرسش خبرنگاری در خصوص اعتماد به دن کوتس، مدیر اطلاعات ملی آمریکا، و جینا هسپل، مدیر اطلاعات مرکزی «سی‌آی‌ای» پس از اظهارات آنها در سنا گفت، من با برخی از حرفهای مشخصی که آنها زدند، مخالفم. فکر می‌کنم حرفم درست است و احتمالا گذشت زمان ثابت خواهد کرد که من درست می‌‌گویم.
رئیس جمهوری آمریکا همچنین تاکید کرد: فکر می‌کنم ایران یک تهدید است، ایران یک تهدید بسیار بزرگ است.با لغو توافق هسته‌ای احمقانه کار بزرگی انجام دادم. توافقی وحشتناک و یک‌جانبه بود.
دونالد ترامپ در ادامه گفته است: اگر یادتان باشد آنها ۱۰ ملوان ما را در آب‌های (بین المللی)مورد مناقشه بازداشت کردند و هدفشان این بود که ما را بسیار بد نشان دهند. در همین حال، قرار بود یک روز بعد پولی به آنها پرداخت شود، در نهایت آنها را آزاد کردند. مجبور بودند این کار بکنند.
۱۰ ملوان نیروی دریایی آمریکا دی ماه ۱۳۹۴ در خلیج فارس از سوی نیروی دریایی سپاه پاسداران بازداشت شدند و یک شب در اسارت ایران بودند.
نهادهای اطلاعاتی آمریکا روز سه شنبه با حضور در کمیته اطلاعاتی سنا ارزیابی تازه خود از تهدیدهای جهانی از جمله درباره ایران، داعش و کره شمالی بیان کردند.
دن کوتس در سخنانش به این ارزیابی دستگاه‌های اطلاعاتی آمریکا اشاره کرد که ایران «در حال حاضر فعالیت‌های کلیدی که برای ساخت بمب هسته‌ای ضروری است را دنبال نمی‌کند».
جینا هاسپل هم در این نشست گفته بود که ایران به رغم خروج آمریکا از توافق هسته‌ای موسوم به برجام به تعهداتش در چارچوب آن پایبند بوده است.

پیش بسوی قیام  سراسری ، ما بر اندازیم#  کانونهای شورشی در شهرهای ایران #  
اعتصاب واعتراض و تظاهرات#  سرنگونی رژیم  #  اتحادوهمبستگی  
   مرگ_بر_دیکتاتور   #IranRegimeChange  مطالب ما را در وبلاک خط سرخ مقاومت 

ودر توئیتر @bahareazady دنبال کنید