۱۳۹۷ اسفند ۲۳, پنجشنبه

ایران انفجار قریب الوقوع و غیر قابل کنترل و نقش مجاهدین خلق




ایران انفجار قریب الوقوع و غیر قابل کنترل و نقش مجاهدین خلق



رسانه های فری‌ ریپابلیک و تزاریسم آمریکا گزارشاتی را در مورد اوضاع کنونی ایران و فعالیت‌های سازمان مجاهدین خلق منتشر کردند.
فری‌ ریپابلیک درباره اوضاع بحرانی  کنونی نظام ولایت فقیه  نوشت: «رژیم ایران همواره اعتراضات را به شدت سرکوب می‌کند. سرکوب و نقض سیستماتیک حقوق بشر، واکنش اصلی رژیم ایران  به خواسته‌های  سیاسی، اجتماعی و اقتصادی مردم بوده است.
در تاریخ ۷ مارس سال ۲۰۱۹ علی خامنه ای، رهبر دیکتاتوری مذهبی ایران، ابراهیم رئیسی، عضو کمیته مرگ در قتل عام ۳۰۰۰۰ زندانی سیاسی در سال ۱۹۸۸، و یک طرفدار حامی ولی فیقه را به عنوان رئیس قوه قضاییه ایران منصوب کرد.
رئیسی مسئول جرائم علیه بشریت در قتل عام زندانیان سیاسی در سال ۱۹۸۸ است که  برای نسل کشی اعضای مجاهدین تلاش کرد.
انتصاب  وی به عنوان بالاترین مقام قضایی رژیم ، علامتی از  سرکوب بیشتر  علیه مردم ایران و مقاومت می‌باشد.
خامنه‌ای این انتصاب  را به عنوان عصر جدید و مرحله دوم به اصطلاح انقلاب رژیم توصیف کرد و به ریئسی دستور داد تا هنگام رسیدگی به مسائل قضایی به مسایل بیرون از خود هم توجه داشته باشد.
در سال ۱۹۸۸، آقای حسین علی منتظری، جانشین وقت خمینی که  بالاتر از خامنه ای و جانشین خمینی بود، اعضای کمیته مرگ از جمله رئیسی را احضار کرد و اظهار داشت: «بزرگترین جرم و جنایت مرتکب شده در جمهوری اسلامی که تاریخ ما را محکوم می‌کند، توسط شما انجام شده است. شما در آینده در سالنامه‌های تاریخ ایران به عنوان مجرمان بزرگ شناخته  خواهید شد.»
انتصاب رئیسی  توسط خامنه‌ای بار دیگر ثابت می کند که بحران، راس نظام را در برگرفته و به آن  آسیب رسانده است و رژیم راه دیگری بجز انقباض و سرکوب ندارد.
بنابراین خامنه‌ای می خواهد رژیم را در برابر قیام مردم ایران و مقاومت سازمانیافته اش برای عدالت و آزادی در ایران مسلح کند.
در بیش از یک قرن گذشته مردم ایران چهار جنبش عمده در جستجوی دموکراسی را تجربه کرده‌اند: انقلاب مشروطه ۱۹۰۶، جنبش ملی محمد مصدق در اوایل دهه ۱۹۵۰، انقلاب ضدسلطنتی ۱۹۷۹ و مقاومت در برابر رژیم فعلی  از دهه ۱۹۸۰ تا کنون.
اما به دلیل اینکه ایدئولوژی این رژیم از عمق قرون وسطی پدید آمد، رژیم ایران  هیچ جهت گیری مترقی ندارد.
این رژیم متعلق به دوران قبل از سرمایه داری است و  ناتوان در حل مسائل اجتماعی، اقتصادی و سیاسی جامعه ایران می باشد.
سرکوب و دیکتاتوری در این رژیم از دیکتاتوری‌های  کلاسیک که جهان معاصر شناخته شده یا تجربه کرده ، متمایز است و سرکوب در ایران در ابعاد کاملا متفاوت از هر جای دیگری در جهان است.
سپاه پاسداران انقلاب اسلامی (IRGC)، شبه نظامیان بسیج، که با سرکوب شهری در همه عرصه‌های جامعه فعالیت می کنند و قضاییه   که  اختیاری نظامی است و با هیچ یک از قوانین وفق ندارد.
نظام زندان شکنجه و کشتارها فراتر از تخیل است.
سرویس‌های مخفی که به یک دستگاه کشتار تبدیل شده‌اند و بسیاری از گشت‌ها علاوه بر پلیس، که مسئولیت تضمین کارکرد مناسب این سرکوبها را دارند و اینها، تنها دلیل برای حفظ قدرت است…»
تزاریسم نیز در مطلبی با عنوان «سوء استفاده از دین، مکمل سرکوب» در این باره نوشت: «… ولی فقیه  رژیم ابزار دینی را به عنوان توجیهی برای سرکوب نهادینه کرده است.
انحراف از دستورات اسلام توجیه گر ، این رژیم برای وحشت است.
به این ترتیب، حکومت سرکوب بی رحمانه را تربیت انسان برای شکنجه زنان در تمام رفتارهای اجتماعی تفسیر می‌کند.
در جنگ با عراق در دهه ۱۹۸۰، رژیم کلیدهایی را برای ورود به بهشت  به  دانش‌آموزان دبیرستانی می‌داد تا بدین وسیله زمین‌های مین‌گذاری شده را پاکسازی کند.
قانون اساسی آشکارا حاکمیت ملی را انکار می کند و قدرت مطلق را به رهبر اعطا می کند.
اینها ویژگی‌های یک رژیم است که جمهوری نیست و هیچ ارتباطی با اسلام ندارد، اما خود را جمهوری اسلامی می‌داند.
افزایش مقاومت در میان مردم
خبرگزاری فارس که مشهور به ارتباط مستقیم با  سپاه پاسداران (IRGC) است، یک مقالهمنتشر کرد که منعکس کننده نگرانی‌های روحی ملاهای  حاکم در مورد نسل جوان کشور است که بیشتر به سمت سازمان مجاهدین خلق ایران (PMOI) گرایش پیدا کرده‌اند.
این مقاله  به معنای واقعی کلمه هشدار می‌دهد که نباید «فریب رسانه های مجاهدین خلق در اینترنت» را خورد! و در ادامه می‌نویسد: «اقدامات انجام شده توسط رسانه‌های مجاهدین خلق در رسانه‌های اجتماعی نشان می‌دهد که بیشتر معیارها و روش‌های تحریک‌آمیز آنها برای نسل جوان طراحی شده است … معمولا جوانان زیر ۲۰ سال به علت بی‌تجربه‌بودن به راحتی تحت تاثیر قرار می‌گیرند و شروع به آموزش توسط عناصر دشمن می‌کنند…».
«در گذشته دشمن مجبور می‌شد در داخل کشور با مردم ارتباط برقرار کند …اما  امروزه اینترنت و رسانه‌های اجتماعی اجازه می‌دهند دشمن براحتی ارتباط برقرار کند. در نتیجه، رسانه‌های دشمن می‌توانند به آسانی با استفاده از روش‌های فریبکارانه برای برقراری ارتباط مستقیم با عمدتا کاربران جوانتر و کمتر مطلع استفاده کنند.»


پیش بسوی قیام   سراسری ، ما بر اندازیم#  کانونهای شورشی در شهرهای ایران #  
اعتصاب واعتراض و تظاهرات#  سرنگونی رژیم  #  اتحادوهمبستگی  
   مرگ_بر_دیکتاتور   #IranRegimeChange  

مطالب ما را در وبلاک انجمن نجات ایران  ودر توئیتر @bahareazady دنبال کنید