۱۳۹۸ آبان ۲۰, دوشنبه

افشای یک مزدور در پی کنفرانس مطبوعاتی رئیس‌کل پلیس آلبانی



لینک به منبع 

افشای یک مزدور در‌پی کنفرانس مطبوعاتی رئیس‌کل پلیس آلبانی

درباره توطئه‌های تروریستی مزدوران اطلاعات آخوندی

تحت‌عنوان «اعضای سابق مجاهدین»


با سلام برادر عبدالله تهرانی                                                                  تاریخ۹۷٫۹٫۱۲
مطلع شدم که فرید شاه کرمی درخواست ملاقات با من را داده است.
از سازمان تشکر می کنم که من را در جریان این موضوع گذاشته است.
من خواهان این ملاقات نیستم، مسیرم را انتخاب کرده ام،
مسیر و موضوع من ملاقات خانواده نیست درد و رنجهای مردم وطنم است
که هر لحظه زیر آوار رژیم دجال ضدبشر له می شوند، و نمی خواهم به هیچ چیز جز این به چیز دیگری فکر کنم.
فرید و امثال فرید زندگی را انتخاب کرده اند دنبال زندگی خودشان بروند، اگر به خاطر علاقه من است، می خواهم به انتخاب و مسیر من احترام بگذارند و سراغ من را نگیرند.
این حرف را هم حضوری به خودشان گفته‌ام و انتخاب من همین است چون می خواهم این مسیر را بروم جایز نمی دانم خودم را درگیر موضوعات خانواده بکنم
طیبه شاه کرمی




فرید شاه کرمی مزدور وزارت اطلاعات
فرید شاه کرمی مزدور وزارت اطلاعات

پیش بسوی قیام   سراسری ، ما بر اندازیم#  کانونهای شورشی در شهرهای ایران #  
اعتصاب واعتراض و تظاهرات#  سرنگونی رژیم  #  اتحادوهمبستگی  
   مرگ_بر_دیکتاتور   #IranRegimeChange