۱۳۹۸ آبان ۳۰, پنجشنبه

افشای مزدوران اطلاعات وسپاه قدس رژیم ایران - قربانعلی حسین نژاد از مأموران وزارت اطلاعات در خارج کشور




قربانعلی حسین نژاد از مأموران وزارت اطلاعات در خارج کشور

شبکه مزدوران وزارت اطلاعات
در خدمت اقدامات تروریستی علیه مجاهدین





قربانعلی حسین نژاد از مأموران وزارت اطلاعات در خارج کشور – در تاریخ اول آبان ۹۸ مدیرکل پلیس و مدیر ضد تروریسم آلبانی اعضای یک شبکه تروریستی علیه مجاهدین را افشا کردند؛ که از ایران توسط فرماندهان نیروی قدس اداره می‌شد. مزدوری به اسم علیرضا نقاش زاده و عبدالخالق ملک‌زاده بانام مستعار فرهاد که یک مأمور عملیاتی است در دو سال گذشته به‌طور مداوم با عبدالسلام تورگوت یک چهره شناخته‌شده در جنایات سازمان‌یافته در ترکیه در تماس بودند تا عملیات تروریستی را تحت امر نیروی قدس به اجرا دربیاورند. علیرضا نقاش زاده تحت پوشش خانواده برای جمع‌آوری اطلاعات لازم جهت این عملیات تروریستی مستمراً به آلبانی تردد می‌کرد. ترفند دیدار خانوادگی و عواطف خانوادگی یک شگرد شناخته‌شده رژیم باهدف ایجاد پوشش لازم برای اقدامات تروریستی علیه مجاهدین است که رژیم آن را به اشکال مختلف پیش می‌برد.
در مقاله حاضر می‌خواهیم به بررسی همین ترفند و مهره‌ها و اجزای تشکیل‌دهنده آن پرداخته و یکی از مستخدمین دستگاه اطلاعاتی امنیتی رژیم به نام قربانعلی حسین نژاد را ازنظر بگذرانیم.
«ناصر رضوی» از مسئولان اطلاعاتی رژیم که بیش از ۳۰ سال عمر خدمتی‌اش را صرفاً در حوزه التقاط و به‌طور اخص در مبارزه با سازمان مجاهدین خلق طی کرده در کتاب استراتژی و دیگر هیچ که محصول ۷ جلسه گفتگو با اوست می‌گوید:
«مهم‌ترین کاری که ما کردیم، این بود که از توّاب ها و درواقع از ظرفیت خود سازمان، استفاده کردیم…».
این‌یک اصل یا ریل کار شناخته‌شده است که برای هر عملیاتی (چه عملیات نظامی، چه عملیات تروریستی) مرحله اول شناسایی سوژه است، برای شناسایی هم باید به سوژه نزدیک شد.
ازآنجایی‌که وزارت اطلاعات و نیروی تروریستی قدس نمی‌تواند با یونیفرم سپاه یا کارت شناسایی وزارت اطلاعات این کار را انجام بدهد نیاز به افرادی دارد که بقول آخوند فلاحیان ”پوشش” لازم را داشته باشند و اینجاست که به”پرچم دروغین” نیاز دارد و لذا به حربه خانواده متوسل می‌شود؛ که آخرین نمونه آن استفاده از مزدوری به نام علیرضا نقاش زاده است. در گزارش پلیس آلبانی این طرح که علیرضا نقاش زاده چگونه با پوشش دیدار خانوادگی به آلبانی می‌آمده و یا از بقیه خائنین و مزدوران مستقر در آلبانی اطلاعات لازم را جمع‌آوری می‌کرده مفصلاً افشاشده است. (تلویزیون تاپ چنل آلبانی – ۱ آبان ۹۸)
رژیم قبل از هر اقدام تروریستی به یک جنگ روانی برای شیطان سازی از سوژه که در اینجا مجاهدین و مقاومت ایران است نیاز دارد. طبیعی است که این شیطان سازی هم نیاز به موضوعات و محمل‌هایی دارد؛ محمل‌هایی از قبیل دلسوزی برای عواطف خانوادگی یا دیدار خانوادگی مجاهدین، عدم دسترسی مجاهدین به دنیای آزاد و یا یاوه‌هایی از قبیل این‌که اعضا را به‌زور در سازمان نگه‌داشته‌اند یا دلسوزی برای اعضا که به اینترنت و موبایل دسترسی ندارند و…

جدیدترین نمونه شیطان سازی:

در تاریخ ۲۷ مهرماه ۹۸ چهار نفر از مزدوران شبکه اطلاعاتی و تروریستی نیروی قدس با مراجعه به سفارت آلبانی در فرانسه با تحویل نامه‌ای با امضای ۴۶ نفر از اعضای شبکه اطلاعات آخوندی در اروپا، به دیدار رئیس‌جمهور آلبانی باخانم رجوی اعتراض کردند. در قسمتی از این نامه آمده است:
«مجاهدین مرتکب انواع نقض حقوق بشر در داخل تشکیلات خود در عراق و آلبانی شده‌اند که ازجمله آن‌ها زندان و شکنجه و قتل و شکنجه‌های روزانه روحی روانی افراد… و قطع ارتباط افراد با بیرون ازجمله با افراد خانواده و ممنوعیت و محدودیت هرگونه تماس و ارتباط و دیدار با افراد خانواده حتی در داخل تشکیلات و انواع کنترل‌ها و تعقیب و مراقبت‌ها برای صحبت‌های افراد باهم دیگر و طلاق‌های اجباری و ممنوعیت ازدواج و… را می‌توان نام برد». (قسمتی از نامه ۴۶ مزدور وزارت اطلاعات خطاب به رئیس‌جمهور آلبانی – ۲۷ مهر ۹۸)
قربانعلی حسین نژاد
قربانعلی حسین نژاد در جمع سایر مأموران وزارت کثیف اطلاعات در خارج کشور
البته این اولین بار نیست و طی سه دهه گذشته، حکومت آخوندی تا آنجا که در توان داشته مأموران خود را تحت عنوان «اعضای سابق مجاهدین» علیه مجاهدین و پایداری اشرفیان، البته با پوشش عواطف و دیدار خانوادگی به کار گرفته است:
قربانعلی حسین نژاد
ابراهیم خدابنده مأمور وزارت جنایت و آدمکشی اطلاعات آخوندها، کمک شکنجه گر
از به کار گرفتن کمک بازجو ابراهیم خدابنده در اعماق شکنجه‌گاه‌های اوین تا به‌کارگیری همین ۴۶ مزدور به‌عنوان بخشی از شبکه مزدوران اطلاعات آخوندی در خارج کشور و تا محاصره اشرف در عراق و ۳۲۰ بلندگوی شکنجه روانی طی دو سال و یا شاهد تراشی علیه مجاهدین در کارزار درهم شکستن برچسب آخوند ساخته در انگلیس تا تهیه فیلم و به‌اصطلاح مستند و انتشار کتاب به اسم مزدوران وزارت اطلاعات تا به‌کارگیری آن‌ها به‌عنوان منابع «شبکه خبرنگاران دوست» تا به‌کارگیری آن‌ها در نمایش‌های خیابانی و شیطان سازی از مجاهدین تحت عنوان نامه و تومار به فرموده وزارت جاسوسی و کشتار و تا نمونه اخیر که اقدام برای عملیات تروریستی علیه مجاهدین بود و توسط پلیس آلبانی افشا گردید.
همان‌گونه که در گزارش رئیس پلیس آلبانی به‌روشنی دیده می‌شد مزدوری به اسم علیرضا نقاش زاده تحت عنوان دیدار خانوادگی به آلبانی تردد و به جمع‌آوری اطلاعات از مجاهدین اقدام می‌کرد. اطلاعاتی که قرار بود در طرح تروریستی علیه مجاهدین استفاده شود ولی توسط نهادهای امنیتی آلبانیایی کشف و خنثی شد.
در این نمونه کارکرد شبکه عنکبوتی اطلاعات آخوندی در چرخه شیطان سازی برای آماده کردن زمینه جهت عملیات تروریستی به این صورت بوده که مزدور علیرضا نقاش زاده در اروپا از یک‌سو دستورات جاسوسی را از وزارت اطلاعات می‌گرفت و از طرف دیگر با عوامل اطلاعات آخوندی در آلمان ازجمله علی‌اکبر راستگو و یا در سایر کشورهای اروپایی در ارتباط بود. در موارد قبلی هم دیده بودیم که سردژخیم سجاد که یک افسر اطلاعاتی مسئول استخدام مزدور برای اعمال تروریستی علیه مجاهدین در هتل مهاجر بغداد بود تلاش کرده بود با اسامی مستعار با چندین نفر در آلمان و سایر کشورهای اروپایی ارتباط برقرار کند و آن‌ها را برای جمع‌آوری اطلاعات و اقدامات تروریستی بعدی به خدمت بگیرد که یک نمونه آن میثم پناهی و سعید رحمانی در آلمان بود که توسط پلیس آلمان کشف و دستگیر شدند.

تقسیم‌کار تروریستی:

رژیم به‌طورمعمول برای پیشبرد طرح‌های تروریستی‌اش در خارج کشور، از ترکیب دو عنصر به‌طور هم‌زمان استفاده می‌کند: عنصر اول، عنصر محلی است که در کشور مربوطه سعی می‌کند اطلاعات لازم را از طریق آن‌ها به دست آورده و با زمینه‌چینی کافی و با صبر و حوصله، به‌ویژه موردنظر نزدیک شود. با اتمام کار عنصر محلی،
عنصر دوم که عنصر حرفه‌ای‌تر و غیر محلی ست از تهران یا سایر کشورها وارد و در ترکیب با عنصر محلی تیم ترور تکمیل می‌شود.
قربانعلی حسین نژاد
شبکه تروریستی نیروی قدس سپاه پاسداران برای انجام طرح تروریستی در آلبانی
این تقسیم‌کار تروریستی در نمونه اخیر که در آلبانی کشف شد به‌خوبی دیده می‌شد. در بیانیه مدیرکل پلیس و مدیر پلیس ضد تروریسم آلبانی در این زمینه آمده است: «یکی دیگر از مأموران عملیاتی علیرضا نقاش زاده نام دارد که خودش را عضو سابق مجاهدین معرفی کرده و یک پاسپورت اتریشی (بانام مستعار آروین آرام متولد ۱۹۷۴) دارد. نقاش‌زاده توسط یکی از افسران اطلاعاتی رژیم بانام مستعار پیمان به آلبانی اعزام شد تا در حداقل ۶ دیدار جداگانه، به‌عنوان بخشی از طرح حمله تروریستی که متوقف شد، به جمع‌آوری اطلاعات و جاسوسی بپردازد. یک مأمور عملیاتی دیگر، عبدالخالق ملک‌زاده نام دارد که در ترکیه زندگی می‌کند و یک هسته عملیاتی دارد. ملک‌زاده (که هم‌چنین در شبکه‌های جنایتکاران بانام مستعار فرهات شناخته می‌شود) طی دو سال گذشته به‌طور مداوم با عبدالسلام تورگوت، یک چهره شناخته‌شده در جنایات سازمان‌یافته ترکیه، در تماس بوده است تا طرح تروریستی را از جانب پیمان و نیروی قدس اجرا کند. (تلویزیون تاپ چنل آلبانی – ۱ آبان ۹۸)
در این طرح تروریستی فردی مانند علیرضا نقاش زاده همان نقش عنصر محلی را ایفا می‌کند که با پوش دیدار خانوادگی به سوژه که مجاهدین و مقر و اماکن برگزاری مراسم آن‌ها بود نزدیک می‌شد و اطلاعات لازم را جمع‌آوری و در ارتباط با سایر مزدورانی که در آلبانی و در خدمت وزارت و سفارت هستند اطلاعات موردنیاز عملیات تروریستی علیه مجاهدین را تکمیل می‌کرد و به مرکز هدایت این اقدام تروریستی در تهران منتقل می‌نمود.
برای آشنایی بیشتر با این شیوه کار وزارت اطلاعات بد نیست به نمونه‌ای که درگذشته استفاده‌شده نگاهی بیندازیم:

قربانعلی حسین نژاد ؛ مأمور وزارت اطلاعات آخوندی در خارج کشور

قربانعلی حسین نژاد یکی از امضاکنندگان نامه ۴۶ مزدور به رئیس‌جمهور آلبانی است که نامه سفارشی وزارت اطلاعات علیه مجاهدین را در مراجعه به سفارت آلبانی به فرانسه به نیابت از سفارت رژیم تحویل داد. نامبرده پیش‌ازاین مأموریت توجیه مزدوران اعزامی به سیرک وحوش اطراف اشرف در هتل استقرار آن‌ها در بغداد را بر عهده داشت و در همکاری با نیروی تروریستی قدس بارها مستقیماً برای اجرای مأموریت جمع‌آوری اطلاعات و زمینه‌سازی قتل‌عام ۱۰ شهریور ۹۲ مجاهدان به اطراف اشرف اعزام گردید. تحویل اطلاعات لیبرتی و اشرف به دژخیمان مالکی برای حمله و هجوم و کشتار مجاهدین و مصاحبه با رسانه‌های حکومتی برای شیطان سازی از مجاهدین از دیگر وظایف او در عراق بود. به‌پاس این خدمتگزاری به فاشیسم مذهبی، وزارت اطلاعات او را برای ادامه مأموریت به اروپا اعزام کرد.
قربانعلی حسین نژاد در اردیبهشت ۹۱ خود را از طریق نیروی تروریستی قدس به رژیم آخوندی وصل کرد و لدی‌الورود مأموریت‌های محوله خود را استارت زد:
قربانعلی حسین نژاد
قربانعلی حسین نژاد درحال دادن اطلاعات مجاهدین به سرهنگ دژخیم صادق محمدکاظم یکی از قاتلان مجاهدین
قربانعلی حسین‌نژاد بلافاصله بعد از انتقال به هتل مهاجر تحت کنترل وزارت اطلاعات و نیروی تروریستی قدس در عراق به همکاری با دژخیمان برای شناسایی اشرف و اماکن استقرار مجاهدان باقیمانده در اشرف اقدام کرد و کلیه اطلاعات خود را در اختیار گذاشت.
قربانعلی حسین نژاد
قربانعلی حسین نژاد درحال شناسایی و دادن اطلاعات، همراه با سروان حیدر عذاب یکی از قاتلان مجاهدین – قبل از حمله جنایتکارانه ۱۰شهریور به اشرف
وی همچنین اطلاعات اماکن مجاهدین در لیبرتی که هدف موشک‌باران مزدوران نیروی تروریستی قدس بودند؛ را در اختیار دشمن گذاشت تا اشتیاق خود برای رجعت به اصل آخوندی که آب از لب‌و دهان او جاری ساخته بود را به دژخیمان اثبات کند.
قربانعلی حسین نژاد
قربانعلی حسین نژاد و مریم سنجابی درحال اجرای نمایشات حکومتی برای تلویزیون آخوندها در اشرف اشغال شده
برای نمایش منتهای سرسپاری به جلاد، بلافاصله یک حساب فیس بوکی دایر کرد که تصاویر پیر کفتار جماران، خمینی ضدبشر و سردژخیم او در دهه ۶۰، آخوند جنایتکار یوسف صانعی، از نخستین پست‌های بارگذاری شده در آن بود.
قربانعلی حسین نژاد
نمای اولین پست های قربانعلی حسین نژاد پس از وصل شده به وزارت اطلاعات و باز کردن حساب فیس بوک
قربانعلی حسین نژاد، پس از طی مراحل تخلیه کامل اطلاعاتی، برای پرکردن حفره‌های اطلاعاتی تروریست‌های رژیم، مجدداً به‌صورت میدانی به‌کار گرفته شد تا حضوراً اطلاعات ارائه‌شده،‌ در مورد شهر اشرف را، تدقیق و پازل دشمنان مردم ایران علیه یک مقاومت خون‌چکان را تکمیل کند، اطلاعاتی که بعدها منجر به شهادت ۵۲ مجاهد قهرمان شد. در تاریخ ۳ مهر ۹۱، وزارت اطلاعات آخوندها، قربانعلی حسین نژاد را به همراه یک اکیپ از مزدوران دیگر این وزارت و نیروی تروریستی قدس، به اشرف برد. این مزدوران که توسط نیروی تروریستی قدس اسکورت می‌شدند، ابتدا به «مقر معین مجاهدین در اشرف» که در جریان حمله ۱۹ فروردین ۹۰ به اشغال نیروهای عراقی درآمده بود، رفتند:
قربانعلی حسین نژاد
قربانعلی حسین نژاد و دیگر مأموران نیروی تروریستی قدس برروی خاکریزهای مشرف به اشرف در عراق
قربانعلی حسین نژاد
قربانعلی حسین نژاد و یک عنصر اطلاعاتی نیروی تروریستی قدس چندروز پیش از قتل عام مجاهدین در اشرف
قربانعلی حسین نژاد
تصویر گرفته شده از قربانعلی حسین نژاد توسط مجاهدین قبل از قتل عام ۱۰شهریور در اشرف
ارتجاع وحشی آخوندی نهایتاً او را به همراه تعداد دیگری از پادوهای زبون وزارت بدنام برای امتحان عملی شقاوت و کینه‌توزی خود نسبت به مجاهدین،‌ به «میدان لاله» در اشرف برد تا با کمک نیروهای سرکوبگر عراقی اقدام به سنگ‌پرانی به سمت ساکنان کنند. براثر این سنگ‌باران لئیمانه، مجاهد قهرمان حسن جباری از ناحیه سر و گردن مورد اصابت قرار گرفت و مجروح شد:
قربانعلی حسین نژاد
مجاهد قهرمان حسن جباری پس از مورد اصابت قرارگرفتن توسط سنگهای قربانعلی حسین نژاد و سایر مزدوران
از دیگر رذالت‌های مزدور قربانعلی حسین نژاد در این نمایش‌های مشمئزکننده، جسارت خبیثانه او به تربت پاک‌بازترین فرزندان آزادیخواه مردم ایران، آرمیده در مزار «قطعه مروارید اشرف» بود که در آن ایام تحت‌اشغال نیروهای تروریستی قدس سپاه پاسداران بود:
قربانعلی حسین نژاد
قربانعلی حسین نژاد درحال جسارت لئیمانه به تربت شهیدان مجاهد خلق – عکس از خبرگزاری سپاه تروریستی پاسداران
قربانعلی حسین نژاد همچنین با شرکت در برنامه‌های متعدد تلویزیون آخوندی که مورد نفرت عموم مردم ایران قرار دارد، تافرق سرخود را در لجن‌زار خوش‌خدمتی برای فاشیسم مذهبی علیه مقاومت آزادی‌ستان مردم ایران غوطه‌ور ساخت.
قربانعلی حسین نژاد
قربانعلی حسین نژاد در سایت رسمی وزارت اطلاعات آخوندها همراه با لگوی سایت مربوطه
قربانعلی حسین نژاد در ادامه همین رذیلت‌ها، با مصاحبه با خبرگزاری‌های حکومتی ازجمله مهر آخوندی، به لجن پراکنی علیه مجاهدین پرداخت.
قربانعلی حسین نژاد
قربانعلی حسین نژاد در خبرگزاری مهر آخوندها وابسته به ارگانهای سرکوب و کشتار مردم
قربانعلی حسین نژاد
دروغ پردازی های قربانعلی حسین نژاد برای خوش آمدن اربابانش در ارگانهای سرکوب، شکنجه و کشتار مردم ایران
قربانعلی حسین‌نژاد البته در مسیر عرضه داشتن خود به خامنه‌ای، حاضر به هرگونه پست‌فطرتی دیگری نیز شد؛ او علاوه بر پذیرش مأموریت‌های تروریستی در اطراف اشرف، مسئولیت توجیه مأموران جدیدالورود وزارت از ایران برای سیرک اطراف اشرف و لیبرتی را در هتل مهاجر بغداد نیز پذیرفت و در این زمینه، توجیهات وزارت اطلاعات را به آن‌ها منتقل می‌کرد، در همین رابطه یک شعبه اطلاعات آخوندی روز ۳۰ اردیبهشت ۹۱ خبر داد:
– «تعدادی از خانواده‌های جدیدالورود که قصد عزیمت به شهرک آزادی در مجاورت پادگان اشرف را داشتند با چندنفری از جداشدگان [مجاهدین]… در هتلی در بغداد دیدار نمودند… احسان بیدی و قربانعلی حسین نژاد و تعدادی دیگر که مایل به ذکر نام و نشان دادن تصویر خود نبودند [احتمالاً از فرط خوش‌نامی! این عمل] با خانواده‌ها به گفتگو نشستند…»
قربانعلی حسین نژاد
قربانعلی حسین نژاد درحال انجام مأموریت های محوله برای توجیه سایر مأموران وزارت اطلاعات در هتل مهاجر بغداد
قربانعلی حسین‌نژاد بالاخره در دی‌ماه ۱۳۹۱ از هتل مهاجر بغداد به کمک جهانگیر شادانلو، به فرانسه منتقل شد. جهانگیر شادانلو، مأمور افشاشده دیگر وزارت اطلاعات آخوندها در فرانسه است که در آن‌ زمان زیر نظر احمد ظریف (عنصر اطلاعاتی سفارت رژیم در پاریس) کار می‌کرد. او حل‌وفصل امور حقوقی واداری مزدوران اعزامی اطلاعات آخوندی به فرانسه را به عهده دارد و در هماهنگی با وزارت بدنام اطلاعات، انتقال غیرقانونی آن‌ها به فرانسه را ترتیب می‌دهد. شادانلو همچنین دست‌اندرکار تأمین شغل و محل استقرار، اجاره ماشین، بلندگو و سایر الزامات برای تجمعات این قبیل مزدوران اطلاعات، علیه مقاومت ایران است.
قربانعلی حسین نژاد با وصل شدن به شبکه‌های وزارت اطلاعات در فرانسه، فعالیت‌های خود در محیط جدید را شروع کرد و به‌مثابه مهره‌ای در کارزار دروغ‌پراکنی علیه مجاهدین خلق در وب‌سایت‌های مختلف وابسته به رژیم ایران در عراق به کار گرفته شد، نوشته‌های او در رسانه‌های عراقی، توسط نیروی تروریستی قدس به‌عنوان اهرمی مکمل سرکوب، جهت توجیه کشتار ساکنان بی‌دفاع در کمپ اشرف و لیبرتی مورداستفاده و باز انتشار قرار می‌گرفت.
مزدور قربانعلی حسین نژاد همچنین به‌کرات مورداستفاده رسانه‌های دژخیمان وزارت اطلاعات در داخل کشور هم قرار گرفت تا دروغ‌های ولی‌فقیه ارتجاع را علیه مجاهدین رله کند:
قربانعلی حسین نژاد
استقبال هارترین ارگانهای جنایت در نظام پلید آخوندی از دروغ پردازی های قربانعلی حسین نژاد
قربانعلی حسین نژاد در تیر ۱۳۹۴ درراستای مأموریت‌های محوله تروریستی‌اش، با مزدوران دیگری برای شناسایی و جمع‌آوری اطلاعات از دفتر مرکزی شورا به اورسورواز اعزام شد. او در آنجا توسط ژاندارمری محل بازداشت شد و متعاقباً به دریافت پول از «احمد ظریف» وابسته اطلاعات در سفارت رژیم در پاریس برای انجام مأموریت‌های گوناگون خود، اعتراف کرد. وی در اظهاراتی که بر روی نوار با صدای خودش ضبط‌شده، گفت که سرپل اطلاعات رژیم در سفارت ایران در فرانسه از طریق یک مأمور اطلاعات به نام حمید عبادی با شماره تلفن‌های ۰۰۳۳۷۵۸۰۳۰۷۰۱ و ۰۰۳۳۱۴۰۶۹۷۹۵۹ این مأموریت را به وی داده و جهانگیر شادانلو را به همراه آن‌ها برای کرایه خودرو فرستاده است. وی افزود محمدحسین سبحانی از سرپل وزارت اطلاعات در آلمان هرماه به پاریس می‌آید و از طرف وزارت اطلاعات به شماری از مزدوران، ازجمله خود او (قربانعلی حسین نژاد) ماهیانه ۵۰۰ یورو می‌پردازد.
پس از شکست‌های مختلف وزارت اطلاعات در قالب کردن این مأمور خود از طریق ترفندهای گوناگون عملیات روانی و جعل کردن عناوین دهان‌پرکن برای او، البته عاقبت به یک عروسک‌سازی از او برای نمایش‌های روحوضی وزارت کثیف بدل شد که طی آن مزدور خودفروخته قربانعلی حسین نژاد، در کوچه‌پس‌کوچه‌ها و پارک‌های خلوت پاریس، از خودش در حال پخش اعلامیه‌های کثیف وزارت اطلاعات علیه مجاهدین، عکس بیندازد تا جهت دریافت مواجب ماهیانه خود، به‌صورت مستند انجام مأموریت‌هایش را نشان دهد:
قربانعلی حسین نژاد
قربانعلی حسین نژاد و سایر مأموران جیره خوار وزارت کثیف اطلاعات در جریان انجام شوهای نمایشی وزارت کثیف در پاریس
قربانعلی حسین نژاد
فلاکت ولی فقیه ارتجاع در آویختن به موجودات مفلوکی مثل قربانعلی حسین نژاد در کوچه پس کوچه های دهات فرانسه
نهایتاً قربانعلی حسین نژاد با تعداد دیگری از مأموران اعزامی وزارت اطلاعات ازجمله محمد کرمی و فرشید نصراللهی در مهستان به‌اصطلاح سکولار دموکراسی نوری علا به ادامه مأموریت‌های محوله از سوی اطلاعات ملایان مشغول گردید.
قربانعلی حسین نژاد
قربانعلی حسین نژاد درجمع سایر مزدوران افشاشده وزارت اطلاعات در حال اجرای مأموریت های محوله جدید
شبکه‌های جاسوسی و تروریستی رژیم آخوندی علاوه بر این‌که با کارزار شیطان‌سازی و پخش اطلاعات دروغ برای کارهای تروریستی رژیم به لحاظ سیاسی زمینه‌سازی می‌کنند، به جمع‌آوری اطلاعات علیه پناهندگان و مخالفان هم می‌پردازند و به‌مثابه سرپل‌های تروریستی رژیم عمل می‌کنند. ازاین‌رو مقاومت ایران خواهان تعقیب قانونی و اخراج این مزدوران از کشورهای اروپایی است.
در توئیتر با نام Bahar iran@ ما را  دنبال کنید 
پیش بسوی قیام   سراسری ، ما بر اندازیم#  کانونهای شورشی در شهرهای ایران #  
اعتصاب واعتراض و تظاهرات#  سرنگونی رژیم  #  اتحادوهمبستگی  
   مرگ_بر_دیکتاتور  ge#IranRegimeCha