۱۳۹۸ آبان ۲۸, سه‌شنبه

شیوه های وزارت اطلاعات برای انجام یک اقدام تروریستی



شیوه های وزارت اطلاعات برای انجام یک اقدام تروریستی


در تاریخ اول آبان مدیرکل پلیس و مدیر ضد تروریسم آلبانی اعضای یک شبکه تروریستی علیه مجاهدین را افشا کردند؛ که از ایران توسط فرماندهان نیروی قدس اداره می‌شد. مزدوری به اسم علیرضا نقاش زاده و عبدالخالق ملک‌زاده بانام مستعار فرهاد که یک مأمور عملیاتی است در دو سال گذشته به‌طور مداوم با عبدالسلام تورگوت یک چهره شناخته‌شده در جنایات سازمان‌یافته در ترکیه در تماس بودند تا عملیات تروریستی را تحت امر نیروی قدس به اجرا دربیاورند. علیرضا نقاش زاده تحت پوشش خانواده برای جمع‌آوری اطلاعات لازم جهت این عملیات تروریستی مستمراً به آلبانی تردد می‌کرد. ترفند دیدار خانوادگی و عواطف خانوادگی یک شگرد شناخته‌شده رژیم با هدف ایجاد پوشش لازم برای اقدامات تروریستی علیه مجاهدین است که رژیم آن را به اشکال و مکانیسم‌های مختلف پیش می‌برد. در این برنامه پرونده می‌خواهیم به بررسی همین ترفند و مهره‌ها و اجزای تشکیل‌دهنده آن بپردازیم.
این یک اصل یا ریل کار شناخته شده است که برای هر عملیاتی (چه عملیات نظامی، چه عملیات تروریستی) مرحله اول شناسایی سوژه است، برای شناسایی هم باید به سوژه نزدیک شد
وزارت اطلاعات و نیروی تروریستی قدس از آنجایی که نمی تواند با یونیفرم سپاه یا کارت شناسایی وزارت اطلاعات این کار را انجام دهد نیاز به افرادی دارد که بقول آخوند فلاحیان ”پوشش” لازم را داشته باشند و اینجاست که به ”پرچم دروغین” نیاز پیدا می کند به همین دلیل زیر علم خانواده پنهان می شود. آخرین نمونه این شگرد، استفاده از مزدوری به نام علیرضا نقاش زاده است که او را پلیس آلبانی مفصلاً افشا کرد و اینکه چگونه با پوشش دیدار خانوادگی به آلبانی می‌آمد و یا از بقیه خائنین و مزدوران مستقر در آلبانی اطلاعات لازم را جمع‌آوری می‌کرده است.
این یک روش ثابت برای دستگاه اطلاعات آخوندی است «ناصر رضوی» که از مسئولان اطلاعاتی امنیتی در نهادهای عمده کشور (اعم از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و وزارت اطلاعات جمهوری اسلامی) بوده است که بیش از ۳۰ سال عمر خدمتی خویش را صرفاً در حوزه التقاط و به‌طور اخص در مبارزه با سازمان مجاهدین خلق طی کرده است می‌گوید:
«مهم‌ترین کاری که ما کردیم، این بود که از توّاب ها و درواقع از ظرفیت خود سازمان، استفاده کردیم...».

در توئیتر با نام Bahar iran@ ما را  دنبال کنید 
پیش بسوی قیام   سراسری ، ما بر اندازیم#  کانونهای شورشی در شهرهای ایران #  
اعتصاب واعتراض و تظاهرات#  سرنگونی رژیم  #  اتحادوهمبستگی  
   مرگ_بر_دیکتاتور  ge#IranRegimeCha