۱۳۹۸ دی ۳, سه‌شنبه

ایران -قیام مردمی و لرزه‌های کاخ ولایت



ایران -قیام مردمی و لرزه‌های کاخ ولایت


این حکومت، در تمامیت آن، پایگاه مردمی واقعی ندارد و بدون تیغ سرکوب سپاه و حمایت مماشات‌گران خارجی یک روز هم دوام نخواهد آورد. این واقعیتی است که بارها از سوی مقاومت ایران بیان شده است. این مقاومت در هر شرایط بر مواضع اصولی خود پا فشرده و ادعای مضحک اصلاحات در این نظام را به سخره گرفت و قاطعانه گفت: «افعی هیچگاه کبوتر نمی‌زاید». این مقاومت با هر رنگ و لعابی هم که برای بزک کردن چهره‌ٔ پلید و منحوس حکومت ولایی ساختند و بر سر و روی نظام مالیدند، باز همان مواضع اصولی را تکرار کرد. نه فریب چرب‌زبانی مهوع خاتمی شیاد، نه سبز لجنی موسوی ـ که در سودای «دوران طلایی» خمینی ملعون ژاژ می‌خاید ـ و نه بنفش روحانی، هیچ‌کدام باعث گمراهی‌اش نشد.
امروز اما روزگار دیگری است. پس از قیام شکوهمند مردمی در آبان ۹۸، خامنه‌ای که به خیال خام خود از زبان پاسدارانش «ظرف ۴۸ساعت» قیام را از کف خیابان جمع کرده بود، این بار از زبان «اشهد» نمایندگان مستقیمش در نمایش جمعه، به اعتراف‌های ناگزیر و جالبی دست زده‌ است.
به چند نمونه دقت کنید:
آخوند حسن مصلح: «خطر وفور سلاح غیرمجاز دست مردم یکی از تهدیدات بالقوه امنیت عمومی شهرستان دشتستان می‌باشد».
آخوند فتاح دماوندی: «ما اگر به دولت به مجلس به قوه قضاییه و حتی به رهبری اگر انتقادی داریم باید از راه قانونی خودش پیگیری بشود».
آخوند قاسم الحایی سحر: «خیلی‌ها گفتند چرا رهبری از سران قوا حمایت کردند در حالی که رهبری فرایند سرنگونی نظام را مشاهده کردند».
آخوند فرزانه: « خشم مردم پنهان است، مردم گرده دارند یک ملت گرده دارد ظرفیت تحمل اش بالاست اما خدای نخواسته اگر منفجر شد هیچی نمی‌تواند جلوی آن را بگیرد... خشم امروز دشمن خشم شاه و پدر لعنتی‌اش نیست خشم دیگریست ناراحتی دیگری است خوب اگر خدای نخواسته به مردم بی‌توجهی شود معلوم است معلوم است که چه می‌شود... یکی از چیزهایی که اگر مسئولان از آن غفلت کنند دقت کنید اگر مسئولان از آن غفلت کنند به آن بی‌توجه کنند یا به آن کم‌توجهی بکنند خطرناک است کم توجهی و بی‌توجهی به مردم است این خطرناک است خطرش هم گوشه و کنار گاهی خودش را نشان می‌دهد اگر بی‌توجهی و کم توجهی باشد من نمی‌خواهم بگویم خطرناک است به چه دلیل چون خودتان می‌دانید روشن است برای‌تان نزدیک‌ترین حادثه همین حادثه آبان بود که اگر رهبری آن چند جمله را نفرموده بودند و مردم وارد صحنه شده بودند نمی‌شود گفت ایران چه می‌شد».(تلویزیون آستان رضوی ۲۹آذر ۹۸)

رسید دریافت پیام قیام توسط گماشتگان خامنه‌ای

بوق‌های ولایی که تحت نام «امام جمعه» در سراسر شهرهای ایران بر منبر سخنرانی می‌کنند، در واقع دست‌نشاندگان به‌فرموده‌ای هستند که وظیفه‌شان تکرار مواضع خامنه‌ای است. از این رو می‌توان آنها را «تب‌سنج» ولایت دانست.
از آنجا که همه‌ چیز در ایرانٍ «پساقیام» با پیش از آن تفاوت‌های چشمگیری دارد، مواضع این دسته از گماشتگان خامنه‌ای حکایت از ترک‌های جدید و عمیق در ستونهای کاخ ولایت دارد. خطبه‌های نمایش جمعه‌ هفتهٔ آخر آذر ۹۸ نمایندگان خامنه‌ای پر است از آثار ضعف و شکاف و ترک‌های این چنینی که در واقع باید آنها را «رسید» دریافت پیام قیام مردمی توسط گماشتگان خامنه‌ای که مهر شخص ولی‌فقیه درمانده‌ٔ نظام را دارد، دانست.
آخوند حجت‌الله اسماعیلی در قرچک هم یکی از امضاکنندگان این رسید است.

«نه» اکثریت مطلق مردم ایران به نظام آخوندی

آخوند اسماعیلی که در بخشی از سخنانش با اشاره به سیرک انتخابات پیش روی نظام، ناگزیر به منفور بودن دیکتاتوری ولایت فقیه از سوی مردم ایران اعتراف کرد و گفت: «من هفته قبل توی کانالی بودم عضو بودم دیدم تو این کانال داره نظرسنجی می‌کند تو نظرسنجی‌اش میگه ۸۰ و چند درصد مردم تو انتخابات شرکت نمی‌کنند چند درصد به اصول‌گراها رأی می‌دهند چند درصد به چپی‌ها رأی می‌دهند چند درصد فلان. اون بنده خدایی که این کانال در اختیارش بود گفتم که این به‌نظر من خیلی قشنگ نیست، گفت چرا؟ گفتم این دارد جو روانی را خراب می‌کند داره از الآن میگه که مردم تو انتخابات شرکت نمی‌کنند شرکت نمی‌کنند شرکت نمی‌کنند یواش یواش تو ذهن مردم جا بگیرد که پس ما برای چی شرکت بکنیم؟ ولش کن... این سیل داره حرکت می‌کند برای این‌که بله آقا مردم وقتی تو انتخابات شرکت نکردند نه‌ ای هست که به جمهوری اسلامی دارند می‌گویند».(سایت ائمه‌ جمعه ۲۹آذر ۹۸)
البته بر همگان روشن است که در جو خفقان و سرکوب تمام‌عیار و وحشیانه‌ای که نظام اعمال می‌کند، سخن گفتن از یک نظرسنجی مسخره است، ولی حتی در همین نظرسنجی ادعایی این آخوند، مردم شجاع ایران با درصد خارق‌العاده‌ٔ(هشتاد و چند درصد) نشان دادند که زمین زیرپای آخوندها تا کجا سست و لرزان است. قابل‌ توجه این‌که واژه‌ٔ «چند» به اعداد بین ۳ تا ۸ یا ۹دلالت دارد.

یک حرف راست در هیاهوی دروغهای آخوندی

بی‌انصاف نباشیم؛ همان‌طور که یک ساعت از کار افتاده(البته از نوع عقربه‌ای) هم روزی ۲بار زمان را درست نشان می‌دهد! بالاخره حتی آخوندها هم هرازگاهی یک حرف راست می‌زنند. اینجا هم آخوند مورد بحث یک حرف راست زد. هر چند جدید نبود و حرفش همانی بود که مقاومت ایران همواره در تمامی نمایش‌های انتخاباتی پیشین نظام بر آن پافشاری کرده و آن «تحریم سیرک انتخابات» نظام بوده‌ است. شرکت نکردن و تحریم نمایش مسخره‌ٔ «انتخابات» آخوندها، به‌معنای «نه» گفتن و تحریم تمامیت این نظام سراپا فساد و جنایت است.
قیام مردمی عرصه را چنان بر آخوندها تنگ کرده است که به ناچار «حرفهای ممنوعه» می‌زنند و آثار ترک و گسست‌های کاخ ستم ولایت را به معرض نمایش می‌گذارند. باشد تا خشت به خشت این کاخ توسط فرزندان آب و خاک قهرمان‌پرور ایران بر سر آخوندها و جلادانش آوار شود تا بنایی شکوهمند و درخور نام ایران و شکوه تاریخی‌اش بر این خاک ساخته‌ شود.

در توئیتر با نام Bahar iran@ ما را  دنبال کنید 
پیش بسوی قیام   سراسری ، ما بر اندازیم#  کانونهای شورشی در شهرهای ایران #  
اعتصاب واعتراض و تظاهرات#  سرنگونی رژیم  #  اتحادوهمبستگی  



مرگ_بر_دیکتاتور  ge#IranRegimeCha