۱۳۹۸ دی ۳, سه‌شنبه

میلاد حضرت مسیح - مریم رجوی: «مسیح، پیامبر انقلاب و عدالت و نخستین قیام‌کننده علیه ظالمان، فریسیان و آخوندهای ریاکار»



میلاد حضرت  مسیح - مریم رجوی: «مسیح، پیامبر انقلاب و عدالت و نخستین قیام‌کننده علیه ظالمان، فریسیان و آخوندهای ریاکار»

هموطنان، مسیحیان برخاسته علیه ظلم رژیم آخوندی،
مسیحیان شریف در ایران و سراسر جهان،
میلاد پیامبر بزرگ و رهایبخش، عیسی مسیح علیه‌السلام بر شما گرامی و مبارک!
پیامبر انقلاب و عدالت و نخستین قیام‌کننده علیه ظالمان، فریسیان و آخوندهای ریاکار که فریاد می‌کشید «بپرهیزید از آن‌هایی که خانه‌های بیوه زنان را می‌بلعند و نماز را به ریاکاری طول می‌دهند. این‌ها عذاب شدیدتر خواهند یافت.»
سلام بر مریم عذرا علیها‌‌ سلام، زنی یگانه و رها که با بهای سنگین بر نظم ارتجاعی آن روزگار شورش کرد. مریم عذرا نخستین کسی بود که در مسیر فداکاری برای تحقق آرمان‌های مقدس مسیح با او همراه بود. بانویی رها که قرآن مجید او را در شمار بزرگ‌ترین منادیان یگانگی و راهگشایان رهایی انسان یاد می‌کند.
سلام برمریم عذرا،
سلام برعیسی مسیح.

هموطنان عزیز مسیحی،
امسال در شرایطی به سال نو میلادی نزدیک می‌شویم که قیام علیه دیکتاتوری مذهبی آخوندی در ایران و منطقه شعله‌ور است. قیام‌کنندگان، شعارها و سمبل‌های دجالگرانه رژیم آخوندی را درهم می‌پیچند و بر سرنگونی آن مصمم‌ هستند.
این روزها سرزمین ایران سرخ فام از خون جوانانی است که به‌دست پلیدترین دشمنان خدا و فرستادگان بزرگ‌اش مانند مسیح و محمد و موسی به شهادت رسیده‌اند.‌
امسال قیام کنندگان عراقی نیز با یاد و نام شهیدان‌شان به استقبال سال نو می‌روند. و درخت کریمسس را به عکس شهدایشان مزین کردند.
پس پیام عیسی مسیح را تکرار می‌کنم که گفت:‌ «از کسانی که جسم را می‌کشند ولی قادر به کشتن جان نیستند نترسید».
دیکتاتوری آخوندی در لبه پرتگاه، وحشت‌زده در برابر مقاومت و قیام مردم ایران و منطقه، راهی جز سرکوب و کشتار در برابر خود نمی‌یابد و با قتل عام در خیابان و کشتار بیش از ۱۵۰۰نفر در برابر چشم همه به جنایتی بزرگ و بی‌سابقه در قرن بیست و یکم دست زد.
زندان‌ها پر از جوانان و نوجوانانی است که برای عدالت و آزادی قیام کرده‌اند. هر روز اجساد دستگیرشدگان با دست‌های بسته در گوشه و کنار دریاچه‌ها و سدها و رودخانه‌ها و نیزارها کشف می‌شود.
دیگر مماشات با آمران و عاملان کشتار مردم پذیرفتنی نیست. جامعه جهانی و به‌طور مشخص شورای امنیت، باید سردمداران رژیم را به‌خاطر این‌همه سرکوب و خونریزی، جنایتکاران علیه بشریت اعلام کند تا در برابر عدالت قرار بگیرند.
سازمان ملل باید سریعاً هیأت‌های تحقیق در مورد شهیدان و مجروحان تشکیل دهد و برای دیدار با زندانیان به ایران اعزام کند. جهان باید مشروعیت مقاومت و نبرد جوانان شورشگر ایران علیه استبداد دینی را به‌رسمیت بشناسد.
به‌مناسبت میلاد بشارت‌دهنده و الهام‌بخش جاودان رهایی و آزادی، همه مسیحیان جهان را به یاری و حمایت از قیام‌کنندگان در سراسر ایران برای سرنگونی رژیم ولایت فقیه فرا‌می‌خوانم.
ما از صدای ناقوس‌ها و طنین سرودها و ترانه‌ها که در این لحظه تولد فرخنده مسیح را گرامی می‌دارد، صدای آزادی و صلح و عدالت را می‌شنویم.
باشد که نفس زندگی‌بخش حضرت عیسی علیه‌السلام به ایران حیات تازه‌یی بخشد و مردم و میهن ما و همه کشورهای منطقه را از اشغال و پلیدی و ظلم آخوند‌ها نجات دهد.
به یقین با قیام و مقاومت مردم ایران، افق تابناکی پیش روست که در آن جامعه‌یی آزاد و دمکراتیک بنا می‌شود که درآن هیچ نوع تبعیضی چه تبعیض دینی و چه تبعیض جنسیتی و قومی مطلقا جایی نخواهد داشت.
سلام برعیسی مسیح.
سلام برمریم عذرا.
مریم رجوی: «مسیح، پیامبر انقلاب و عدالت و نخستین قیام‌کننده علیه ظالمان، فریسیان و آخوندهای ریاکار»


در توئیتر با نام Bahar iran@ ما را  دنبال کنید 
پیش بسوی قیام   سراسری ، ما بر اندازیم#  کانونهای شورشی در شهرهای ایران #  
اعتصاب واعتراض و تظاهرات#  سرنگونی رژیم  #  اتحادوهمبستگی  



مرگ_بر_دیکتاتور  ge#IranRegimeCha