۱۳۹۸ دی ۴, چهارشنبه

دروغپردازی علیه مجاهدین خلق در آلبانی ، نگاهی از درون یک کارزار – ایران نیوز آپدیت



دروغپردازی علیه مجاهدین خلق در آلبانی ، نگاهی از درون یک کارزار – ایران نیوز آپدیت

درون کارزار دروغپردازی علیه مجاهدین خلق در آلبانی
ایران نیوز آپدیت – ۱۱ دسامبر ۲۰۱۹

دروغپردازی علیه مجاهدین خلق در آلبانی – روز ۲۷ نوامبر، زلزله ای بسیار قوی شهر دورس و نواحی اطراف آن در غرب آلبانی را لرزاند و بیش از ۵۰ نفر کشته گرفت. کشور را غم و اندوه فرا گرفت و روز ۲۹ نوامبر که باید جشن استقلال آلبانی برگزار میشد، دولت عزای عمومی اعلام کرد. کشورهای زیادی اعلام کمک کردند. اما سهم رژیم ایران از کمک به مردم آلبانی فقط یک دروغ بسیار بزرگ بود که در تعدادی از رسانه های رسمی ایران منتشر شد.

کارزار دروغپردازی رژیم ایران علیه اعضای سازمان مجاهدین خلق ایران در آلبانی

این رسانه ها روز ۵ دسامبر اعلام کردند که در زلزله آلبانی تعدادی از اعضای مجاهدین که در استان دورس در شهرک مانز مستقر هستند، کشته شده اند این در حالی است که مجاهدین گزارش کردند که صدمات جزیی در بین ساکنان اشرف ۳ که اعضای اپوزیسیون ایران اقامت دارند بوده است.
منبع این خبر دروغ یک سایت انگلیسی زبان گمنام بنام بالکان پست است. ارگان خبری مجاهدین گفت این یک سایت پوششی و متعلق به قسمت سایبری-فرهنگی سپاه پاسدران است . کار اصلی بالکان پست دروغگویی در مور مجاهدین است. رژیم ایران این خبر جعلی را پایه نقل قولهایی از زخمی شدگان خیالی قرار داده تا به اتهامات خودش از جمله اینکه درون مجاهدین در آلبانی آزادی نیست سندیت بدهد.

فعالیتهای تروریستی رژیم ایران علیه مجاهدین خلق ایران در آلبانی

رژیم ایران فقط به اخبار دروغ و شیطان سازی علیه مجاهدین اکتفا نمیکند بلکه تروریسم علیه آنها را نیز فعالانه دنبال میکند. یکی از دیپلماتهای رژیم ایران و سه تن از مامورین آن اکنون در بلژیک بدلیل تلاش برای بمب گذاری در برنامه «ایران آزاد» اپوزیسیون در ۳۰ ژوئن ۲۰۱۸ در پاریس در انتظار محاکمه بسر میبرند. روز ۲۳ اکتبر ۲۰۱۹ نیز رییس پلیس آلبانی طی یک کنفرانس مطبوعاتی اعلام کرد بخش برون مرزی سپاه بنام نیروی قدس قصد عملیات تروریستی علیه اعضای مجاهدین در مارس ۲۰۱۸ در آلبانی را داشت که پلیس آنرا خنثی کرده است.
دروغپردازی علیه مجاهدین خلق در آلبانی
مصاحبه رئیس پلیس ألبانی افشای تروریسم آخوندها
شواهد نشان میدهد که وزارت اطلاعات و نیروی قدس رژیم ایران برای فعالیتهای شیطان سازی و بطور موازی عملیات تروریستی اش در اروپا علیه مجاهدین از ماموران ایرانی که خود را «اعضای سابق مجاهدین» مینامند و ماموران بومی در کشور های هدف مانند کشورهای اسکاندیناوی، آلمان، هلند، اتریش و فرانسه استفاده میکند. پلیس آلبانی گفت ماموری بنام علیرضا نقاش زاده متولد ۱۹۷۴ با یک پاسپورت اطریشی بنام اروین آرام که خود را از «اعضای سابق مجاهدین» معرفی میکرد در عملیات تروریستی خنثی شده علیه مجاهدین در آلبانی دست داشته است. او با چند بار سفر به آلبانی اطلاعات لازم را جمع آوری ودر اختیار تیم ترور قرارداده بود.
دروغپردازی علیه مجاهدین خلق در آلبانی
کروکی شبکه تروریسم رژیم ایران در آلبانی

استفاده رژیم ایران از رسانه های آلبانی برای پخش کردن تبلیغات علیه مجاهدین

بنا به منابع مجاهدین خلق، رژیم ایران با خریدن شوهای تلویزیونی در آلبانی برای پخش مصاحبه با مامورینی که خود را از « اعضای سابق مجاهدین» معرفی و علیه مجاهدین دروغپراکنی میکنند،‌ برای عملیات تروریستی اش زمینه سازی سیاسی میکند. این مامورین بدلیل اینکه خارجی و ایرانی هستند، برای فعالیتهایشان به مامورین محلی نیاز دارند که راه کارها را به آنها نشان بدهد. برای مثال در کنار این افراد در تصاویر ویدیوی منتشر شده همواره یک نفر آلبانیایی بنام اولسی یازچی حضور دارد. وی و همسرش یک سایت افراطی بسیار کم بیننده در آلبانی بنام گازتا ایمپکت را اداره میکنند. این سایت بشدت از رژیم ایران و فعالیتهای تروریستی اش در منطقه حمایت میکند و پرچمدار کمپین شیطان سازی علیه مجاهدین خلق در آلبانی است. فیس بوک اخیرا حساب گازتا ایمپکت را در کنار حسابهای مختلفی که رژیم ایران اداره میکرد تعطیل کرد.
اولسی یازچی در نوامبر ۲۰۱۷ کنفرانسی در هتل دورو در تیرانا علیه مجاهدین خلق ترتیب داد. میهمان ویژه اولسی یازچی یک مامور بدنام وزارت اطلاعات رژیم ایران بنام ان سینگلتون بود که در لندن مستقر است. یک گزارش کنگره امریکا که توسط پنتاگون درخواست شده است، سینگلتون و همسرش مسعود خدابنده را بعنوان مامورین وزارت اطلاعات ایران معرفی میکند. مدارک زیادی وجود دارد که این زوج در زمینه سازی کمپینهای کشتار مجاهدین در عراق شرکت داشته اند.

رابطه عمیق اولسی یازچی با رژیم ایران

در کشورهایی که دمکراسی و انتخابات حاکم است افراد میتوانند تحت عنوان آزادی بیان هرگونه اظهار نظری در وب سایتهای خودشان بکنند و هرگونه کنفرانسی را بدون اینکه مجبور باشند منبع مالی آنرا اعلام کنند، برگزار نمایند. اما در این مورد خاص وضعیت متفاوت است. خبرگزاری فارس که متعلق به سپاه پاسدران ایران است عکسی از شرکت اولسی یازچی در کنفرانس افق نو در ایران منتشر کرده است. افق نو وابسته به نیروی تروریستی قدس سپاه پاسدران ایران است و بعلت فعالیتهای مخربی که دارد در فوریه ۲۰۱۹ در لیست سیاه وزارت خزانه داری امریکا قرار گرفت. وزارت خزانه داری اعلام کرد کنفرانس افق نو برای عضوگیری جاسوس از کشورهای خارجی تشکیل شده است از جمله یک افسر نیروی هوایی امریکا بنام مونیکا ویت توسط این کنفرانس برای اطلاعات رژیم ایران عضو گیری شد. مونیکا ویت اکنون با وزارت اطلاعات ایران همکاری میکند. اف بی ای نفرات امریکایی که در این کنفرانس شرکت کرده اند را تحت نظر و تعقیب قرار داده است. اولسی یازچی تاکنون توضیحی در مورد همکاری خودش با افق نو نداده است. اولسی یازچی علاوه بر چنین ارتباطاتی با وزارت اطلاعات رژیم ایران، بعلت ضدیتش با سمبلهای ملی آلبانی و افکار افراطی اش در بین روشنفکران این کشور منفور است.
علاوه بر این اولسی یازچی اقرار میکند که در سال ۲۰۱۱ دوره های آموزشی در دانشگاه مذهبی المصطفی در قم دیده است. دانشگاه المصطفی بطور گسترده ای به این معروف است که وسیله ای برای تلقین افکار مذهبی افراطی به افراد خارجی و عضوگیری کاندید برای فعالیتهای تروریستی و نظامی رژیم در خارج از ایران از جمله شرکت مستقیم در جنگهای ایران در خاورمیانه.

بن بست رژیم ایران

با توجه به قیام سراسری در ایران که به ۱۸۹ شهر در تمامی ۳۱ استان ایران گسترش پیدا کرد، چشم انداز سرنگونی تئوکراسی حاکم روشن تر و نزدیکتر از هر زمان دیگری است. مشخص نیست که الویتهای تهران در مقابل بحرانهای فزاینده چه خواهد بود اما این احتمال هست بمدت طولانی به چنین کارزارهایی علیه مخالفین اش ادامه دهد. زمانی که رژیم در ایران شروع به فروپاشی میکند اطلاعات بیشتری از شبکه وزارت اطلاعات معلوم خواهد شد.
یک منبع اپوزیسیون ایران گفت مامورین آخوندهای ایران باید مراقب باشند در آینده بعد از سرنگونی آخوندها که پرونده مزدوران خارجی وزارت اطلاعات علنی میشود چه چیزی در انتظارشان خواهد بود. آنها همچون اربابانشان به زباله دان تاریخ خواهند پیوست.
دروغپردازی علیه مجاهدین خلق در آلبانی

اولسی یازچی، نفردوم از سمت راست، در کنفرانس افق نو [وابسته به نیروی تروریستی قدس] در مشهد، ایران

در توئیتر با نام Bahar iran@ ما را  دنبال کنید 
پیش بسوی قیام   سراسری ، ما بر اندازیم#  کانونهای شورشی در شهرهای ایران #  
اعتصاب واعتراض و تظاهرات#  سرنگونی رژیم  #  اتحادوهمبستگی  

مرگ_بر_دیکتاتور  ge#IranRegimeCha