۱۳۹۸ دی ۲, دوشنبه

قیام ایران - کمیسیون زنان شورای ملی مقاومت ایران :شمار زیادی از دختران و زنان در میان شهدا و بازداشت‌شدگان به چشم میخورند


قیام ایران - کمیسیون زنان شورای ملی مقاومت ایران :شمار زیادی از دختران و زنان در میان شهدا و بازداشت‌شدگان به چشم میخورند

در میان شهیدان و بازداشت شدگان قیام مردم ایران شمار زیادی از دختران و زنان به چشم می خورند که برخی از آنان زیر ۱۸ سال سن دارند.
بسیاری از شهدا با شلیک مستقیم به سر و سینه به شهادت رسیده اند. بازداشت شدگان بویژه زنان در شرایط بسیار غیر انسانی نگهداری میشوند و تحت شکنجه و اذیت و آزار قرار دارند.

برغم گذشت بیش از یکماه از قیام سراسری مردم ایران، رژیم ضد بشری آخوندی در وحشت از عواقب جنایتهای هولناکی که مرتکب شده است، با تمام قوا از فاش شدن اسامی و مشخصات شهیدان و دستگیر شدگان جلوگیری میکند. در بسیاری موارد تنها درصورتی پیکر شهیدان را به خانواده هایشان تحویل میدهند که متعهد شوند برای آنها مراسم نگیرند و کتبا اعلام کنند که فرزندشان در حوادثی مانند تصادف به قتل رسیده اند.

کمیسیون زنان شورای ملی مقاومت، با درود به زنان قهرمان ایران که برای سرنگونی این رژیم ضد بشری بپاخاسته اند، کمیسر عالی و شورای حقوق بشر، گزارشگر ویژه ملل متحد در باره ایران و گزارشگر زنان و دیگر مراجع مدافع حقوق زنان و حقوق بشر را به محکوم کردن کشتار مردم ایران، بویژه زنان، و اقدام فوری برای توقف جنایت علیه بشریت فرامی خواند و از ملل متحد خواهان اعزام یک هیات حقیقت یاب بین المللی برای بازدید از بازداشت شدگان بویژه زنان می باشد.

اسامی و مشخصات برخی از زنان شهید شرح زیر می باشد:
1.    تهران-مینا شیخی-۵۹ ساله و مادر ۶ فرزند – تهران. وی با شلیک مستقیم به قلبش به شهادت رسیده است.
2.    تهران - گلناز سمسامی، ۳۴ ساله، تهران- در اثر اصابت گلوله به سر به شهادت رسیده است.
3.    تهران - شهریار - آزاده ضربی، ۲۸ ساله
4.    تهران - نیکتا اسفندانی، ۱۴ساله
5.    تهران – رباط کریم - مریم نوری
6.    تهران – رباط کریم - مرضیه عباس زاده
7.    تهران - بهارستان - فاطمه حبیبی
8.    کرج - آمنه شهبازی فرد – ۳۴ساله، مادر سه فرزند از جمله یک دختر ۴ساله –کرج. از پشت سر در حالی که به یک مجروح کمک می کرده است از ناحیه گردن هدف قرار گرفته است.
9.    کرج - آذر میرزاپور زهابی– پرستار در بیمارستان شفا، ۴۸ساله و مادر ۴ فرزند –کرج - باغستان. با شلیک گلوله به قلب وی در هنگام عبور از خیابان به شهادت رسیده است.
10.    کرج - مهناز مهدیزاده نادر
11.    کرج - بیتا خدادادی
12.    کرج –مهر شهر - نیکتا خزایی
13.    بهبهان - شبنم دیانی
14.    آبادن - حلیمه سمیری
15.    ماهشهر - حسنیه عتقی
16.    اهواز - معصومه داراب پور
17.    سنندج - زیبا خشگوار
18.    کامیاران - پریسا سیفی
19.    شیراز - یک دختر دانش آموز، از هلی کوپتر هدف گلوله قرار گرفته و به شهادت رسید.
20.    بهبهان - یک دختر ۱۳ساله –به همراه سه جوان به نامهای فرزاد و مهرداد و محمود دشتی از پشت سر مورد اصابت گلوله قرار گرفت.

کمیسیون زنان شورای ملی مقاومت ایران
اول دی ۱۳۹۸ (۲۲ دسامبر ۲۰۱۹)
در توئیتر با نام Bahar iran@ ما را  دنبال کنید 
پیش بسوی قیام   سراسری ، ما بر اندازیم#  کانونهای شورشی در شهرهای ایران #  
اعتصاب واعتراض و تظاهرات#  سرنگونی رژیم  #  اتحادوهمبستگی  

مرگ_بر_دیکتاتور  ge#IranRegimeCha