۱۳۹۸ دی ۲۲, یکشنبه

خانم مریم رجوی - تظاهرات در 17 استان :ایران برای رهایی از فاشیسم دینی بپا خاسته جهان باید خواست ملی برای سرنگونی رژیم را به‌رسمیت بشناسد




خانم مریم رجوی - تظاهرات در 17 استان :ایران  برای رهایی از فاشیسم دینی بپا خاسته جهان باید خواست ملی برای سرنگونی رژیم را به‌رسمیت بشناسد

تظاهرات مردم ایران علیه استبداد مذهبی حاکم بر ایران برای دومین روز متوالی ادامه و هر لحظه گسترش می‌یابد و تاکنون علاوه بر تهران ۱۶استان دیگر را فراگرفته است.
مردم در نقاط مختلف تهران و شهرهای مختلف از جمله اصفهان، مشهد، اهواز، شادگان، کرمانشاه، سنندج، کرج، ساری، بابل، آمل، سمنان، شاهرود، تبریز، قزوین، زنجان، شیراز، ارومیه، گرگان، اراک، قدس و رباط کریم در تظاهرات خود فراخوان به سرنگونی رژیم آخوندی می‌دهند.
آنها شعار می‌دهند، «مرگ بر دیکتاتور»، «مرگ بر ستمگر، چه شاه باشه، چه رهبر»، «سپاه جنایت می‌کند، رهبر حمایت می‌کند»، «دانشجو بیدار است، از سید علی بیزار است»، «عزا عزاست امروز، روز عزاست امروز، ملت ایران صاحب عزاست امروز»، «حکومت سپاهی، داعش ما شمایی»، «توپ، تانک، فشفشه، آخوند باید گم بشه»، «ننگ ما، ننگ ما، رهبر الدنگ ما»، «ملت گدایی می‌کنه، رهبر خدایی می‌کنه»، «سپاه بی‌کفایت، عامل قتل ملت»، «می کشم، می‌کشم، آن که برادرم کشت»، «برادر شهیدم، خونت رو پس می‌گیرم»، «دانشجو می‌میرد، ذلت نمی‌پذیرد»، «سپاهی بی‌غیرت، قاتل جان ملت»، «خامنه‌ای قاتله، ولایتش باطله»، «۱۵۰۰کشته آبان ما» و «ما بچه‌های جنگیم، بجنگ تا بجنگیم».
در تهران، مردم و جوانان در میدان آزادی، میدان انقلاب و خیابانهای اطراف دست به تظاهرات زدند. در میدان آزادی مزدوران نقابدار رژیم به تظاهر کنندگان حمله‌ور شده‌اند. رژیم برای جلوگیری از پیوستن مردم به تظاهرات دربهای متروی میدان أزادی را بست و انبوه جمعیت در داخل مترو محبوس شدند. نیروهای سرکوبگر برای مقابله با تظاهر کنندگان، خودروهای مجهز به مسلسل‌های کالیبر۵۰ را به صحنه آورده‌اند. رژیم هم‌چنین با ماشینهای آب‌پاش سعی در متفرق کردن مردم دارد.

خانم مریم رجوی رئیس جمهور برگزیده مقاومت ایران با درود به مردم بپا خاسته ایران گفت از شمال تا جنوب از شرق تا غرب شهرهای ایران‌زمین برای رهایی از فاشیسم دینی قیام کرده‌اند. آنها با شعارهایشان علیه خامنه‌ای و سپاه پاسداران، طلوع ایران آزاد را نوید می‌دهند. زمان آن فرا رسیده است که جامعه جهانی به این حقیقت اذعان کند که فاشیسم دینی حاکم مردم ایران را نمایندگی نمی‌کند و خواست ملی برای سرنگونی این رژیم را به‌رسمیت بشناسد.
دبیرخانه شورای ملی مقاومت ایران
۲۲دی ۱۳۹۸(۱۲ژانویه ۲۰۲۰)

در توئیتر با نام Bahar iran@ ما را  دنبال کنید 
پیش بسوی قیام   سراسری ، ما بر اندازیم#  کانونهای شورشی در شهرهای ایران #  
اعتصاب واعتراض و تظاهرات#  سرنگونی رژیم  #  اتحادوهمبستگی  

مرگ_بر_دیکتاتور  ge#IranRegimeCha