۱۳۹۸ دی ۲۰, جمعه

خامنه‌ای؛ هلاکت قاسم سلیمانی و انتقام از مردم ایران



خامنه‌ای؛ هلاکت قاسم سلیمانی و انتقام از مردم ایران


پاسدار سلامی ـ ۱۷دی کرمان:‌ انتقام می‌گیریم،سخت، محکم، پشیمان کننده، قاطع و تمام کننده...
ساعاتی بعد ۱۷۶ آرزو در آسمان سوخت. «سخت، محکم، قاطع و تمام کننده...»
حمید و مهدی و پونه و ایمان و آرش و محمد و میلاد و دهها کارشناس ارشد و دهها کودک و نوجوان در آتش انتقام سپاه ترس خورده پاسداران سوختند.

خامنه‌ای از ترس پاسخ شتابان و آتشین آمریکا قبل از شلیک موشکهای بی‌خطر به بیابانهای اطراف عین الاسد، زمان و مکان دقیق شلیک را به عادل عبدالمهدی و برخی سفرا اطلاع داده بود تا مبادا خونی از دماغ یک آمریکایی جاری شود و تلافی کنند اما به فرودگاه نگفت پروازها را کنسل کند و سرانجام هواپیمای مسافربری اوکراینی ۲دقیقه پس از پرواز و اوج‌گیری توسط شلیک موشک روسی SA۱۵ توسط سپاه پاسداران با ۱۷۶سرنشین منهدم شد.

حوالی ساعت ۶بامداد ۱۸دی خبر سقوط هواپیمای مسافربری در حوالی تهران جهان را در بهت و حیرت فرو برد. جهان از مرگ ۱۷۶مسافر بی‌گناه تکان خورد اما خامنه‌ای ـ همان زمان ـ در ملاقات با مردم قم ۴۵دقیقه راجع‌ به سر دژخیمش روضه‌ خواند و هیچ اشاره‌یی به گلهای پر پر شده در آسمان نکرد.

ساعتی بعد پاسدار جنایتکار محسن رضایی سرسلسلهٔ پاسداران در مصاحبه با شبکه ۳تلویزیون حکومتی گفت:
«تبریک عرض می‌کنم این انتقام سخت برادران عزیزم در سپاه به‌محضر مبارک... و ملت شریف و داغ دیده شهید قاسم سلیمانی... این عملیات در حقیقت موشک‌باران اقتدار و حیثیت آمریکا بود ما هم اقتدار آمریکا را موشک‌باران کرده‌ایم!...»
حتی یک‌کلام از جوانانی که به فاصلهٔ یک سلام سوختند و خاکستر شدند نگفت.
این طینت و هویت نظامی است که ۴۰سال در حال گرفتن انتقام از مردم است. انتقام از کارگران، معلمان، دانشجویان، رانندگان و امروز انتقام از مسافران.
اگر پاسخ تهاجم آمریکا شلیک به بیابانهای عراق ـ آن‌هم با اطلاع! ـ است، پاسخ اعتراضات مردم گلوله است. خامنه‌ای پاسخ بیش از ۱۵۰۰ تن از مردم و جوانان شورشی را با گلوله داد. 

اگر حملهٔ ‌ موشکی رژیم با آنهمه تبلیغات و ادعای «سخت، محکم، پشیمان کننده، قاطع و تمام کننده» هیچ تلفاتی نداشت و به‌قول کیهان خامنه‌ای از دماغ دشمن یک قطره خون هم جاری نشد، ظرف ۴دقیقه یک هواپیمای مسافربری هدف موشکهای زمین ‌به هوای سپاه پاسداران قرار گرفت و هزاران نفر را عزادار کرد.
درست نیم ساعت بعد از جنایت پاسداران رژیم خون‌ریز آخوندی ـ قبل از یافتن جعبه سیاه ـ در یک اقدام ابلهانه علت سقوط را نقص فنی اعلام کرد. به گواه کارشناسان برای چنین اظهارنظری لااقل بایستی چند روز زمان گذاشت و بررسی کرد. البته این سرعت عمل ـ بلاهت ـ در نظام ولایت فقیه اصلاً جدید نیست. ۲۵سال قبل، ساعت ۱۴و ۲۶دقیقه روز دوشنبه ۳۰خرداد ۱۳۷۳حرم امام رضا در مشهد توسط پاسداران منفجر شد و نیم ساعت بعد اطلاعیه تنظیم و چاپ شده رژیم که مجاهدین را عامل انفجار معرفی کرده بودند منتشر شد. راز آن حادثه ـ با ۲۶تن قربانی و ۳۰۰نفر مجروح ـ چند سال بعد توسط همین پاسداران در دعوای باندی گشوده شد اما با پیشرفت علوم ارتباطات و آشنایی با طینت ولایت، راز این جنایت بلافاصله برملا گردید.

روز پنجشنبه ۱۹دی خبرنگار فاکس‌ نیوز طی گزارشی از پنتاگون گفت: SA۱۵ یک موشک روسی است که طوری ساخته شده است که روی هر چیزی که شبیه موشک باشد قفل می‌کند. هواپیمای مسافربری اوکراینی با ۱۷۶مسافر آن ۲دقیقه بعد از آن که پرواز کرده و در مسیر او ج گیری بود و در رادار به‌راحتی ممکن بود با یک موشک در حال نزدیک شدن اشتباه گرفته شده باشد. SA۱۵ و سیستم پدافند موشکی وضعیت اتوماتیک و دستی دارند اگر در وضعیت اتوماتیک بوده باشد حتی بدون فرمان نفر می‌تواند شلیک شود. ایران احتمالاً سیستم دفاع هوایی خود را فعال کرده و در انتظار موشک‌های آمریکایی بوده تا که از فرودگاه خود که یک موقعیت استراتژیک در تهران است حفاظت کند. SA۱۵ یک مدل ردیاب سیار پدافند موشکی است که در یک نقطه ثابت نمی‌ماند. گزارشات اولیه حاکیست دو موشک شلیک شده است و بعد یک علامت حرارتی روشن شده است که احتمالاً نشان داده است که هواپیما مورد اصابت قرار گرفته است. بیاد داشته باشیم که مقامات ایران علاقه‌ای نداشتند که جعبه سیاه را که از هواپیمای مسافربری بوئینگ پیدا شده بود را تحویل دهند و پیش از سرنگونی هیچ پیامی از طرف خلبان نبوده است که نشان می‌دهد انفجاری رخ داده است».

در همین روز نخست‌وزیر کانادا که به‌علت کشته شدن دهها کانادایی در جریان «انتقام سخت» سپاه قربانی شدند گفت: « ما اطلاعاتی داریم که ایران هواپیمای مسافربری را سرنگون کرد».
خانم مریم رجوی، رئیس‌جمهور برگزیده مقاومت ایران، ضمن تسلیت به‌خاطر جان‌ باختن مسافران هواپیمای اوکراینی، که هدف شلیک موشکهای رژیم آخوندی قرار گرفت، روز جمعه ۲۰دیماه را عزای عمومی اعلام کرد.
مریم رجوی افزود: «خامنه‌ای خشمگین و سرخورده از هلاکت قاسم سلیمانی، در حالی‌که زورش به آمریکا نمی‌رسد، در شلیک و هدف قرار دادن مردم ایران در زمین و هوا دست باز دارد و از مردم ایران انتقام می‌گیرد، اکنون هم به تهدید مجاهدین در آلبانی روی آورده است».

در حالی‌که رژیم آخوندی بدروغ مدعی شده که این هواپیما به‌دلیل نقص فنی سقوط کرده است، مقامات اوکراینی می‌گویند هواپیما هیچگونه نقص فنی نداشته و مقامات آمریکا و انگلستان می‌گویند هواپیما هدف شلیک موشکهای رژیم آخوندی قرار گرفته است. رژیم آخوندی در وحشت از برملا شدن این فضیحت، اعلام کرده است جعبه‌های سیاه هواپیما که دلایل سقوط آنرا روشن می‌سازد، را به شرکت بویینگ که سازنده هواپیماست تحویل نخواهد داد.

جلاد خون‌آشام به‌خاطر هلاکت پاسداری که همهٔ شهرتش در جنگ‌افروزی و قتل کودکان سوری و جوانان ایران و عراق و یمن و لبنان خلاصه می‌شود ۳روز عزای عمومی اعلام کرد و تلاش کرد تا می‌تواند خنده را بر لب و شادی را در دلها گلوله‌باران کند اما در مرگ جانگداز ۱۷۶مسافر و سرمایه‌های در آتش سوخته، صدایش در نیامد.
او دیگر دنبال انتقام نیست، نگران انتقام است. انتقامی سخت و آتشین توسط بیش از ۶۰میلیون فقیر و قربانی. نسلی و پتانسیلی عظیم که هر لحظه کینه‌اش عمیق، اراده‌اش آهنین و پاسخش آتشین خواهد بود.
این انتقام آخر است.


در توئیتر با نام Bahar iran@ ما را  دنبال کنید 
پیش بسوی قیام   سراسری ، ما بر اندازیم#  کانونهای شورشی در شهرهای ایران #  
اعتصاب واعتراض و تظاهرات#  سرنگونی رژیم  #  اتحادوهمبستگی  

مرگ_بر_دیکتاتور  ge#IranRegimeCha