۱۳۹۸ بهمن ۶, یکشنبه

گزیده مهمترین اخبار روز شنبه ۵ بهمن ماه ۹۸+ تصاویر




گزیده مهمترین اخبار  روز شنبه ۵ بهمن ماه ۹۸+ تصاویر 

اعتصاب رانندگان سرویس انتقال کارکنان بندر موسوم به خمینی
سرویس‌های انتقال کارکنان بندر موسوم به خمینی (بندر شاهپور سابق) روز شنبه ۵ بهمن ماه در اعتراض به حقوق پایین و افزایش قطعات اتوبوس و وعده‌وعیدهای پوشالی کارگزاران حاکمیت آخوندی دست از کار کشیده و اعتصاب کردند.
اعتصاب رانندگان سرویس انتقال کارکنان بندر موسوم به خمینی
اعتصاب کارگران و کارکنان فاز ۱۴ پارس جنوبی
کارگران فاز ۱۴ پارس جنوبی واقع در عسلویه روز شنبه ۵ دی‌ماه در اعتراض به پرداخت نشدن حقوق چندین ماه‌شان دست از کار کشیده و اعتصاب کردند.
اعتصاب پارس حنوبی
سقوط بی سابقه صادرات برنج باسماتی به ایران!
از دیر باز برنج باسماتی از محصولات سنتی هند بوده که به ایران صادر میشد اما اکنون صدور این برنج به ایران بدلیل مشکلات اقتصادی ایران بشدت افت کرده است.
سقوط بی سابقه صادرات برنج باسماتی به ایران!
سایت آمریکن هرالد تریبون از ایران اداره میشود
شبکه خبری سی‌ان‌ان در پی تحقیقاتی از شرکت‌های بزرگ اینترنتی، گزارش داد رسانه آمریکن هرالد تریبون که از سال ۲۰۱۵ راه‌اندازی شده و چندین نویسنده آمریکایی را نیز با دستمزد جذب کار کرده، از ایران اداره می‌شود و وابسته به رسانه‌های رسمی حاکمیت آخوندی است.
سایت آمریکن هرالد تریبون از ایران اداره میشود
تعطیلی لانه جاسوسی بنام مرکز اسلامی هامبورگ وابسته به حاکمیت آخوندی
عصر جمعه ۴ بهمن‌ ماه با حکم دادستان امنیتی هامبورگ مرکز اسلامی هامبورگ به دلیل حمایت از تروریسم و‌ تنفر افکنی پلمپ شد. این مرکز در روزهای گذشته به دلیل برگزاری مراسم بزرگداشتی برای قاسم سلیمانی به‌شدت مورد توجه رسانه و مطبوعات آلمان‌ قرار گرفته بود.
تعطیلی لانه جاسوسی بنام مرکز اسلامی هامبورگ وابسته به حاکمیت آخوندی
ادامه قیام مردم عراق علیه حاکمیت آخوندی و دست نشاندگانش در عراق
صبح روز شنبه  ۵ بهمن ماه نیروهای امنیتی و شبه‌نظامیان وابسته به رژیم ایران به جوانان و مردم مستقر در میدان خلانی، وثبه و سنک بغداد و نیز شهرهای بصره، بابل و برخی شهرها حمله کردند و چادرهای و محل استقرار آنها را به آتش کشیدند . اما مقاومت و پایداری تظاهرکنندگان آنها را مجبور به عقب نشینی کرد.
ادامه قیام مردم عراق علیه حاکمیت آخوندی و دست نشاندگانش در عراق
مایک پنس ما در مقابل رژیم ایران ایستاده‌ایم
مایک پنس، معاون رئیس‌جمهور آمریکا طی مصاحبه‌ای اعلام کرد: در ماه گذشته، رئیس‌جمهور برای امن‌تر کردن آمریکا اقدام قاطعانه‌ای اتخاذ کرد و یکی از خطرناک‌ترین تروریستهای جهان را از میدان خارج کرد.
مایک پنس ما در مقابل رژیم ایران ایستاده‌ایم
فراخوان فوری کمیته برگزاری تظاهرات انقلاب اکتبر به جوانان آزاده و دانشجویان انقلابی
کمیته برگزاری تظاهرات انقلاب اکتبر روز شنبه ۵ بهمن ماه فراخوان فوری شماره ۱۷۴ خطاب به تمامی مردم و جوانان آزاده و دانشجویان انقلابی عراقی صادر کرد.
فراخوان فوری
گزیده اخبار روز شنبه ۵ بهمن ماه ۹۸
ترکیه زمین لرزه ۶.۸ ریشتری در استان الازیغ که روز گذشته (جمعه) 
شمار قربانیان زمین‌لرزه شب گذشته ترکیه به دهها تن رسید و شمار مجروحان به بیش از ۹۰۰تن افزایش یافت. زمین‌لرزه استان دیاربکر ترکیه در شهرهای ارومیه، پیرانشهر، میاندوآب، اشنویه و نقده احساس شد. شامگاه شنبه دومین زلزله طی دو روز گذشته با قدرت 5.1 ریشتر استان الازیغ ترکیه را لرزاند.
حمله نیروهای مزدور به تظاهرکنندگان عراقی
از صبح امروز در شهرهای مختلف عراق نیروهای سرکوبگر به تجمع عراقیان شریف در بغداد، بابل، بصره و شماری از شهرهای عراق حمله کرده و چادرهای تظاهرکنندگان را به آتش کشیدند. اما مقاومت و پایداری تظاهرکنندگان آنها را مجبور به عقب نشینی کرد.
در جریان این درگیریها دست کم ۷تظاهرکننده عراقی مجروح و ۱۶تن دستگیر شدند.
شیوع ویروس کرونا؛ چین طی ۱۰ روز یک بیمارستان هزار تختخوابی می‌سازدمقامات چین اعلام کرده‌اند که ظرف دو هفته نیز دومین بیمارستان مخصوص مبتلایان به ویروس کرونا را خواهند ساخت. ساخت این دو بیمارستان گویای نگرانی مقامات چینی از گسترش ابتلا به این ویروس است.

در توئیتر با نام Bahar iran@ ما را  دنبال کنید 
پیش بسوی قیام   سراسری ، ما بر اندازیم#  کانونهای شورشی در شهرهای ایران #  
اعتصاب واعتراض و تظاهرات#  سرنگونی رژیم  #  اتحادوهمبستگی  

مرگ_بر_دیکتاتور  ge#IranRegimeCha