۱۳۹۸ بهمن ۶, یکشنبه

گزیده مهمترین اخبار روز یکشنبه ۶ بهمن ماه ۹۸+ عکس وکلیپ




گزیده مهمترین  اخبار روز یکشنبه ۶ بهمن ماه ۹۸+ عکس وکلیپ 

جدا شدن اسعد الناصری یکی از رهبران جریان صدر از وی و پیوستنش به قیام مردم
اسعد الناصری، از رهبران جریان مقتدی صدر امروز یکشنبه ۶ بهمن ماه درحساب توییتری خود همراه با عکسی این پیام را خطاب به مقتدی صدر فرستاد.
جدا شدن
تجمع اعتراضی رانندگان تاکسی شرکت پاکرو سبز قشم در تهران
تجمع اعتراضی رانندگان تاکسی شرکت پاکرو سبز قشم امروز یکشنبه ششم بهمن ماه در اعتراض به غارت پول‌های آنها، در مقابل یکی از تاکسیرانی‌های پاکرو در تهران برگزار شد.
تجمع اعتراضی رانندگان تاکسی شرکت پاکرو سبز قشم در تهران
ترامپ به ظریف در باره مذاکره بعد از رفع تحریم پاسخ داد؛ نه مرسی!
دونالد ترامپ؛ رئیس جمهور امریکا امروز ۲۶ ژانویه برابر با ۶ بهمن ماه درتوییتی به زبان انگلیسی و فارسی در جواب به محمد جواد ظریف وزیر خارجه حاکمیت آخوندی نوشت: وزیر امور خارجه ایران می گوید ایران خواستار مذاکره با ایالات متحده است اما می خواهد که تحریم ها برداشته شود. نه، مرسی!
ترامپ به ظریف در باره مذاکره بعد از رفع تحریم پاسخ داد؛ نه مرسی!
تجمع و مسدود کردن درب ورودی فاز ۱۴ پارس۲ کنگان توسط کارگران
کارگران فاز ۱۴ پارس کنگان بوشهر امروز یکشنبه ۶ بهمن ماه در اعتراض به عدم پرداخت حقوق معوقه تجمع اقدام به مسدود کردن درب ورودی فاز ۱۴پارس ۲ نمودند.
اعتراض کارگران پروژه آبرسانی سد گاران مقابل فرمانداری مریوان
اعتراض مجدد کارگران فصلی پروژه آبرسانی سد گاران امروز ششم بهمن ماه مقابل فرمانداری مریوان در اعتراض به عدم پرداخت معوقات مزدی برگزار شد.
اعتراض کارگران پروژه آبرسانی سد گاران مقابل فرمانداری مریوان
اعتصاب و تجمع اعتراضی کارگران بهاوند باراد وارد پنجمین روز خود شد
اعتصاب و تجمعات اعتراضی کارگران شرکت پیمانکاری بهاوند باراد در معدن چادرملو امروز یکشنبه ۶ بهمن ماه در اعتراض به اخراج همکاران خود و نگرانی از بابت عدم تمدید قراردادهای سایر کارگران وارد پنجمین روز خود شد.
بیانیه کمیته برگزاری تظاهرات انقلاب اکتبر عراق
کمیته برگزاری تظاهرات انقلاب اکتبر عراق روز شنبه ۵ آبان ماه با صدور بیانیه‌ای به شماره ۱۷۵ با عنوان «مردم عراق حرف خود را در میدان التحریر می‌زنند»، صادر نمود،

شرکت خدماتی توسعه گستر بینالود و اخراج ۲۰ کارگر
شرکت خدماتی توسعه گستر بینالود از پیمانکاران شرکت حمل ونقل ریلی آهو دشت غزال ٢٠ نفر از کارگران متاهلش را برای عدم پرداخت حق اولاد اخراج کرد.
شرکت خدماتی توسعه گستر بینالود و اخراج کارگران
گزیده اخبار روز یکشنبه ۶ بهمن ماه ۹۸خبرگزاری رویترز: تظاهرکنندگان در عراق خواستار برکناری حاکمان فاسد و پایان دخالتهای رژیم ایران شدند.
نیروهای امنیتی در بغداد و دیگر شهرها از مهمات جنگی و گاز اشک‌آور استفاده کردند.
رویترز: تظاهرکنندگان ۲خودروی نیروهای امنیتی را در ناصریه آتش زدند و پل کلیدی در این شهر را به‌کنترل خود درآوردند.
تظاهرات در شهرهای کربلا، نجف و دیوانیه ادامه دارد.
پاسداران جنایت‌پیشه ۲کولبر را در مناطق مرزی سلماس و سردشت با شلیک گلوله مجروح کردند.
سخنگوی مجاهدین ۶بهمن ۹۸
سخنگوی مجاهدين خطاب به سياست‌بازان قراضه و اسقاطی و دست‌نشانده رژيم آخوندی در عراق: مالكی، عامری، خزعلی، مقتدا صدر؛ گم شويد!
پیام مسعود رجوی به‌ انقلابیون عراق – ۶بهمن ۹۸
مسعود رجوی: به‌ انقلابیون در میدان آزادی بغداد به‌خاطر تعمیق مرزهای انقلاب و ارتجاع بر ضد بیداد و استبداد و تطهیر صفوف از دست‌نشاندگان رژیم فاشیسم دینی حاکم بر ایران تبریک می‌گویم. با بیرون رفتن مقتدی صدر از صفوف جنبش، از شما چیزی کم نشد بلکه بسیار افزوده شد. در این داد و ستد بر شما بشارت باد. فَاسْتَبْشِرُواْ بِبَیْعِکُمُ الَّذِی بَایَعْتُم بِهِ
نیویورک تایمز در گزارشی نوشته که با تهدید به استعفاء روحانی بود که ایران حاضر به پذیرش زدن هواپیمای اوکراینی توسط سپاه شد. حسن روحانی یک روز پیش از اعلام رسمی ایران برای قبول شلیک خودی به هواپیمای اوکراینی، قصد داشته با انتشار بیانیه ای مسئولیت آن اقدام را بر عهده بگیرد اما نهادهای نظامی-امنیتی مانع این کار می شوند.
دونالد ترامپ رئیس‌جمهوری آمریکا، طرح صلح خود میان فلسطینی‌ها و اسرائیل را سه شنبه، ۲۸ ژانویه در ساعت ۱۷ به وقت گرینویچ اعلام خواهد کرد.

پیش بسوی قیام   سراسری 
، ما بر اندازیم#  کانونهای شورشی در شهرهای ایران #  
اعتصاب واعتراض و تظاهرات#  سرنگونی رژیم  #  اتحادوهمبستگی  
   مرگ_بر_دیکتاتور   #IranRegimeChange  
مطالب ما را در   توئیتر @Bahar iran دنبال کنید