۱۳۹۸ دی ۱۲, پنجشنبه

مریم رجوی: هلاكت قاسم سلیمانی و سركرده بسيج ضدمردمی عراق ضربه جبران ناپذير به رژيم آخوندی است




مریم رجوی: هلاكت قاسم سلیمانی و سركرده بسيج ضدمردمی عراق ضربه جبران ناپذير به رژيم آخوندی است




خانم مريم رجوی رييس جمهور برگزيده مقاومت ايران هلاكت قاسم سلیمانی و ابومهدی مهندس سرکرده بسيج ضدمردمی در عراق را ضربه جبران ناپذير به رژيم آخوندی خواند و تأكيد كرد زمان خلع يد از ملايان در منطقه به ويژه در عراق و سوريه و لبنان و اخراج پاسداران از اين كشورها فرا رسيده است. به اين ترتيب عراق كه پس از جنگ توسط آمريكا در سينی طلايی تقديم رژيم آخوندی شده بود، از يوغ فاشيسم دينی آزاد ميشود.
قاسم سلیمانی يكی از بزرگترين جنايتكاران تاريخ ايران است كه دست‌اندركار قتل عام صدها هزار تن از مردم منطقه و آواره كردن دهها ميليون تن ديگر است. وي همچنين طراح قتل عام مجاهدين در اشرف و بسياري عمليات تروريستی ديگر در عراق و در داخل ايران و ساير كشورها عليه مقاومت ايران بوده است. با هلاكت او چرخهای سرنگونی رژيم آخوندها هر چه سريعتر به حركت در می آيد.
علاوه بر اين با هلاكت دژخيم ابومهدی مهندس سركرده بسيج دست نشانده رژيم ولايت فقيه در عراق و يك قاتل افشا شده مردم عراق و مجاهدان اشرفی كه از دو دهه پيش توسط مقاومت ايران افشا شده بود، زمان پيروزی قيام مردم عراق براي رهايی از اشغالگری رژيم ايران فرا رسيده است.
خانم رجوی افزود: در حاليكه سرنگوني رژيم آخوندی در چشم انداز قرار گرفته زمان آنست كه نيروهاي مسلح رژيم از شليك به مردم خودداری كنند، سلاحهای خود را بر زمين گذاشته و تسليم شوند. پرسنل مردمی ارتش بايد به مردم بپيوندند.
خانم رجوی با يادآوري شهادت دست كم ۱۵۰۰تن از فرزندان مردم ايران در قيام آبان و دستگيريهای بي پايان خاطرنشان كرد : جامعه بين المللي به ويژه اتحاديه اروپا بايد بر سياست مماشات با رژيم ملايان نقطه پايان بگذارد و حق مقاومت و قيام برای آزادی و حق حاكميت مردم ايران بجای حاكميت آخوندی را به رسميت بشناسد.
دبيرخانه شورای ملی مقاومت ايران
۱۳دی ۱۳۹۸(۳ ژانويه ۲۰۲۰)

در توئیتر با نام Bahar iran@ ما را  دنبال کنید 
پیش بسوی قیام   سراسری ، ما بر اندازیم#  کانونهای شورشی در شهرهای ایران #  
اعتصاب واعتراض و تظاهرات#  سرنگونی رژیم  #  اتحادوهمبستگی  



مرگ_بر_دیکتاتور  ge#IranRegimeCha