۱۳۹۸ دی ۱۲, پنجشنبه

دژخیم قاسم سلیمانی و شماری از سرکردگان مزدور نیروی قدس به هلاکت رسیدند.تبریک به خلق قهرمان ایران، اشرفیان و همه شهیدان و یاران اشرف‌نشان




دژخیم قاسم سلیمانی و شماری از سرکردگان مزدور نیروی قدس به هلاکت رسیدند.تبریک به خلق قهرمان ایران، اشرفیان و همه شهیدان و یاران اشرف‌نشان




تبریک به خلق قهرمان ایران، اشرفیان و همه شهیدان و یاران اشرف‌نشان، دژخیم قاسم سلیمانی به هلاکت رسید.
مسعود رجوی: گفته بودیم کاملاً موافقیم که آخوند رئیسی و پاسدار سلیمانی به لاجوردی و صیاد شیرازی ضمیمه شوند. لعنت خدا و خلق برهمه آنها باد. اکنون خطاب به خلیفهٔ ارتجاع تأکید می‌کنیم: شاه سلطان ولایت مرگت فرا رسیده و چرخهای سرنگونی با سرعت بیشتر حرکت خواهد کرد.
به نام خلق قهرمان و ارتش آزادی ستان به دژخیمان و مزدوران اخطار می‌کنم که هم‌چون رژیم شاه روزگار پایانی فرا رسیده است.به خلق و ارتش آزادی و کانونهای شورشی تسلیم شوید و سلاحهای خود را تحویل دهید.
قاتل مجاهدین و دژخیم خلق عراق به نام ابومهدی مهندس که از دو دهه پیش توسط مجاهدین در لیست سپاه تروریستی قدس افشا‌شده بود به هلاکت رسید.
مسعود رجوی -پیام به خلق در زنجیر: روح شهیدان شاد، زمان برخاستن است.
مسعود رجوی –پیام به ارتش تحت‌امر خامنه‌ای: پرسنل مردمی ارتش باید به مردم بپیوندند و سلاحها را به مردم و ارتش آزادیبخش ملی ایران تحویل دهند.
تنها جواب شیخ آتش است. آتش شعله برکش.
اعلام آماده‌باش به تمام جوانان دلیر و شورشگر و کانونهای شورشی در سراسر میهن اشغال شده: بیدار و هوشیار و آماده باشید. در این شرایط هر تجری و تعرض و شلیک دشمن زبون را باید با تمام قوا و به‌طور مضاعف به‌طور آتشین پاسخ داد.
مسعود رجوی –پیام به سپاه و بسیج ضدمردمی: تسلیم شوید، سلاحها را تحویل بدهید و دنبال زندگی خودتان بروید. در غیراینصورت دیر یا زود به سختی کیفر خواهید دید.

تلویزیون العربیه الحدث به‌نقل از تلویزیون رسمی عراق گزارش داد ‌ قاسم سلیمانی فرمانده سپاه قدس رژیم ایران و ابومهدی مهندس معاون شبه‌نظامیان حشدالشعبی در جریان حمله هوایی به ستونی از خودروها در نزدیکی فرودگاه بغداد کشته شدند.

خبرگزاری آسوشیتدپرس نوشت قاسم سلیمانی در حمله‌یی در بغداد کشته شد. 
خبرگزاری بلومبرگ گزارش داد قاسم سلیمانی فرمانده نیروی قدس رژیم ایران کشته شد.
تلویزیون المیادین لبنان نیز گفت قاسم سلیمانی و ابومهدی مهندس در نزدیکی فرودگاه بغداد کشته شدند.

تلویزیون عراق ـ فرمانده نیروهای قدس ایران و معاون نیروهای شبه نظامی عراق در حمله ای در فرودگاه بغداد کشته شدند.
خبرگزاری آسوشیتدپرس: «تلویزیون عراق و سه مقام عراقی روز جمعه گفتند ژنرال قاسم سلیمانی فرمانده نیروهای نخبه قدس ایران در حمله هوایی در فرودگاه بین‌المللی بغداد کشته شده است.»
تلویزیون دولتی عراق: «یکی از کشته‌شدگان این حمله هوایی سرلشکر قاسم سلیمانی فرمانده سرشناس سپاه پاسداران ایران بوده و همچنین به همراه او ابو مهدی المهندس، معاون رهبر حشد الشعبی و محمدرضا الجابری، مدیر روابط عمومی این گروه شیعه هم کشته شده‌اند.»
تلویزیون فاکس نیوز:... اوضاع در عراق با سرعت خیلی زیادی در حال تحول است... تلویزیون عراق همین حالا تأیید کرد که قاسم سلیمانی، یک ژنرال سابق در سپاه پاسداران ایران و فرمانده نیروی قدس در حمله‌یی در نزدیکی فرودگاه بغداد به همراه یک مقام ارشد شبه‌نظامیان شیعی عراق کشته شدند.
خبرگزاریهای حکومتی: سپاه پاسداران رژیم خبر بهلاکت رسیدن پاسدار قاسم سلیمانی را تایید کردند.
رویترز: سخنگوی شبه نظامیان: قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس در حمله هوایی آمریکا کشته شدند.
میدان تحریر بغداد: خوشحالی مردم از هلاکت قاتل مردم عراق پاسدار قاسم سلیمانی.

وزارت دفاع آمریکا در بیانیه‌ای اعلام کرد حمله‌ای که بامداد جمعه به کشتن قاسم سلیمانی در عراق منجر شد، به فرمان دونالد ترامپ رئیس جمهوری  آمریکا بود.
 در بیانیه پنتاگون تاکید شد که قاسم سلیمانی قصد کشتن مقام‌های آمریکایی را داشت.
یک مقام ارشد پنتاگون پیشتر در گفتگو با نیوزویک تایید کرد که قاسم سلیمانی، فرمانده نیروی قدس و ابومهدی المهندس،‌ معاون فرمانده حشد الشعبی، کشته شده‌اند.
سناتور مارکو روبیو در واکنش به حمله به فرودگاه بغداد که منجر به کشته شدن قاسم سلیمانی و چند مقام ارشد حشدالشعبی شد در توییتر نوشت: در پی حملات متعدد سپاه پاسداران، آمریکا و دونالد ترامپ خویشتن‌داری کردند، خط قرمزهای مشخصی را تعیین کردند و نسبت به پیامدهای عبور از آنها هشدار دادند. نیروی قدس ایران مسیر تشدید تنش را برگزید. مقصر رسیدن این لحظه خطرناک، فقط آنها هستند.
فاکس نیوز: بدنبال کشته شدن قاسم سلیمانی  ارتش، وزارت خارجه و رییس جمهور در آماده باش بالا قرار دارند همه گزینه ها روی میز هستند
فاکس نیوز: همه طرحها برای هر گونه تلاش احتمالی در تلافی جویی از سوی ایران یا نیروهای نیابتی اش و یا توسط گروههای تروریستی مانند حزب الله آماده شده اند.
فاکس نیوز: آنچه که امروز رخ داد یک پیروزی عظیم و سنگین برای قابلیتهای ارتش ما، جامعه اطلاعات خارجی ما است. یک هماهنگی میان تمامی سطوح وزارت خارجه، وزارت دفاع، رییس ستاد و شخص پرزیدنت بود... به رییس جمهور گفته شده بود که زندگی آمریکاییان در آن سفارتخانه در خطر است. یک نفر که در آن اتاق بود و آشنا با موضوع شنید که پرزیدنت گفت نفرات ما حفاظت خواهند شد و این بنغازی نخواهد بود.

بیانیه سناتور کاتن: «قاسم سلیمانی ده‌ها سال مغزمتفکر حکومت ترور و وحشت ایران بود و از آن جمله می‌توان به مرگ صدها آمریکایی توسط او اشاره کرد. امشب او به کیفری که مستحقش بود رسید و همه سربازان آمریکایی که به دست او کشته شدند نیز به آن چه شایسته آن بودند – یعنی عدالت – رسیدند.»
سناتور کاتن گفت: «با مرگ سلیمانی، اکنون آمریکا امن‌تر است.»

شبکه العربیه: سامر عبدالله، مسئول امور عملیات‌های خارجی حزب‌الله لبنان، در حمله آمریکا به خودروی پاسدار قاسم سلیمانی، فرمانده نیروهای قدس سپاه پاسداران و ابو مهدی المهندس معاون رئیس حشد شعبی کشته شده است.
توئیت مایک پمپئو: عراقیان- بخاطر آزادی در حال رقص در خیابان هستند، متشکر از اینکه ژنرال سلیمانی دیگر حضور ندارد.



تصویری از اصابت موشک به خودروهای حشدالشعبی در نزدیکی فرودگاه بغداد
تصویری از اصابت موشک به خودروهای حشدالشعبی در نزدیکی فرودگاه بغداد


شادی مردم عراق از هلاکت پاسدار قاسم سلیمانی:

شادی مردم عراق از هلاکت پاسدار قاسم سلیمانی


لحظه اصابت موشک به خودروهای حامل قاسم سلیمانی و مزدوران حشدالشعبی

شادی مردم عراق در بغداد ساعت حوالی ۰۴۳۰ بوقت محلی:
شادی مردم عراق در خیابانها بدنبال هلاکت پاسدار تروریست قاسم سلیمانی


مطالب مرتبط: 

در توئیتر با نام Bahar iran@ ما را  دنبال کنید 
پیش بسوی قیام   سراسری ، ما بر اندازیم#  کانونهای شورشی در شهرهای ایران #  
اعتصاب واعتراض و تظاهرات#  سرنگونی رژیم  #  اتحادوهمبستگی  

مرگ_بر_دیکتاتور  ge#IranRegimeCha