۱۳۹۸ دی ۲۹, یکشنبه

نتایج حضور خامنه‌ای در نمایش جمعه و راهپیمایی، گفتگو با پرویزخزایی+کلیپ



نتایج حضور خامنه‌ای در نمایش جمعه و راهپیمایی، گفتگو با پرویزخزایی



نتایج حضور خامنه‌ای در نمایش جمعه ، که  پس از مدتها سکوت ، و بعد از فریادهای مرگ بر خامنه ای ، که در قیام دی‌ماه، ایران را لرزاند، به صحنه آمد و در نمایش جمعه امروز(۲۷دی) تهران، تلاش کرد تا به نیروهای وارفته اش روحیه بدهد.
درهمین رابطه آقای پرویز خزایی درگفتگویی با تلویزیون ایران آزاد به شرایطی که خامنه‌ای به نماز جمعه آمد پرداخته وبه سئوالات پاسخ میدهد.
پرویز خزایی: من همیشه مقایسه تاریخی میکنم، اگر میدانستم کلیپ هیتلر که با دست لرزان که بقایای سربازانش را جمع کرده و به آنان روحیه میدهد و شانه آنان را میگیرد، از پشت دستش به شدت میلرزد، من یاد این تشابه تاریخی می‌افتم و نکته دوم اصلا در قاموس دیکتاتوریها مشروعیت در جمع کردن نیرو نیست، اگر راست میگویند همانطور که خانم مریم رجوی گفتند اجازه بدهند که مردم به خیابان بیایند و نکشند. وقتی قتل عام میکنند و مردم را میکشند مردم چگونه بیرون بیایند؟ در قاموس دیکتاتورها مشروعیت ندارد وقتی که مزدوران و آدمهای خودشان را با اتوبوس از شهرستانهای دور دست جمع کنند، اینها پشیزی در تاریخ بشریت ارزشی ندارد. از همین الان خط بطلانی باید روی آن کشید تا وارد بحث‌های دیگر آن بشویم.

پرسش: امروز برایان هوک یک فرمانده سپاه را مورد تحریم قرار داد. نظرتان در این رابطه چیست؟

کلیپ کنفرانس


نتایج حضور خامنه‌ای در نمایش جمعه و راهپیمایی، گفتگو با پرویزخزایی

در توئیتر با نام Bahar iran@ ما را  دنبال کنید 
پیش بسوی قیام   سراسری ، ما بر اندازیم#  کانونهای شورشی در شهرهای ایران #  
اعتصاب واعتراض و تظاهرات#  سرنگونی رژیم  #  اتحادوهمبستگی  

مرگ_بر_دیکتاتور  ge#IranRegimeCha