۱۳۹۸ دی ۲۹, یکشنبه

مکانیزم ماشه و آتشفشان قیام ایران ،گفتگو با دکتر سینا دشتی




مکانیزم ماشه و آتشفشان قیام ایران ،گفتگو با دکتر  سینا دشتی


مکانیزم ماشه و آتشفشان قیام ایران ، با شرایطی که رژیم در آن قرارگرفته ازجمله: تظاهرات دانشجویان که با واکنش های بین المللی وحمایت های بین المللی هم همراه بوده چه پیامد های داشته است .همینطور کشورهای اروپایی مکانیسم ماشه را اعلا م کردند. این ها موضوعات مطرح است درهمین رابطه ، دکتر سینا دشتی طی گفتگویی با تلویزیون ایران آزاد به موضوعات فوق پرداخته و به سئوالات پاسخ میدهد.
سینا دشتی: دولت آلبانی یک سال قبل سفیر و معاون سفیر را که از ماموران وزارت اطلاعات بودند را اخراج کرد. تا امنیت کشور خودش و همچنین اعضاء سازمان مجاهدین را بهتر حاصل بکند. الان با توجه به اوضاع قیام و وضعیت حاکمیت آخوندی و خامنه‌ای که به کشور آلبانی توهین کرد و کلماتی را که شایسته خودش بود را به آنان گفت، بالطبع انتظار میرفت که واکنش دیپلماتیکی صورت بگیرد، همزمان میتوان حدس زد این نفرات اطلاعات در صدد ضربه زدن به دشمن اصلی رژيم بودند، واکنش کشور آلبانی در اخراج دبیر دوم و دیپلمات دیگر، تحت عنوان اینکه مخل امنیت هستند، به فعالیتهای اشتغال داشتند که با شغل دیپلماتیک آنان در تناقض است و همزمان در ارتباط با قاسم سلیمانی هستند، یعنی علنا به آنان گفت که تروریست هستند.
اولا این نشان میدهد آلبانی در میزبانی از سازمان مجاهدین خلق ایران به پرنسیبهای انسانی و اصول فرهنگی خودش پایبند است. نشان میدهد رژیم از هیچ توطئه و از هیچ زمانی علیه مجاهدین غافل نیست و در این شرایط تمام تلاشش را داشته که ضربه‌ای را وارد کند. خوشبختانه با این واکنش دولت آلبانی مشخص میکند یک رژيم در نقطه ضعف استیصال جدی قرار دارد، دوم کشورهای بین‌المللی در حال موضعگیری سختی علیه رژیم هستند. بسیار خبر خوشحال کننده بود و امیدواریم در روزهای آینده اطلاعات بیشتری منتشر شود.

کلیپ کنفرانس



در توئیتر با نام Bahar iran@ ما را  دنبال کنید 
پیش بسوی قیام   سراسری ، ما بر اندازیم#  کانونهای شورشی در شهرهای ایران #  
اعتصاب واعتراض و تظاهرات#  سرنگونی رژیم  #  اتحادوهمبستگی  

مرگ_بر_دیکتاتور  ge#IranRegimeCha