۱۳۹۸ دی ۱۸, چهارشنبه

سرتیپ پاسدار عبدالرضا شهلایی از سرکردگان نیروی تروریستی قدس را بشناسیم





سرتیپ پاسدار عبدالرضا شهلایی از سرکردگان نیروی تروریستی قدس  را بشناسیم 

عبدالرضا شهلایی سرتیپ سپاه پاسداران و بازوی قاسم سلیمانی در یمن و طراح حمله به لیبرتی (محل سکونت مجاهدین) در عراق بود



عبدالرضا شهلایی ازسرکردگان نیروی تروریستی قدس سپاه پاسداران ارتجاع

عبدالرضا شهلایی ازسرکردگان نیروی تروریستی قدس

سرتیپ پاسدار عبدالرضا شهلایی؛ از فرماندهان نیرویی تروریستی قدس

در ۲۵ نوامبر یک ناو جنگی آمریکا در آب‌های بین‌المللی در بیرون آب‌های حریم یمن یک عملیات رسمی وارد شدن برای بازرسی یک کشتی را به اجرا درآورد. در این عملیات ما محموله قابل‌توجهی از تسلیحات و قطعات موشکی را توقیف کردیم که بنا به اسناد، منشأ و اصل آن از ایران است… در رابطه با یمن من امروز اعلام می‌کنم که وزارت خارجه برای اطلاعات راجع به فعالیت مالی و شبکه‌ها و دوستان عبدالرضا شهلایی که یک فرمانده رتبه بالای نیروی قدس سپاه پاسداران مستقر در یمن است، ۱۵ میلیون جایزه تعیین کرده است. ما از جامعه بین‌المللی می‌خواهیم تا در حسابرسی از رژیم ایران به خاطر اعمال ترور هم علیه کشورهای جهان و هم علیه مردم ایران به ما بپیوندند. (سایت وزارت خارجه آمریکا -۱۴ آذر ۹۸)

عبدالرضا شهلایی ازسرکردگان نیروی تروریستی قدس
سند لیست گذاری عبدالرضا شهلایی ازسرکردگان نیروی تروریستی قدس توسط وزارت خارجه امریکا

عبدالرضا شهلایی ازسرکردگان نیروی تروریستی قدس معاون قاسم سلیمانی و طراح عملیات جنایتکارانه حمله به لیبرتی


عبدالرضا شهلایی ازسرکردگان نیروی تروریستی قدس
عبدالرضا شهلایی ازسرکردگان نیروی تروریستی قدس از عناصر جنایتکار تحت تعقیب بین المللی

عبدالرضا شهلایی سرتیپ سپاه پاسداران و بازوی قاسم سلیمانی در یمن در سال ۲۰۱۴ همراه افسران سپاه قدس در جنگ‌های سوریه و عراق شرکت کرد او جزو گروه‌های به‌اصطلاح جهادی و گردان‌های حزب‌الله و همچنین طراح حمله به لیبرتی (محل سکونت مجاهدین) در عراق در سال ۱۳۹۱ بود.
شهلایی متولد ۱۳۳۶ در کرمانشاه، از بدو تأسیس سپاه ضدمردمی در سال ۱۳۵۸ وارد سپاه شد. از سال ۱۳۶۴ در اقدامات برون‌مرزی سپاه در قرارگاه رمضان شرکت کرده و با تشکیل نیروی قدس در سال ۱۳۶۸ جزو فرماندهان این نیرو در اقدامات تروریستی برون‌مرزی شد که حوزه مأموریتش در رابطه با عراق بود و مشخصاً از سال ۱۳۷۱ که فعالیت‌های تروریستی در عراق و علیه مجاهدین افزایش یافت نقش فرماندهی داشته است. وی از سال ۱۳۸۲ طراح عملیات ترور علیه نیروهای نظامی ائتلاف و به‌ویژه آمریکائی‌ها در عراق بوده و یکی دیگر از مسئولیت‌های او عضوگیری عراقیان و فرستادن آن‌ها به ایران برای آموزش عملیات تروریستی بوده است.

عبدالرضا شهلایی ازسرکردگان نیروی تروریستی قدس فرماندهی ترور و انفجار در عراق

در سال ۱۳۸۱، چند ماه قبل از حمله نیروهای ائتلاف به عراق، قاسم سلیمانی برای دخالت در عراق سه واحد فرماندهی در مرزهای ایران و عراق مستقر کرد. فرماندهی محور جنوب با سرتیپ پاسدار احمد فروزنده، فرماندهی محور میانی سرتیپ پاسدار تقوی و فرمانده محور غرب و شمال غرب را سرتیپ پاسدار شهلایی بر عهده داشتند.
رژیم طی سال ۱۳۸۵ هزاران نفر از مزدوران خود را برای آموزش به ایران منتقل و بعد از اتمام آموزش به عراق برگرداند. در ایران ۱۷ پادگان سپاه در استان‌های مختلف به‌عنوان مراکز آموزشی و نیروی قدس آموزش این تروریست‌ها را برنامه‌ریزی و اجرا می‌کردند. بالاترین فرماندهان نیروی قدس ازجمله قاسم سلیمانی، شهلایی، عُبیداوی و احمد فروزنده به‌طور مستقیم در رأس این اقدامات قرار داشتند. انفجارهای زنجیره‌ای، ربودن و قتل شخصیت‌ها، استادان دانشگاه، خلبان‌ها و کوچاندن بخش بزرگی از جمعیت اهل تسنن بغداد و برخی شهرهای دیگر، گوشه هائی از نتایج این آموزش‌ها هستند.

عبدالرضا شهلایی ازسرکردگان نیروی تروریستی قدس
حوزه فعالیت های تروریستی پاسدار جنایتکار عبدالرضا شهلایی ازسرکردگان نیروی تروریستی قدس برای جنایت در عراق

اقدامات تروریستی علیه مجاهدین

اقدامات تروریستی علیه مجاهدین از قدیمی‌ترین برنامه‌های رژیم بوده که نیروی تروریستی قدس و پاسدار شهلایی در آن نقش مستقیم داشته‌اند. در همین راستا، پاسدار شهلایی پس از سقوط نظام سابق عراق در سال ۱۳۸۲ به همراه پاسدار جعفری از فرماندهان نیروی قدس سپاه و قرارگاه رمضان در هماهنگی با ابو مهدی مهندس (از مزدوران عراقی رژیم) در بغداد، فعالیت‌های اجرایی علیه اخراج مجاهدین را دنبال می‌کرد. برخی از مسئولین گروه ”التجمع الاسلامی“ وابسته به ابومهدی مهندس مانند ابو فَرقَد (از فرماندهان سابق ۹ بدر) و ابو محمد طیب (فرمانده سابق اطلاعات ۹ بدر) در آذرماه ۱۳۸۲ دیدارهای مستمری در تهران با پاسدار شهلایی در رابطه با طرح‌های آینده جهت اخراج مجاهدین از عراق داشته‌اند.

عبدالرضا شهلایی ازسرکردگان نیروی تروریستی قدس
محمد صحرارودی و عبدالرضا شهلایی ازسرکردگان نیروی تروریستی قدس سپاه پاسداران ارتجاع

سرتیپ پاسدار شهلایی در کنار سرتیپ پاسدار جعفری صحرارودی (قاتل عبدالرحمن قاسملو) ازجمله پاسدارانی هستند که رابط مخالفان حکومت سابق عراق با رژیم ایران بوده‌اند. بعد از سرنگونی حکومت سابق عراق، شهلایی و صحرارودی که اکنون مشاور لاریجانی رئیس مجلس ارتجاع است، بارها در بغداد با طرف حساب‌های سابق خود که حالا دیگر، جزو مقامات حکومت فعلی عراق شده بودند، ملاقات کردند. ازجمله در سال ۱۳۸۳ بعد از بیانیه شورای حکومتی عراق علیه مجاهدین، شهلایی و جعفری صحرارودی به بغداد شتافتند تا با طرف حساب‌های سابقشان در مورد استرداد مجاهدین مذاکره کنند. در همین دیدارها و ارتباطات بود که پاسدار شهلایی از ابو مهدی مهندس رئیس التجمع الاسلامی (فرمانده سابق ۹ بدر) خواست که تظاهرات‌های متعددی در شهرهای مختلف عراق علیه مجاهدین راه‌اندازی کند.

آموزش‌های تروریستی به شبه‌نظامیان عراقی

در یک کنفرانس مطبوعاتی در اول فروردین‌ماه ۱۳۸۶در نیویورک، علیرضا جعفرزاده”کمپ‌های آموزش فعالیت‌های تروریستی رژیم آخوندی را که در داخل ایران برای جنایت و ترور در عراق برپاشده “ افشا کرد.
در این کنفرانس اسناد و مدارک جدیدی از دخالت‌های رژیم آخوندی در عراق و آدرس پادگان‌های آموزشی و موضوعات آموزش‌های تروریستی و مشخصاً مسئولیت پاسدار شهلایی در کنترل دوره‌های آموزشی شبه‌نظامیان عراقی افشا گردید.
در مورد این کنفرانس مطبوعاتی، خبرگزاری آسوشیتدپرس از نیویورک گزارش داد سخنگوی یک گروه مخالف ایرانی گفت شبه‌نظامیان شیعه و جوخه‌های مرگ در بیش از ده پایگاه مخفی در ایران تحت حمایت شدید مسئولان بلندپایه ایرانی و دستکم سه شخصیت برجسته سیاسی عراق آموزش می‌بینند. علیرضا جعفر زاده در کنفرانس خبری گفت شبه‌نظامیان شیعه تحت عنوان زائر و نیز کهنه سربازان آسیب‌دیده به بهانه درمان به ایران می‌آیند و به مدت یک ماه در پایگاه‌های آموزشی، همه آموزش‌ها از تک‌تیراندازی تا کار با مواد منفجره و موشک‌های ضد هوایی که از روی شانه شلیک می‌شوند را فرامی‌گیرند و سپس به عراق بازمی‌گردند. علیرضا جعفرزاده گفت این اردوگاه‌ها تحت فرماندهی سرتیپ شهلایی از اعضای سپاه پاسداران ایران است که در دخالت‌های حکومت ایران در امور عراق دست داشته است.
حدود دو ماه بعد،‌ در تاریخ ۸ خرداد ۱۳۸۶ دفتر نمایندگی شورای ملی مقاومت در لندن، در یک کنفرانس مطبوعاتی به افشای نقش سفارت رژیم آخوندی در بغداد و سفیر جنایتکار آن در این کشور در هدایت و انجام علمیات تروریستی و جاسوسی در عراق پرداخت. حسین عابدینی اظهار داشت که از مهم‌ترین مأموریت‌های کاظمی قمی سفیر (وقت) رژیم در عراق پیگیری مسئله مجاهدین و اخراج و یا استرداد آن‌ها از عراق است.

جنـگ یا صـلح با فاشیسم مذهبـی؟

به دنبال اینکه ایالات‌متحده وزارت دفاع، سپاه پاسداران، نیروی تروریستی قدس و سرکردگان و بانک‌های پشتیبان و تأمین‌کننده آن‌ها در لیست «اشاعه تسلیحات کشتارجمعی هسته‌ای» و لیست موجودیت‌های «تروریسم جهانی که به‌طور ویژه نام‌گذاری شده‌اند» وارد کرد، آقای مسعود رجوی به مردم ایران و جوانان مبارز و مجاهد در میهن اسیر پیامی فرستاد:
پیام به مردم ایران و جوانان مبارز و مجاهد در میهن اسیر
تبـریک و تهنیت به اشـرف قهرمان و مقاومت ایران
مسعود رجوی ـ ۷ آبان ۱۳۸۶
اگر شورای ملی مقاومت ایران، به‌رغم همه فشارها، بر مواضع اصولی خود علیه استبداد مذهبی پای نمی‌فشرد،
اگر رئیس‌جمهور برگزیده این شورا از ۴ سال پیش، در شرایطی که احدی را یارای آن نبود، بر خطر دخالت‌ها و جنایت‌های رژیم آخوندی در عراق، فراتر از خطراتمی انگشت نمی‌گذاشت، اگر حدود ۳۷۰۰ فقره دخالت‌ها و جنایت‌های این رژیم در عراق طی ۴ سال گذشته برملا نمی‌شد (از لیست ۳۲ هزار مزدور گرفته تا ۵۳ مؤسسه خیریه پوششی رژیم و از لیست ۸۳۳۱ عراقی که توسط نیروی قدس برای ترور شناسایی شدند تا ۶۹۲ نفر از اعضای شبکه‌های ترور نیروی قدس و وزارت اطلاعات رژیم و لیست ۴۹۷ نمایندگی ولی‌فقیه در عراق و ۵۳ مقام ارشدی که رژیم ایران در دولت عراق کاشته است)، به‌راستی وضعیت چگونه بود؟
شیخکان سرکنگبین هسته‌ای را با عراق سر کشیده و لابد اکنون در شاخ آفریقا مستقر بودند و با بمب اتمی شاخ‌وشانه می‌کشیدند. مهم‌تر این‌که تسمه‌های ستم شیخی بر گرده مردم ایران محکم می‌شد و چشم‌انداز سرنگونی روشن نبود.

سوابق تروریستی پاسدار شهلایی:

دولت آمریکا در شهریورماه سال ۱۳۸۷، عبدالرضا شهلایی را به‌عنوان یکی از طراحان «یک عملیات بسیار پیچیده» در عراق که در دی‌ماه سال ۱۳۸۵ منجر به کشته شدن پنج سرباز آمریکایی شد معرفی کرده و او را در فهرست تحریم‌های خود قرارداد.
در گزارش وزارت خزانه‌داری آمریکا در ۲۶ شهریور ۱۳۸۷ آمده است:
«خزانه‌داری آمریکا ۲ نهاد و ۵ فرد را در لیست سیاه قرارداد.»
یکی از این افراد سرتیپ پاسدار شهلایی بود؛ بنا براین گزارش پاسدار شهلایی، معاون فرمانده نیروی قدس، متهم به تهیه لوازم و حمایت لجستیکی از گروه‌های شیعه ازجمله گروه ویژه ارتش مهدی شده است. همچنین وی متهم به برنامه‌ریزی برای حمله سال ۲۰۰۷ اعضای گروه ویژه ارتش مهدی علیه نیروهای آمریکا در کربلای عراق بود که منجر به کشته شدن پنج سرباز و زخمی شدن سه تن گردید.
در مهرماه ۱۳۹۰ نیز طرح ترور سفیر عربستان در واشنگتن قبل از انجام کشف شد، این عملیات تروریستی به فرماندهی سرتیپ پاسدار کریمی، فرمانده معاونت عملیات سپاه قدس بود و سرتیپ پاسدار عبدالرضا شهلایی معاون سرتیپ پاسدار کریمی طراحی این عملیات تروریستی را به عهده داشت. (اطلاعیه کمیسیون امنیت و ضد تروریسم شورای ملی مقاومت ایران – ۲۱ مهر ۱۳۹۲)
بر اساس یک گزارش خزانه‌داری آمریکا، شهلایی کسی است که تصمیم نهائی در مورد عملیات واشینگتن را گرفته بود.
۲۰ مهر۹۰ به دنبال کشف توطئه رژیم آخوندی برای ترور سفیر عربستان سعودی و انفجارهای تروریستی در واشینگتن، آمریکا بلافاصله پاسدار قاسم سلیمانی سرکرده نیروی قدس سپاه پاسداران را همراه با ۴ تن دیگر از این نیرو که در این توطئه نقش داشته‌اند تحریم کرد. یکی از این نفرات عبدالرضا شهلایی بود.
علیرضا جعفرزاده از دفتر نمایندگی شورای ملی مقاومت در آمریکا نیز طی یک افشاگری که در تاریخ ۴ آبان ۱۳۹۰ در هافینگتن پست منتشر شد در مورد نقش پاسدار شهلایی در گسترش تروریسم و جوخه‌های مرگ رژیم آخوندی در عراق و سایر کشورهای جهان روشنگری کرد.
شماری از قرارگاه‌های نظامی سپاه پاسداران در ایران به آموزش عناصر عراقی نیروی قدس اختصاص داده‌شده‌اند. در حقیقت، از سال ۲۰۰۸، رژیم تهران فعالیت‌های نیروی قدس را در عراق افزایش داده است. عضوگیری تحت کنترل سرتیپ پاسدار، عبدالرضا شهلایی بود که در سال ۲۰۰۷، حمله علیه کمپ نظامی آمریکا در کربلا را که طی آن ۵ سرباز آمریکایی کشته شدند، فرماندهی کرد، (هافینگتن پست – ۴ آبان ۱۳۹۰)

پاسدار عبدالرضا شهلایی؛ طراح عملیات جنایتکارانه حمله به لیبرتی

طراحی اقدامات تروریستی علیه مجاهدین از مأموریت‌های اصلی پاسدار عبدالرضا شهلایی در عراق بود. دریکی از این تهاجمات موشکی و خمپاره‌ای به لیبرتی که در تاریخ ۲۱ بهمن ۱۳۹۱، صورت گرفت ۷ تن ازجمله یک زن مجاهد خلق شهید و بیش از ۵۰ تن مجروح شدند. ۱۰ تن از مجروحان دچار نقص عضو شدند. اسامی شهیدان عبارت‌اند از پوران نجفی، یحیی نظری، اکبر عزیزی، مصطفی خسروی، مهدی عابد و هادی شفیعی. علی احمدی.
بر اساس اطلاعیه شورای ملی مقاومت که در تاریخ ۲۵ بهمن ۱۳۹۱ صادر شد این حمله جنایتکارانه به دستور شخص خامنه‌ای و در هماهنگی با حکومت عراق صورت گرفته بود. در این اطلاعیه ازجمله آمده است:
«حاج یوسف (پاسدار سرتیپ عبدالرضا شهلایی) سرکرده گروه‌های «جهادی» و «کتائب حزب‌الله در عراق» در جلساتی با ابومصطفی شیبانی، ابوآلا و ابو مهدی مهندس تروریست‌های شناخته‌شده رژیم آخوندی در عراق، حمله را طراحی کرد. پاسدار شهلایی بیش از دو دهه از سرکردگان نیروی تروریستی قدس بوده است. او آدمکشان و تروریست‌های صادراتی به عراق را در پادگان حزب‌الله در جلیل‌آباد ورامین آموزش می‌دهد… طبق طرح عملیاتی، کلیه امور پشتیبانی ازجمله انتقال مهمات و نقل‌وانتقال تیم‌ها با استفاده از امکانات وزارت کشور و پلیس عراق صورت گرفت. مشخصات داخلی کمپ لییرتی و مختصات جغرافیایی نقاط تجمع ساکنان، از سوی دفتر نخست‌وزیری در اختیار پاسدار شهلایی قرار گرفت تا شلیک‌ها حتی‌المقدور دقیق انجام گیرد. پاسدار شهلایی در گزارشی که پس‌ازاین حمله جنایتکارانه به تهران ارسال کرد نوشت: موشک‌ها با استفاده از آمبولانس‌های دولتی و با اسکورت دو خودروی پلیس فرودگاه به منطقه شلیک منتقل و در چادرهایی که از شب قبل در محل نصب‌شده بود پنهان شدند. (اطلاعیه شورای ملی مقاومت – ۲۵ بهمن ۱۳۹۱)
مقاومت ایران برای جلوگیری از ادامه و گسترش توطئه‌های جاسوسی و تروریستی گشتاپوی آخوندی و نیروی تروریستی برون‌مرزی رژیم، چند خواسته مشخص داشته و دارد:
اول- دستگیری و محاکمه و مجازات و اخراج جاسوسان و عوامل وزارت اطلاعات و نیروی قدس.
دوم- افشا و انتشار فعالیت‌های مأموران اطلاعات و نیروی تروریستی قدس در کشورهای غربی به‌ویژه فعالیت‌های آن‌ها علیه سازمان مجاهدین و شورای ملی مقاومت ایران از سوی دوایر ذی‌ربط و ارگان‌های مسئول در این کشورها.
سوم- جلوگیری از سوءاستفاده مأموران فاشیسم دینی حاکم بر ایران از امکانات پناهندگی و گرفتن تابعیت، از سوی کمیساریای عالی پناهندگان ملل متحد وادارات پناهندگی در کشورهای مختلف.
هرچند اکنون دخالت‌های رژیم آخوندی در امور عراق، واقعیتی است که همه دنیا از آن خبردارند و رژیم ایران اخراج اخراج! شعاری است که تمام مردم عراق در خیابان‌ها سر می‌دهند، ولی خوب است ببینیم چه کس و کدام نیرو از سال‌ها پیش بر این واقعیت پای فشرده و قیمت سنگین آن را هم به‌طور مضاعف پرداخت.

به ثبت رساندن دخالت خارجی در عراق متعلق به مجاهدین است!

مسعود رجوی – مهر ۱۳۸۸:

دو سال پیش که اصلاً من آمار دادم، چون اول که کسی باور نمی‌کرد، در آبان ۸۶ آمار دادم در یکی از این پیام‌ها که ۳۷۰۰ فقره تا آن تاریخ، دخالت‌ها و طرح‌ها و جنایت‌های رژیم را با جزییات مجاهدین بودند که افشا کردند.
از لیست ۳۲ هزار مزدور گرفته تا ۵۳ مؤسسه خیریه پوششی رژیم در عراق.
از لیست ۸۳۳۱ عراقی که توسط نیروی قدس برای ترور در عراق شناسایی شدند و تعدادی از آنها هم ترور شدند تا ۶۹۲ نفر اعضای شبکه ترور نیروی قدس و وزارت اطلاعات رژیم در عراق.
از ۴۹۷ نمایندگی ولی‌فقیه در عراق تا ۵۳ مقامی که رژیم کاشته بود در همین دولت عراق، همین‌هایی که می‌گویند مقلد خامنه‌ای هستند.
همان سال ۸۳ ژنرال آمریکایی گفت، جدا از بحث جزییات، مجاهدین یک واقعیت استراتژیک را به ثبت رساندند که عراق شکارگاه یک دولت خارجی است. با افشاگری و اطلاعات مشخصی که شمه‌ایش را گفتم…
رژیم و مزدورانش مدعی بودند که اطلاعات اتمی را مجاهدین از آمریکا و اسراییل می‌گیرند. عجبا! همه دیدند که این تأسیسات مخفی که رؤسای سه دولت تازگی افشا کردند، یعنی تازگی بیرونی کردند در قم، این‌را که بابا چهار سال پیش مقاومت ایران فاش کرده بود. آدرس به آژانس بین‌المللی داده بود. حالا آژانس اعلام نکرده یا در گزارشهایش نیاورده است آن تقصیر ما نیست. آن لابد داستان دیگری است.
می‌خواهم بگویم هرجاکه رژیم هست البته که مجاهد خلق هم هست و مقاومت ایران هم هست. او نعره جنگ جنگ اختناق می‌کشد و می‌کشید، ما فریاد صلح، صلح، آزادی.
عاقبت دیدیم چه کسی جام زهر آتش‌بس را به حلقوم او ریخت.
او دنبال سلاح اتمی است. بفرمایید این لیست کشاف افشاگری‌های مقاومت ایران.
باافتخار درب تنور جنگ و کوره اتمی این رژیم را گل می‌گیریم باافتخار.
و باافتخار جلو صدور ارتجاع و تروریسم را البته در عراق برادر گل می‌گیریم.
صدور ارتجاع و تروریسم و بمب اتمی را برای چه می خواهد؟ برای تضمین بقایش.
ما با فدای خودمان ضد بقای او هستیم چراکه برای سرفرازی خلق قهرمان ایران عزم جزم کرده‌ایم.
در توئیتر با نام Bahar iran@ ما را  دنبال کنید 
پیش بسوی قیام   سراسری ، ما بر اندازیم#  کانونهای شورشی در شهرهای ایران #  
اعتصاب واعتراض و تظاهرات#  سرنگونی رژیم  #  اتحادوهمبستگی  

مرگ_بر_دیکتاتور  ge#IranRegimeCha