۱۳۹۸ دی ۱۸, چهارشنبه

افشای مزدوران وپادوهای اطلاعات آخوندی :بازگشت مزدور افشاء شده عظیم میش‌مست از آلبانی به زیر قبای اطلاعات آخوندهادر ایران



افشای مزدوران وپادوهای اطلاعات آخوندی :بازگشت مزدور افشاء شده عظیم میش‌مست از آلبانی  به زیر قبای اطلاعات آخوندهادر ایران 


بازگشت مزدور افشاشده عظیم میش‌مست – پیش از این سایت ایران افشاگر در مطلبی افشاگرانه فحاشی و لجن پراکنی مزدور عظیم میش مست را پیش پرداخت پذیرش اش از جانب وزارت آدمکشی و جنایت موسوم به اطلاعات آخوندها ارزیابی کرده بود. اینک با بازگشت این مزدور خودفروخته به زیر قبای ملایان، بار دیگر صحبت افشاگری های مقاومت ایران به اثبات می‌رسد. به بخشی از این افشاگری که درتاریخ ۳۰ مهر ۱۳۹۷ در سایت افشاگر منتشر شد و در تاریخ ۱۷ آبان ۹۸ به‌روزرسانی شده است به شرح زیر است:

غلامعلی میرزایی و عظیم میش مست، پیش‌پرداخت‌ فحاشی علیه‌مجاهدین برای بازگشت‌ به‌زیر قبای ملا

غلامعلی میرزایی عظیم میش مست – مزدوران محمدعظیم میش مست تیزابی وغلامعلی میرزایی بسطامی (دواسیر جنگی آزادشده توسط مجاهدین)، دریک متن کپی‌شده و کلیشه‌ای یاوه‌های آخوند خواسته علیه مجاهدین را تکرار کردند تا موردقبول وزارت اطلاعات قرارگرفته و زمینه بازگشت به زیرقبای ملا برایشان فراهم شود.
بازگشت مزدور افشاشده عظیم میش‌مست
غلامعلی میرزایی عظیم میش مست دو مأمور وزارت اطلاعات آخوندها درسایت های وزارت کثیف

حکم اخراج محمدعظیم میش مست

بازگشت مزدور افشاشده عظیم میش‌مست
حکم اخراج مزدور عظیم میش مست به دلیل ارتباط با مأمورات وزارت اطلاعات آخوندها
 ——   ——   ——  
بازگشت مزدور افشاشده عظیم میش‌مست
مزدوران وزارت اطلاعات آخوندها شهین میش مست و ولی محمد محتشمی در سیرک وزارت کثیف در اطراف اشرف و لیبرتی

قسمتی از بیانیه سی و هشتمین سالگرد تأسیس شورای ملی مقاومت ایران:
«بعد از انتقال امن و سازمان­یافتۀ مجاهدین به آلبانی و قیام دیماه ۱۳۹۶و پایان سیاست مماشات از سوی دولت آمریکا، سیاست کاربردی شیطان‌سازی و تروریسم علیه مقاومت ایران، تنها راه برون‌رفت رژیم از بحران سرنگونی است. استبداد دینی که پدرخوانده و نخستین حامی تروریسم در جهان است، با اختصاص بودجه‌های کلان از اموال مردم ایران، از طریق شبکه‌ها و عوامل و همدستان و پشتیبانان گوناگون تلاش می‌کند با لجن‌پراکنی و پخش اطلاعات دروغ، رذیلانه‌ترین اتّهامات را به مجاهدین و مقاومت ایران نسبت دهد. هدف، از یک‌سو، توجیه سرکوب و کشتار و قتل‌عام و از سوی دیگر، القای این دروغ بزرگ به طرف حسابهای غربی است که مجاهدین بدتر از رژیم حاکم هستند. نتیجه این‌که این رژیم آلترناتیوی ندارد و نباید سرنگون شود و باید مورد حمایت و استمالت قرار گیرد.»

در توئیتر با نام Bahar iran@ ما را  دنبال کنید 
پیش بسوی قیام   سراسری ، ما بر اندازیم#  کانونهای شورشی در شهرهای ایران #  
اعتصاب واعتراض و تظاهرات#  سرنگونی رژیم  #  اتحادوهمبستگی  

مرگ_بر_دیکتاتور  ge#IranRegimeCha