۱۳۹۸ بهمن ۴, جمعه

گزیده مهمترین اخبار پنجشنبه ۳ بهمن ماه ۹۸+ کلیپ وعکس




گزیده  مهمترین اخبار پنجشنبه ۳ بهمن ماه ۹۸+ کلیپ وعکس 

حمله یگان ویژه به تجمع اعتراضی کشاورزان در شهر درچه اصفهان
کشاورزان شهر درچه واقع در استان اصفهان روز پنجشنبه ۳بهمن ماه در اعتراض به جاده کشی شهری که باعث تخریب بسیاری از زمینهای کشاورزی آنها  می شد، در مقابل شهرداری رژیم در این شهر  تجمع اعتراضی برگزار کردند که مانع تخریب زمین هایشان بشوند.
تجمع اعتراضی کشاورزان در مقابل نیروگاه اسلام‌آباد اصفهان
کشاورزان استان اصفهان مقابل نیروگاه حرارتی اسلام‌آباد اصفهان روز پنجشنبه سوم بهمن ماه در اعتراض به ساخت و ساز این نیروگاه در حریم و بستر رودخانه تجمع کرده و دیوار ساخته شده توسط حاکمیت آخوندی را تخریب کردند.
تجمع اعتراضی کشاورزان در مقابل نیروگاه اسلام‌آباد اصفهان
تجمع اعتراضی مردم سیستان بدلیل نبود گاز مایع در سیستان

تعدادی از مردم سیستان روز پنجشنبه ۳بهمنماه، در اعتراض به کمبود گاز و عدم گازرسانی به سیستان، در مقابل فرمانداری زابل دست به تجمع اعتراضی زدند.
کارگران شهرداری بندرلنگه و عدم پرداخت ۵ ماه حقوق معوقه
جمعی از کارگران شهرداری بندرلنگه و خانواده‌هایشان روز چهارشنبه ۲ بهمن ماه،اعتراض‌شان را نسبت به عدم پرداخت ۵ ماه حقوق ۳۰۰کارگر این شهرداری را با رسانه‌ها در میان گذاشتند. بیشتر کارگران شهرداری برای اینکه خانواده‌شان گرسنه نماند حتی نان را هم از نانوایی قرض می‌کنند.
تحصن و تجمع دانشجویان دانشگاه بین‌المللی قزوین
تعدادی از دانشجویان دانشگاه بین‌المللی قزوین روز چهارشنبه ۲ بهمن ماه در اعتراض به اعمال فشارهای امنیتی توسط مزدوران حراست حاکمیت آخوندی در این دانشگاه به مدت ۳ ساعت دست به تحصن در محیط این دانشگاه زدند.
گزیده اخبار پنجشنبه ۳ بهمن ماه ۹۸
فراخوان سازمان پاکس کریستی استرالیا به کمیسر عالی حقوق بشر خانم میشل باشله
سازمان پاکس کریستی استرالیا طی یک فراخوان فوری به خانم میشل باشله، کمیسر عالی حقوق‌بشر ملل ‌متحد برای اعزام هیات حقیقت‌یاب بین‌المللی به ایران را خواستار شد.
فراخوان سازمان پاکس کریستی استرالیا به کمیسر عالی حقوق بشر خانم میشل باشله
آمریکا صدور روادید برای بازرگانان ایرانی را لغو کرد
اداره خدمات شهروندی و مهاجرت در آمریکا روز چهارشنبه دوم بهمن ماه اعلام کرد که از این پس برای اتباع ایرانی روادید بازرگانی و سرمایه گذاری (ویزای نوع E-1 و E-2) برای ورود به ایالات متحده صادر نمی‌شود.
آمریکا صدور روادید برای بازرگانان ایرانی را لغو کرد
تجمع اعتراضی کارگران معدن چادرملو یزدروز پنجشنبه ۳بهمن۹۸، کارگران معدن چادرملو برای دومین روز متوالی در اعتراض به اخراج بیست تن از کارگران دست به تجمع اعتراضی زدند. این کارگران می‌گویند: امروز در محل رستوران جمع شدیم؛ کار تعطیل شده و همه ماشین‌آلات متوقف شده‌اند؛ نگرانیم که تعداد زیادی از کارگران اخراج شوند. نمی‌خواهیم در این اوضاع تعدادی کارگر بیکار شوند.
تجمع اعتراضی صنف شهربازی‌داران شیرازتعدادی از اعضای صنف شهربازی داران شیراز امروز پنجشنبه ۳ بهمن ماه، در داخل ساختمان شورای این شهر، دست به تجمع اعتراضی زدند. معترضان علت تجمع خود را اعتراض به قراردادهای ناعادلانه و اقدامات خلاف قانون شهرداری نسبت به غرفه‌داران و صاحبان اسباب‌بازی‌های پارک‌های شیراز، عنوان کردند.
گزیده اخبار پنجشنبه
آمریکا ۲شخص و ۶کمپانی مرتبط با شرکت نفت رژیم ایران را تحریم کردبر اساس بیانیه خزانه‌داری آمریکا، یک فرد ایرانی، یک فرد چینی، یک کمپانی ایرانی و پنج کمپانی خارجی ذیل تحریم‌های ایران، در فهرست تحریم آمریکا قرار گرفته‌اند. شرکت ملی نفت ایران نیروی قدس سپاه و نیابتی‌های تروریستی آن را تأمین مالی می‌کند. استیو منوچین گفت بخشهای پتروشیمی و نفتی منابع اصلی تأمین مالی فعالیت‌های تروریستی جهانی ایران هستند.
آمریکا ۲شخص و ۶کمپانی مرتبط با شرکت نفت رژیم ایران را تحریم کرد
در توئیتر با نام Bahar iran@ ما را  دنبال کنید 
پیش بسوی قیام   سراسری ، ما بر اندازیم#  کانونهای شورشی در شهرهای ایران #  
اعتصاب واعتراض و تظاهرات#  سرنگونی رژیم  #  اتحادوهمبستگی  

مرگ_بر_دیکتاتور  ge#IranRegimeCha