۱۳۹۸ بهمن ۱۷, پنجشنبه

برملا شدن یک فقره دیگر از پرداختهای رژیم آخوندی به چپ نمایان مرتجع در اروپا



برملا شدن یک فقره دیگر از پرداختهای رژیم آخوندی به چپ نمایان مرتجع در اروپا



یک فقره دیگر از کلان هزینه‌های رژیم آخوندی برای پوشاندن چهره ارتجاعی‌اش از طریق چپ نمایان مرتجع در اروپا برملا شد.
به‌نوشته یورو نیوز۲۹ژانویه ۲۰۲۰(۹بهمن)، یک منبع اسپانیایی به نام پریودیستا دیجیتال، تأمین مالی یک حزب چپ نمای اسپانیایی به نام پودموس توسط رژیم آخوندی را فاش کرده است. به‌نوشته این منبع، رژیم آخوندها پول را از طریق ونزوئلا به پابلو ایلیگسیاس رهبر این حزب داده و این تأمین مالی از زمان تشکیل این حزب صورت گرفته است.
یک پایگاه خبری دیگر اسپانیایی به نام « الکانفیدنسیال- (محرمانه)» نیز با استناد به مدارکی که از واحد جرایم اقتصادی و مالی پلیس اسپانیا به دست آورده، می‌نویسد: پودموس از طریق یک شرکت تهیه‌کننده تلویزیونی دست کم ۵میلیون یورو از حکومت ایران پول گرفته است.
به‌نوشته همین منبع پابلو ایلیگسیاس (رهبر این حزب) مدتها در شبکه هیسپان‌تی‌.وی، شبکه اسپانیایی‌زبان تلویزیون رژیم ایران مجری برنامه هفتگی بوده است.

در انگلستان نیز ماه گذشته این قبیل پرداختهای رژیم ‌آخوندی توسط نخست‌وزیر این کشور افشا شد.
روز ۱۸دی ۹۸ در جلسه پارلمان انگلستان بوریس جانسون در پاسخ به جانبداری جرمی کوربین از رژیم آخوندی آن هم در پوشش ضداستکباری و مخالفت با آمریکا، گفت: کوربین۱۰هزار پوند از پرس.تی.وی رژیم ایران دریافت کرده است.

بوریس جانسون نخست‌وزیر انگلستان
«... چیزی که می‌خواهم بگویم این است که بریتانیا به کار کردن برای تنش زدایی در منطقه ادامه خواهد داد. من فکر می‌کنم که ما برای سرجمع کردن یک واکنش از سوی اروپا و پل زدن با دوستان آمریکایی‌مان کار موفقیت‌آمیزی انجام داده‌ایم اما او (جرمی کوربین) مطلقاً نباید تردیدی داشته باشد-- و او البته رهبر اپوزیسیونی است که به‌طور مشهوری ۱۰هزار پوند از پرس.تی.وی ایران دریافت کرد. او مطلقاً نباید تردیدی داشته باشد که ما مصمم هستیم که با هر آنچه که می‌توانیم، امنیت و سلامتی مردم عراق --جایی که او البته ناتو را منحل می‌کند -- تضمین کنیم. و این دولت است که به ایستادن برای مردم در سراسر خاورمیانه ادامه خواهد داد، مردمی که به‌دست قاسم سلیمانی و نیروی قدس سپاه پاسداران(رژیم) ایران که او رهبری کرده و تروریسمی که وی مروج آن بوده، رنج و عذاب کشیده‌اند. من بسیار شگفت‌زده شدم که در آخر این مباحث، او (جرمی کوربین) هنوز فعالیت‌های قاسم سلیمانی را محکوم نکرده است».

نخست وزیر انگلستان در مرداد ماه گذشته نیز در اجلاس پارلمان این کشور روی پرداختهای رژیم آخوندی به کوربین به‌عنوان دلیل جانبداری او از این رژیم، انگشت گذاشت.
بوریس جانسون نخست‌وزیر انگلستان:
«چه کسی می‌تواند به رژیم تهران اعتماد کند؟
در مورد رژیم ایران سؤال کرد.
چه کسی می‌تواند،آقای سخنگو، چطور این عالیجناب می‌تواند در مورد ایران صحبت کند در حالی که از پرس.تی.وی (متعلق به رژیم ایران) به او پول پرداخت شده، مکرراً در جهت منافع ملاهای تهران موضع‌گیری کرده، در برابر دوستان ما در ایالات متحده و پیرامون موضوعاتی که در خلیج‌فارس می‌گذرد. و چقدر باور نکردنی است اعتماد به این رژیم با دزدی کشتی ما در این منطقه و موضوع امنیت در آنجا...».

پیش بسوی قیام   سراسری ، ما بر اندازیم#  کانونهای شورشی در شهرهای ایران #  
اعتصاب واعتراض و تظاهرات#  سرنگونی رژیم  #  اتحادوهمبستگی  
   مرگ_بر_دیکتاتور   #IranRegimeChange  

مطالب ما را در   توئیتر @Bahar iran دنبال کنید