۱۳۹۸ بهمن ۲۴, پنجشنبه

مستند و سریال‌سازی سفارشی توسط آخوندها علیه مجاهدین بازتاب وحشت‌ وهراس آنها از مجاهدین خلق ایران است







منبع سایت ایران افشاگر :

مستند و سریال‌سازی سفارشی توسط آخوندها علیه مجاهدین   بازتاب وحشت‌ وهراس آنها از مجاهدین خلق ایران است 

حکومت آخوندی به‌دنبال ضربه سنگین قیام سراسری به‌ویژه در آستانه نمایش انتخابات، به مهندسی پرهزینه تبلیغاتی دست می‌زند و از طریق ساختن و نمایش سریالها و فیلم‌های تلویزیونی علیه مجاهدین تلاش می‌کند با انبوه جعلیات و دروغ‌پردازی‌ها به خیال خام خود به مقابله با روی آوردن جوانان به مجاهدین و گسترش قیام و فعالیت کانون‌های شورشی در جامعه بپردازد.
سریال‌ها و مستندهای تکراری علیه مجاهدین از شبکه‌های مختلف تلویزیونی رژیم که سال‌های ۱۳۸۹، ۱۳۹۲ و ۱۳۹۶ تهیه و ت
اکنون بارها پخش‌شده است.
سریال ۱۸ قسمتی پروانه، سریال ۳۰ قسمتی «نفس»، ارمغان تاریکی و مستند «آنچه گذشت» ازجمله این برنامه‌ها می‌باشند.
دریکی از مستندها گفته می‌شود:
«خوب وقتی‌که جنگ بود توأم با جنگ سازمان هم اینجا کارهای نظامی‌اش را شروع کرده بود دیگه؛ یعنی از بیرون همه دنیا می‌خواستند نظام جمهوری اسلامی را از بین ببرند، از داخل سازمان مجاهدین خلق هم می‌خواستند به هر صورت که هستش حکومت را در دست بگیرند. از هیچ کاری امتناع نمی‌کردند، هر کاری از دستشان برمی‌آمد انجام می‌دادند.
بیشتر عمده کار کمیته علی‌الخصوص تو سال ۶۰ قضیه سازمان سال ۶۰-۶۱ قضیه سازمان بود که سازمان مجاهدین خلق بود که عمدتاً کار کمیته علی‌الخصوص بچه‌های عملیات مبارزه با سازمان مجاهدین خلق بود.
آن موقع ۱۱۰ تا خانه تیمی از [مجاهدین] زده شد. مثلاً من می‌گویم برای شما خانه تیمی زده شد ممکنه شما فکر کنید بعضی از این خانه‌های تیمی از ۱۰ شب ما درگیر بودیم تا ۵ صبح.
حدود ساعت ۴ صبح بود. دم دمای صبح بود هنوز آفتاب‌نزده بود. دوتا تیم با یکسری پشتیبانی هم داشتیم که یکسری بچه‌ها از ساختمان‌های مجاور به ساختمان را کنترل می‌کردند، دو تا تیم هم که وارد شدیم… مثل این‌که آماده بودند آنجا، همین‌که ما زدیم به درب شروع به تیراندازی کردند، دیگه بچه‌ها دیگه شروع کردند تیراندازی کردن، ما هم توی پاگرد بودیم که بعد از خیلی دیگه تیراندازی شدت گرفته بود، وقتی دیدیم دیگه سکوت شده دیگه فهمیدیم دیگه کسی باقی نمانده. گویا مثل این‌که خیابانی و زن رجوی و این‌ها آمده بودند… (مستند آنچه گذشت – تلویزیون شبکه یک رژیم – ۱۵ بهمن ۱۳۹۸)

مستند و سریال‌سازی سفارشی بازتاب وحشت‌آخوندها
مستند و سریال‌سازی سفارشی بازتاب وحشت‌آخوندها- پیکر پاک مجاهد قهرمان سردار موسی خیابانی

اما جوشش آن خون‌ها در آن سالیان که همواره رود خروشانی از خون بهترین فرزندان مردم ایران خلق کرده، گواه روشنی است بر عزم مردم ایران و مجاهدین خلق ایران که تا ستم و استبداد وجود دارد و تا دیکتاتوری و دیکتاتورها هستند، هرگز سکوت نمی‌کنند و از پا نمی‌نشینند.
مستند و سریال‌سازی سفارشی بازتاب وحشت‌آخوندها

پیش بسوی قیام   سراسری ، ما بر اندازیم#  کانونهای شورشی در شهرهای ایران #  
اعتصاب واعتراض و تظاهرات#  سرنگونی رژیم  #  اتحادوهمبستگی  
   مرگ_بر_دیکتاتور   #IranRegimeChange  

مطالب ما را در   توئیتر @Bahar iran دنبال کنید