۱۳۹۸ بهمن ۲۷, یکشنبه

فاکس نیوز - خانم مریم رجوی گفت: تحریم انتخابات نمایشی، یک وظیفه ملی است




فاکس نیوز - خانم مریم رجوی گفت: تحریم انتخابات نمایشی، یک وظیفه ملی است


تلویزیون فاکس نیوز درباره انتخابات نمایشی رژیم آخوندی و تحریم آن توسط مردم بپاخاسته در برنامه‌یی گفت: مخالفان ایرانی که با رژیم افراطی در تهران مخالف هستند از هموطنانشان می‌خواهند در انتخابات هفته بعد رأی ندهند. آنها این انتخابات را «نمایشی» توصیف می‌کنند و به هموطنانشان فراخوان می‌دهند که به جای رأی دادن برای سرنگون کردن رژیم تلاش کنند.
 مریم رجوی، رئیس‌جمهور منتخب شورای ملی مقاومت ایران در سخنرانی خود با اشاره به اعتراضات سال گذشته گفت: «تحریم انتخابات نمایشی یک وظیفه ملی و پیوند مردم ایران با شهیدانشان است به‌خصوص با بیش از ۱۵۰۰شهید قیام آبان ماه. این تحریم با خواسته‌های مردم و دانشجویان قیام کرده در ماه ژانویه برای سرنگونی تمامیت رژیم نامشروع ولایت فقیه هم‌سو است.» وی گفت: «رأی مردم ایران سرنگونی است.» 
 کمتر از دو ماه از زمان کشتن قاسم سلیمانی در حمله آمریکا که ضربه ‌آن رژیم را تکان داده و مخالفان را تقویت کرده است، روز جمعه قرار است انتخاباتی برای ۲۹۰عضو مجلس بر گزارشود. فعالان در صحنه می‌گویند مردم ایران انتخابات را تحریم خواهند کرد. یک فعال در تهران که خودش را به فاکس‌ نیوز به نام کاوه معرفی کرد گفت: ‌مردم ایران خواهان سرنگونی «رژیم فاسد و جنایتکار» حاکم هستند.
او از طریق پیام متنی گفت: «در اساس، مشارکت عمومی در انتخاباتها در یک دولت دموکراتیک محصول اعتماد مردم به ساختار دموکراتیک آن است. ولی به‌دلیل این‌که ما یک حکومت فاشیستی در ایران داریم، مردم نه فقط هیچ اعتمادی به ساختار رژیم ندارند بلکه از آن متنفرند.».
وی افزود:‌ «آن چیزی که رژیم انتخابات می‌نامد صرفاً یک نمایش فریبکارانه است برای این‌که به دنیا القا کند که این رژیم مشروعیت اجتماعی دارد.» رژیم تضعیف شده و مخالفان می‌گویند این چشم انداز پایان رژیم است.
خانم مریم رجوی گفت: «امروز خامنه‌ای تلاش می‌کند مجلس ارتجاع را با سرسپردگان خود پر کند. این کار به این خطر است وی منقبض شدن را به‌عنوان راه‌حل برخورد با بحران کنونی می‌بیند. ولی چه او موفق شود چه نشود، رژیم آخوندی هیچ راه برون رفتی از بحران ندارد و نمی‌تواند از سرنگونی جلوگیری کند.»

پیش بسوی قیام   سراسری ، ما بر اندازیم#  کانونهای شورشی در شهرهای ایران #  
اعتصاب واعتراض و تظاهرات#  سرنگونی رژیم  #  اتحادوهمبستگی  
   مرگ_بر_دیکتاتور   #IranRegimeChange  

مطالب ما را در   توئیتر @Bahar iran دنبال کنید