۱۳۹۸ اسفند ۲, جمعه

نمایش انتخابات و موقعیت آلترناتیو- پرویز خزایی + کلیپ





نمایش انتخابات و موقعیت آلترناتیو- پرویز خزایی 


نمایش انتخابات و موقعیت آلترناتیو در آستانه برگزاری انتخابات و در صحنه بین‌المللی و داخلی چگونه است؟ و چه تأثیری در تحریم نمایش انتخابات دارد؟ برای بررسی این موضوع همراه هستیم با آقای پرویز خزایی، نماینده شورای ملی مقاومت ایران، در کشورهای نورودیک، که درگفتگویی با تلویزیون ایران آزاد به این موضوعات پرداخته است.
پرویز خزایی: ‌با وجودیکه هموطنان عزیزم بویژه در داخل کشور بسیار بیشتر آگاهند که این انتخابات اصلا انتخابات نیست خواستم فقط بعنوان یک مسخره تاریخی از آن یاد کنم که تفکیک قوا که در دمکراسی ها در قانون های اساسی هست. یعنی مردم سالاری یعنی اینکه مردم حکومت کنند و خودشان نماینده مستقیم انتخاب می کنند. و اون توسکیو و دانشمندان در دوران روشنگری آمدند و خلاصه قوای سه گانه را از هم جدا کردند و یک قوه قانون می سازد وقوه قضاییه این قانون را دنبال می کند که اجرا می شود و یا خیر و قوه مجریه آنرا اجرا می کند. این مربوط به تاریخ مدرن بشر است و مربوط به تمدن است این رژیم با این بازیهای انتخاباتیش و با اینکه از ولایت مطلقه فقیه که خودش را جانشین خدا روی زمین می بیند مثل خمینی و خامنه ای که همه دستورات را صادر می کنند و همه باید مطلق از او فرمانبرداری کنند.
ولی در این پایین چیزی بنام انتخابات گذاشته است.اینها از قرون وسطی آمده اند و می خواهند صحبت از مکانیزم های دمکراسی مدرن بکنند و آنرا وصله کنند به یک رژیم سرکوبگر و مخوف تر از رژیم های قرون وسطایی و اسمش را انتخابات بگذارد.
پس اینکه ملت عزیز من خودشان آگاه هستند و نشان می دهد که این به یک فضاحتی تبدیل می شود همانطوریکه بارها مقاومت گفته است و هموطنان عزیز بایستی درسی به این رژیم بدهند و من از هموطنان عزیز خواهش می کنم که آنروز درسی بدهند و باید آنروز در خانه هایشان بنشینند و بیرون نیایند تا سوت و کور باشد البته دیکتاتورها همیشه عده ای را می آورند تا به خبرگزاری ها نشان بدهند ولی ملت ایران آگاه تر از این چیزهاست.

کلیپ کنفرانس



پیش بسوی قیام   سراسری ، ما بر اندازیم#  کانونهای شورشی در شهرهای ایران #  
اعتصاب واعتراض و تظاهرات#  سرنگونی رژیم  #  اتحادوهمبستگی  
   مرگ_بر_دیکتاتور   #IranRegimeChange  

مطالب ما را در   توئیتر @Bahar iran دنبال کنید
بر اندازیم

#رای_من_سرنگونی

#سال_سرنگونی

 #قیام_تا_پیروزی

 #مجاهدین_خلق

#درود_بر_کانونهای_دلاور_شورشی
 #من_یک_شورشی_هستم