۱۳۹۸ اسفند ۲, جمعه

FATF امروز جمعه 2 اسفند ایران را که غرق در بحران ودرگیر ویروش کرونا میباشد وارد لیست سیاه خود میکند



FATF  امروز جمعه 2 اسفند  ایران را  که غرق در  بحران ودرگیر ویروش کرونا میباشد  وارد لیست سیاه خود میکند

روزنامه وال استریت جورنال بر اساس نقل قول از چند مقام آمریکایی در روز گذشته نوشت، گروه ویژه اقدام مالی  (FATF)  روز جمعه ایران را در فهرست سیاه خود قرار خواهد داد.
به گفته این وال استریت انتظار می رود این گروه مالی و نظارتی، امروز جمعه دوم اسفندماه، ایران را در فهرست سیاه خود قرار بگیرد. نشست «گروه ویژه اقدام مالی» از روز یکشنبه ۲۷ بهمن ماه آغاز شده است و قرار است امروز جمعه دوم اسفند ماه آخرین جلسه آن در پاریس برگزار شود.
بدنبال در لیست قرار گرفتن ایران در فهرست سیاه «اف.ای.تی.اف»، مبادلات مالی با ایران دشوارتر خواهد شد و بانک‌ها و موسسات مالی بین‌المللی، به منظور مقابله با پول‌شویی و تامین مالی تروریسم از سوی حاکمیت آخوندی، تحت نظارت و فشار قرار می‌گیرند.
گروه ویژه اقدام مالی شامل ۳۹ کشور می‌باشد، از جمله کشورهای عضو شورای همکاری خلیج فارس است. این نهاد نظارتی در سال ۱۹۸۹ در پاریس با هدف مبارزه با پول‌شویی و تامین مالی تروریسم از سوی کشورهای عضو گروه هشت در پاریس راه اندازی شده است.
همچنین روزنامهوال استریت جورنال در بخشی دیگری از گزارش خود آورده؛ در اثر تحریم‌های اقتصادی امریکا، الان هم تعداد زیادی از بانک‌ها و موسسات مالی از همکاری با ایران خودداری می‌کنند و قرار گرفتن ایران در لیست اف ای تی اف، یک اقدام تکمیلی و گامی روی به جلو در کارزار تحریم‌های اقتصادی آمریکا علیه ایران به شمار می‌رود.
در بیانیه اکتبر ۲۰۱۹، FATF  اعلام کرده است که اگر ایران تا قبل از فوریه ۲۰۲۰ کنوانسیون پالرمو و مبارزه با تروریسم را اجرایی نکند، FATF  از اعضای خود برای مقابله با ایران درخواست ورود ایران به لیست سیاه را خواهد کرد.

پیش بسوی قیام   سراسری ، ما بر اندازیم#  کانونهای شورشی در شهرهای ایران #  
اعتصاب واعتراض و تظاهرات#  سرنگونی رژیم  #  اتحادوهمبستگی  
   مرگ_بر_دیکتاتور   #IranRegimeChange  

مطالب ما را در   توئیتر @Bahar iran دنبال کنید
بر اندازیم

#رای_من_سرنگونی

#سال_سرنگونی

 #قیام_تا_پیروزی

 #مجاهدین_خلق

#درود_بر_کانونهای_دلاور_شورشی
 #من_یک_شورشی_هستم