۱۳۹۸ بهمن ۲۰, یکشنبه

موج ریزش در نیروهای بسیج! ، گفتگو با حسین میرداماد


موج ریزش در نیروهای بسیج! ، گفتگو با حسین میرداماد



موج ریزش در نیروهای بسیج! ، بخصوص بعداز قیام آبانماه افزایش داشته است. درهمین رابطه سئوالاتی است  ازجمله: همایشی که توسط فرماندهان سپاه وبسیج در تهران برگزارکردند که حول همین موضوع و راه اندازی «بسیج محله- محور» بود.همچنین در این گفتگو اشاره ای به
افشاگری دولت اوکراین در مورد مکالمات ضبط شده برج مراقبت، که اثبات می‌کند که رژیم آخوندی از ابتدا، از شلیک موشک به هواپیمای اوکراینی، اطلاع داشته.بحث میشود. برای پاسخ به سئوالات آقای حسین میرداماد درگفتگویی با تلویزیون ایران آزاد شرکت کردند و به سئوالات پاسخ میدهند.
حسین میرداماد: این سند یک سند گویاست و نشان می دهد که از همان لحظه شلیک اینها می دانستن که هواپیمای مسافربری خورده و همینطوریکه برج مراقبت نشان می داد در گفتگویی که بین هواپیمایی که از شیراز به تهران می آمده و برج  مراقبت، بصراحت بحث هواپیمای اوکراینی و شلیک موشک و نور دیده شده رد و بدل شده است و به هیچ وجه رژیم نمی تواند مدعی بشود که خبر ندارد. خود موسسه هواپیمایی رژیم وابسته به وزارت راه و ترابری است و این برج مراقبت هم مربوط به این وزارتخانه است بخصوص هواپیماهای مسافربری. بنابراین اینکه  اخوند روحانی امد و گفت من جمعه صبح مطلع شدم این هم یک دروغ بزرگ است برای اینکه صبح روز ۱۸ دیماه حدود ۶ صبح موشک به سمت هواپیمای مسافربری اوکراین شلیک شده و سخنگوی دولت اخوند روحانی آمده وگفته که من بعد از ظهر جمعه ۲۰ دیماه مطلع شده ام، ببینید چقدر دروغ می گویند یک کمپین و کارزار دروغ پردازی حول این قضیه  از همان لحظه اول شروع کردند.
پیش بسوی قیام   سراسری ، ما بر اندازیم#  کانونهای شورشی در شهرهای ایران #  
اعتصاب واعتراض و تظاهرات#  سرنگونی رژیم  #  اتحادوهمبستگی  
   مرگ_بر_دیکتاتور   #IranRegimeChange  

مطالب ما را در   توئیتر @Bahar iran دنبال کنید