۱۳۹۸ بهمن ۲۲, سه‌شنبه

ضربه مهلک به خامنه‌ای، گزارشی از تحلیلگر ارشد ضدتروریسم پایگاه خبری آلگماینرآلمان




ضربه مهلک به خامنه‌ای، گزارشی از تحلیلگر ارشد ضدتروریسم پایگاه خبری آلگماینرآلمان 


پایگاه خبری آلگماینر در آلمان طی مقاله‌یی به قلم تحلیلگر ارشد خود در امور تروریسم نوشت: واکنش رژیم ایران به مرگ قاسم سلیمانی... مبین ضعف و درماندگی این رژیم است.
به گفته یک عضو ارشد بنیاد دفاع از دمکراسیها در واشنگتن معترضان اکنون خواهان انقلاب هستند.
کشته شدن قاسم سلیمانی، رژیم را به رعشه انداخت. مایکل پریجنت عضو ارشد مؤسسه هادسون گفت: «این رژیم، خودش در نقطه‌ای فرو خواهد پاشید و این فروپاشی به‌خاطر اقدامات یا عدم اقدامات آمریکا تسریع یا کند نخواهد شد».
ژنرال جیمز جونز مشاور سابق امنیت ملی آمریکا گفت: «کشتن سلیمانی «تغییر دهنده بالقوه معادله» است. ناآرامی در ایران «نظام حاکم را به سمت فروپاشی » سوق می‌دهد».
آلگماینر افزود: خامنه‌ای با از دست دادن کسی که دست راست او بود ضربه مهلکی خورده است.
ژنرال جوزف ووتل فرمانده بازنشسته فرماندهی مرکزی آمریکا گفت مرگ سلیمانی موقعیت نیروی قدس سپاه پاسداران را تنزل داده است زیرا جانشین او اسماییل قاآنی قابلیتهای او را ندارد.
آلگماینر به‌نقل از مایکل پریجنت نوشت: «قاسم سلیمانی سیمای این رژیم بود. او در دستگاه، شبه‌نظامیان را کنترل می‌کرد. او سفیر رژیم در عراق، سوریه، لبنان و یمن بود»...
این رسانه آلمانی اضافه کرد:‌ گزارشات حاکی از آن هستند که سپاه پاسداران در ماه نوامبر حداقل ۱۵۰۰تن از معترضان را در سراسر ایران به‌قتل رساند و حداقل ۱۲۰۰۰تن نیز دستگیر شدند.
مایکل پریجنت گفت: «حدود ۳۰۰تن از افسران سپاه پاسداران طی ۶ماه گذشته به‌دلیل نقض فرمان یا خرابکاری دستگیر شده‌اند. یک چیزی در داخل رژیم دارد اتفاق می‌افتد و این می‌تواند با کارزار فشار حداکثری ربط داشته باشد. می‌تواند به اعتراضات ربط داشته باشد. و مهمترین چیزی که باید به یاد داشت این است که اقتصاد ایران قبل از این‌که ما توافق اتمی را ترک کنیم و قبل از این‌که تحریم‌ها را مجدداً اعمال کنیم، داشت به‌طور کامل از هم می‌پاشید».

پیش بسوی قیام   سراسری ، ما بر اندازیم#  کانونهای شورشی در شهرهای ایران #  
اعتصاب واعتراض و تظاهرات#  سرنگونی رژیم  #  اتحادوهمبستگی  
   مرگ_بر_دیکتاتور   #IranRegimeChange  

مطالب ما را در   توئیتر @Bahar iran دنبال کنید