۱۳۹۸ اسفند ۱۰, شنبه

سایت سازمان مجاهدین خلق ایان - سخن روز : «کرونای ولایت، عامل قتل ملت»



سایت سازمان مجاهدین خلق ایان - سخن روز  : «کرونای ولایت، عامل قتل ملت»


سازمان مجاهدین خلق ایران با صدور اطلاعیه‌یی اعلام کرد: «شمار جان‌باختگان کرونا تا غروب شنبه ۱۰اسفند، به‌۵۰۰نفر رسیده است».

غیظ و برآشفتگی رژیم از انتشار اخبار فاجعه
پس از انتشار آمار دربارهٔ ابعاد انتشار ویروس کرونا و مرگ و میر ناشی از آن، توسط مجاهدین و برخی منابع خبری دیگر، مقام‌های رژیم نسبت به‌آن واکنش نشان دادند. سخنگوی وزارت بهداشت رژیم آمارهای منتشر شده را بدون ذکر نام مجاهدین تکذیب کرد‌. کیهان خامنه‌ای نیز آه و ناله سر داد: «منافقین و مرض‌داران و شایعه‌سازان، فضای رسانه‌یی را ‏‏دست می‌گیرند و هر چه می‌خواهند و می‌توانند در فضای افکار عمومی می‌پراکنند».
معاون اجتماعی پلیس فتا هم در این مورد گفت: «دلیل انتشار این اخبار کذب متأسفانه معاندین، مجاهدین و کسانی هستند که دشمنی دیرینه دارند».
به‌رغم این واکنش‌ها، ابعاد فاجعه و فراگیری آن به‌حدی است که به‌نظر می‌رسد خود رژیم هم ناچار از اقدامات نمایشی به‌اصطلاح پیشگیرانه و اعتراف به‌گوشه‌هایی از ابعاد گستردهٔ این اپیدمی مرگبار شده‌ است.
از جمله مدارس از روز شنبه به‌مدت ۳روز تعطیل شده‌اند. هم‌چنین به‌دنبال مجلس ارتجاع، مجلس خبرگان هم اعلام کرد که تا پایان سال تعطیل است. نمکی وزیر بهداشت دولت روحانی گفت هفتهٔ نسبتاً سختی در پیش داریم،‌ روند به‌گونه‌یی است که پیک و اوج اصلی بیماری در روزهای آینده خواهد بود. دانشگاهها تا آخر هفته تعطیل هستند، همهٔ ورزشگاهها و اجتماعات طبق روال قبل تعطیل است. بازیهای فوتبال و موارد دیگر بدون تماشاگر برگزار می‌شود.
در برخی استانها مانند گیلان و ایلام، در مبادی ورودی استان، ایستگاههای تب سنجی مسافران دایر شده و از ورود افراد تبدار به‌استان جلوگیری می‌شود. این اقدامی مسخره و نمایشی است، زیرا در خود این استانها کرونا وسیعاً شیوع پیدا کرده است.
در همین حال خبرهای بیشتری از ابتلای مهره‌ها و افراد شناخته شدهٔ رژیم و مرگ آنها منتشر می‌شود که نشانهٔ دیگری از گستردگی شیوع کرونا در کشور است. از جمله پس از مرگ آخوند خسروشاهی سفیر سابق رژیم در واتیکان، یکی از کسانی که در نمایش انتخابات اخیر، از شهر آستانهٔ گیلان به‌مجلس ارتجاع راه یافته بود، به‌نام محمدعلی رمضانی بر اثر ابتلا به‌کرونا مرد.

هر گونه آمار مربوط به کرونا، فوق سری است
انتشار هر گونه آماری دربارهٔ ابعاد فاجعه، به‌شدت سری و امنیتی تلقی می‌شود. روزنامهٔ رسالت (۱۰اسفند) به‌نقل از دبیرکل خانهٔ پرستار نوشت آمار بیماران و آمار پرستاران و کادر پزشکی مبتلا، کاملاً امنیتی است و جایی ارائه نمی‌شود و حتی رئیس بیمارستان هم از آن اطلاع ندارد و فقط «کانال خاصی وجود دارد».
به‌رغم این پرده‌پوشی‌ها، در حال حاضر ایران در سراسر دنیا به‌عنوان خطرناکترین منشأ انتشار ویروس شناخته می‌شود. سازمان بهداشت جهانی روز جمعه ۹اسفند، درجه هشدار دربارهٔ ویروس کرونا برای جامعه جهانی را از «بالا» به‌«بسیار بالا» تغییر داد.
نیویورک تایمز نوشت: منشأ ویروس کرونا، نه تنها در کشورهای همسایهٔ ایران، بلکه در کشورهای دوردست مانند کانادا، نروژ و نیوزلند نیز از ایران است. آسوشیتدپرس نیز خبر داد: «تاکنون منشأ تمامی موارد ابتلا به‌کرونا در بحرین ایران بوده است». مجلهٔ تایم هم از وضعیت اضطراری ناشی از کرونا در ایران خبر داد و به‌نقل از پزشکان ایرانی نوشت: «کم‌اهمیت جلوه دادن آن توسط دولت باعث شیوع بیشتر این بیماری شده است».
در نتیجه، هر روز کشورهای بیشتری مرزهای مشترک خود با ایران را می‌بندند و ورود مسافران ایرانی را ممنوع می‌کنند.

فضای انفجاری جامعه
مردم از یک‌سو به‌خاطر دروغگویی و لاپوشانی رژیم و از سوی دیگر به‌علت آن‌که ضروری‌ترین مواد و لوازم بهداشتی جلوگیری از انتشار بیماری مانند ماسک و مواد ضدعفونی نایاب است، به‌شدت آشفته و خشمگینند. مشخص است که این مواد در انبارهای باندهای مافیایی حاکم است که فرصت را برای پر کردن کیسه‌های خود مغتنم شمرده‌اند.
یکی دیگر از علل خشم مردم این است که کیت‌های تشخیص کرونا را که تعداد آنها بسیار محدود، گران و یک بار مصرف است، اول به‌مهره‌ها و آقازاده‌هایی که هیچ علائم بیماری ندارند، اختصاص داده‌ و از پزشکان و پرستاران که در صف مقدم تماس با این ویروس مرگبار هستند، دریغ کرده‌اند.
هر روز و هر لحظه بر پتانسیل انفجاری جامعه افزوده می‌شود. در وحشت از این وضعیت و برای تخفیف شرایط انفجاری، روزنامه‌های حکومتی به‌دولت پیشنهاد کرده‌اند که به‌خصوص در شب عید به‌فکر توزیع اقلام خوراکی و بهداشتی بین مردم باشد.
اما شرایط، آبستن یک انفجار است که نشانه‌های آن را از جمله به‌صورت شعارنویسی‌هایی در شهرها ظاهر شده است؛ مانند «کرونای ولایت، عامل قتل ملت».

شایسته سنگین‌ترین کیفر
سازمان مجاهدین خلق ایران طی اطلاعیهٔ (۱۰اسفند) یادآوری کرد که «رحمانی فضلی وزیر کشور روحانی در روز ۴اسفند در کنفرانس مطبوعاتی خود اعلام کرده بود: «برخی‌ها توصیه داشتند که انتخابات را عقب بیاندازیم، در مورد شهر قم اصرار داشتند انتخابات را در این شهر به‌تعویق بیاندازیم، ولی من به‌عنوان مسئول انتخابات، هیچ‌کدام از اینها را نپذیرفتم» (ایرنا-۴اسفند۹۸).
سخنگوی مجاهدین در این باره گفت: «اعتراف صریح و آشکار وزیر کشور ولایت فقیه به‌ جنایت بزرگ علیه بشریت به‌خاطر نمایش انتخابات بدون شک شایسته سنگین‌ترین کیفر و مجازات است.
خامنه‌ای و روحانی و دیگر سردمداران رژیم و سرکردگان سپاه بایستی برکنار و تحویل دادگاه خلق شوند. صاعقهٔ خشم خلق و ارتش محرومان و ستمدیدگان در راه است».


پیش بسوی قیام   سراسری ، ما بر اندازیم#  کانونهای شورشی در شهرهای ایران #  
اعتصاب واعتراض و تظاهرات#  سرنگونی رژیم  #  اتحادوهمبستگی  
   مرگ_بر_دیکتاتور   #IranRegimeChange  

مطالب ما را در   توئیتر @Bahar iran دنبال کنید
بر اندازیم
#ایران #کروناویروس
#coronavirus
#Iran
#سال_سرنگونی
 #قیام_تا_پیروزی
 #مجاهدین_خلق
#درود_بر_کانونهای_شورشی