۱۳۹۸ اسفند ۱۰, شنبه

انقلاب عراق - فراخوان کمیته تظاهرات انقلاب اکتبر عراق به تظاهرات در محوط منطقه سبز بغداد


انقلاب عراق - فراخوان کمیته تظاهرات انقلاب اکتبر عراق به تظاهرات در محوط منطقه سبز بغداد

کمیته تظاهرات انقلاب اکتبر عراق در بیانیه شماره ۲۰۸ خود به تظاهرات در محوطه منطقه سبز بغداد در روز یکشنبه ۱۱اسفند فراخوان داد. هدف از این فراخوان خیزش علیه دژخیمان رژیم سهمیه‌ای فرقه‌گرای فاسد اعلام شده است.

در بخشهایی از این اطلاعیه آمده است:
مردم غیور عراق:
به‌منظور افزایش فشار مردمی روی دژخیمان رژیم سهمیه‌ای فرقه‌گرای فاسد که تماماً و عامدانه نسبت به خواسته‌های عادلانه مردم، چشم‌پوشی می‌کنند، خواسته‌هایی که تمامی آزادگان عراق با تمامی اقشار و اجزای تشکیل دهنده آن، به آن فرا می‌خوانند و خونهای پاک بیش از ۳۰هزار از دختران و پسران خجسته عراق برای آن جاری شده است و همگام با فراخوان برخی فعالان و هماهنگ کنندگان برای تظاهرات روز ۱۱اسفند ۹۸مقابل منطقه سبز، کمیته برگزاری تظاهرات انقلاب اکتبر از تمامی مردم عراق و بطور خاص جوانان منطقه کرخ خواهان شرکت گسترده و فعال در تحصن میلیونی پرخروش در محوطه منطقه سبز است چرا که صرفاً تظاهرات نمی‌تواند هدف مورد نظر را برآورده کند.

عراقیان قهرمان:
پیروزی انقلاب مسالمت‌آمیز اکتبر منوط به همکاری مردم عراق با یکدیگر برای افزایش فشار و تشدید آن بر ایادی احزاب سیاسی جنایتکار که طی بیش از ۱۶سال مردم عراق را به سوی بدترین درد و رنج ها سوق داده‌اند، بنابراین، شما ای مردم عراق در روز اول مارس برای شرکت در تحصن بشتابید، تا این‌که شمارش معکوس جارو کردن فاسدین از مرکز فساد آن (منطقه سبز) را شروع کنیم.

مردم پایدار عراق در منطقه کرخ
کمیته سازمانده تظاهرات، شما را برای پشتیبانی از خواهران و برادرانتان که در محوطه منطقه سبز تحصن خواهند کرد، با شرکت گسترده‌تان به این تحصن فرا می‌خواند، ای برادران این روز، روز شما است، تاریخ انقلاب اکتبر این ایستادگی و حمایت شما را ثبت خواهد کرد، این انقلاب، انقلاب تمامی عراقیان از شمال تا جنوب آن واز شرق تا غرب آن است.

درگیریها در میدان خلانی بغداد
در بغداد قیام‌کنندگان در میدان خلانی و پل سنگ بغداد با نیروهای حکومتی و وحوش خامنه‌ای درگیر شدند. در جریان این درگیری دوتن از قیام‌کنندگان به‌شهادت رسیدند.
جنایتکاران، چند چادر استقرار قیام‌کنندگان در نزدیک میدان تحریر بغداد را به آتش کشیدند.

پیش بسوی قیام   سراسری ، ما بر اندازیم#  کانونهای شورشی در شهرهای ایران #  
اعتصاب واعتراض و تظاهرات#  سرنگونی رژیم  #  اتحادوهمبستگی  
   مرگ_بر_دیکتاتور   #IranRegimeChange  

مطالب ما را در   توئیتر @Bahar iran دنبال کنید
بر اندازیم
#ایران #کروناویروس
#coronavirus
#Iran
#سال_سرنگونی
 #قیام_تا_پیروزی
 #مجاهدین_خلق
#درود_بر_کانونهای_شورشی