۱۳۹۸ بهمن ۲۶, شنبه

سخنرانی ابوالقاسم رضایی درسوئد گرامیداشت عاشورای‌مجاهدین-نقش مأموران وزارت اطلاعات و عواملش و توابان تشنه به خون مجاهدین(ایرج مصداقی) چیزی جز پیش بردن رژیم یا این باند و آن باند رژیم نیست




سخنرانی ابوالقاسم رضایی درسوئد گرامیداشت عاشورای‌مجاهدین-نقش مأموران وزارت اطلاعات و عواملش و توابان تشنه به خون مجاهدین(ایرج مصداقی) چیزی جز پیش بردن رژیم یا این باند و آن باند رژیم نیست


خواهران و برادران
 دوستان و هم‌وطنان
در چهل ویکمین سالگرد انقلاب ضد سلطنتی به روان پاک شهیدان این انقلاب درود می‌فرستیم.
به‌ویژه گرامی می‌داریم خاطره پیشتازان و راهگشایان آن انقلاب بزرگ را همچون حنیف نژاد ویارانش سعید محسن و بدیع زادگان و با آن‌ها عهد می‌بندیم که تا جان در بدن داریم برای تحقق آزادی و عدالت و حاکمیت جمهور مردم که آن‌ها پایه‌گذار آن بودند دمی از پاننشینیم همچنین تجدیدعهد می‌کنیم با اشرف رجوی اشرف شهیدان مجاهد و با سردار کبیر خلق موسی خیابانی و ۱۸مجاهد سرفراز دیگر درسی و هشتمین سالگرد عاشورای مجاهدین یاد و نام آن‌ها ریش و ریشه آخوندهای جنایتکار را به آتش بکشیم و دیکتاتوری سیاه آخوندی را سرنگون کنیم.
 یادتان هست چند هفته پیش برادر مسعود در پیامی که دل‌ها و جان‌های همه ما را روشن کرد سال ۲۰۲۰ را سال سرنگونی رژیم اعلام کرد. می‌بینیم که همه شرایط برای تحقق این وعده بزرگ ملی و میهنی فراهم است و آنچه می‌ماند این است که به وظایف و مسؤولیت‌هایمان عمل کنیم در این شرایط تاریخی که در هر نسل چند بار تکرار نمی‌شود.
ما وظیفه سنگینی بر عهده‌داریم. رژیمی که هیچ برون‌رفتی از بحران‌هایش ندارد با تمام قوا تلاش می‌کند با تروریسم با شیطان سازی با توطئه‌های پی‌درپی به سازمان مجاهدین بمثابه تهدید اصلی موجودیت خود ،ضربه بزند از توطئه ترور بزرگ در آلبانی تا طرح تروریستی در اجتماع بزرگ مقاومت در پاریس.
یک نمونه آن را همین روزها در همین کشور سوئد می‌بینیم تلاش مزورانه و رذیلانه برای منحرف کردن پرونده دژخیم حمید نوری از طریق مأموران وزارت اطلاعات و توابان تشنه به خون، دژخیمی که مجاهدین و هوادارانش و زندانیان آزادشده از ۲۴ چند سال پیش او را افشاء کردند و امروز نیز تا آنجا که به سازمان مجاهدین و مقاومت ایران برمی‌گردد ما در این پرونده همچنان در اطلاعیه کمیسیون امنیت و ضدتروریسم شورا آمده است از طریق سازمان‌های بین‌المللی آنچه را می‌توانستیم و می‌توانیم انجام داده بازهم می‌دهیم تا این دژخیم آزاد نشود و به خاطر جنایات ضد بشریش محاکمه شود.


سخنرانی ابوالقاسم رضایی درسوئد گرامیداشت عاشورای‌مجاهدین
حدود ۹۰۰زندانی آزادشده از زندان‌های خمینی در آلبانی، اشرف ۳ حضور دارند که بیشترین اطلاعات را در مورد این دژخیم دارند. بسیاری از آن‌ها توسط او شکنجه شدند. این زندانیان در دسترس دادگاه هستند و مراجع قضایی و ترجمان‌های ذی‌ربط سوئد از موضوع به‌خوبی مطلع هستند. کما اینکه شمار زیادی از زندانیان سیاسی آزادشده هوادار سازمان مجاهدین درکشورهای مختلف اروپایی و آمریکا حضور دارند و آن‌ها نیز برای مقامات سوئدی به‌خوبی شناخته‌شده‌اند.
اما در این میان نقش مأموران وزارت اطلاعات و عواملش و توابان تشنه به خون مجاهدین(ایرج مصداقی) چیزی جز پیش بردن رژیم یا این باند و آن باند رژیم نیست و دست‌آخر می‌خواهند اگر بتوانند دژخیم را از عدالت در ببردند.
همان‌گونه که اطلاعیه کمیسیون در ۲۴ آبان نوشت و از روی اطلاعیه می‌خوانم که :
خلع ید از ایادی رژیم در پروند حمید نوری لازمه هرگونه رسیدگی جدی قضایی و عاری از معامله و زد وبند است. این مزدوران نمی‌گویند و به روی خود نمی‌آورند که چرا و چگونه باندهای مختلف رژیم از قبل در جریان سفر این مزدور بودند یعنی در جریان همان خبری بودند این مزدوران و توابان می‌خواستند آن را تروتازه و به‌عنوان یک سورپریز به خورد مردم بدهند. آن‌ها در مورد اظهارات سر دژخیم مقیسه ای به دژخیم نوری توصیه کرده است به خارج نرود چه میگویند؟
 دست کدام باند رژیم در کار است؟
کدام باند به او اطمینان‌خاطر داده که برو.
موضوع خلبانی که شوهر دخترخوانده حمید نوری بوده چیست و چگونه موضوع حمید نوری از قبل با سرویس‌ها و با دادگاه‌ها و مراجع سوئد درمیان گذاشته این خلبان کیست؟ چه شد؟ کجاست؟
دخترخوانده چی شد؟
این‌ها و ده‌ها سؤال دیگر وجود دارد که اگر به آن‌ها پاسخ داده شود امکان محاکمه همه‌جانبه‌تر این دژخیم باز می‌شود. امکان آن فراهم می‌شود که جنایتکاران بالادست او نیز به محاکمه کشیده شوند. در‌این‌صورت معلوم می‌شود که این جنایتکار چه مأموریتی را در خارج دنبال می‌کرده است.
آشکار است که وزارت اطلاعات برای سفیدسازی عواملش هر قیمتی می‌دهد. به‌خصوص عواملی که در ایران درگشت‌های لاجوردی و وزارت اطلاعات و اوین در شکار مجاهدین بودند و بعدها دست در کشتار مجاهدین در اشرف و لیبرتی داشتند و در سال‌های بعد درگیر ردیابی و جاسوسی برای اطلاع از محل برادر مجاهد مسعود رجوی رهبری مقاومت ایران و ترور او بودند.
بچه‌هایی که زندان بودند بخصوص در دوران قتل‌عام، قبل از آن را تجربه کردند به‌خوبی می می‌دانند که اوج کینه حیوانی و سبعیت بازجویان و شکنجه گران و لاجوردی و امثالهم متوجه مسعود رجویست. زندانیان نیز به اسم و عشق مسعود رجوی مقاومت می‌کنند.
این توابان و مزدوران مأموریتی که در داخل کشور درگشت‌های شکار مجاهدین ایفا می‌کردند حالا در خارج‌کشور باخصومت و کینه‌توزی علیه رهبر مقاومت ادامه می‌دهند.
رژیم برای سفیدسازی این افراد که مجرم و جنایتکار هستند و باید حساب پس بدهند در دادگاه‌های عادلانه محاکمه شوند خیلی نیازمند چنین شوهایی‌‌ست و حاضر به پرداخت قیمت‌های سنگینی است. بگذریم وقتی رژیم دچار مخمصه باشد و راه چاره‌ای در مقابل مجاهدین نداشته باشد قیمت را از جیب مأمورین و مزدورانش خودش هم می‌دهد. همان‌گونه که سعید امامی را با همه خدماتش خودکشی کرد و مزدور دلیلی را که راهنمای دژخیمان برای کشتار ۵۲ مجاهد در اشرف بود می‌کشد و صورتش را با اسید می‌سوزاند و به‌حساب مجاهدین می‌گذارد. جالب اینجاست که همین تواب تشته به خون مصداقی هم قتل این مزدور خودفروخته دلیلی را به فرموده وزارت اطلاعات به‌حساب مجاهدین گذاشت. البته بافشار اسناد و مدارک مربوطه از سوی کمیسیون امنیت دیگر خفقان گرفت.
یک موضوع بسیار مهم دیگر این است که با مصرف چندباره این مزدوران تواب، می‌خواهد جنبش دادخواهی را که مجاهدین از روز اول دنبال آن بوده‌اند لوث کند. بخصوص این‌که این جنبش از سال ۱۳۹۵ با فراخوان کارزارهای مستمر خواهر مریم ابعاد بی‌سابقه‌ای به خود گرفته است.
از همان هفته‌های اول شروع قتل‌عام برادر مسعود با نامه‌ها و اطلاعیه‌های مختلف به مراجع بین‌المللی ماجرای قتل‌عام را افشا کرد و بارها ازجمله در آذرماه ۱۳۷۹ اعلام کرد سردمداران رژیم و عاملان و آمران قتل‌عام زندانیان سیاسی باید به جرم جنایت علیه بشریت در دادگاه بین‌المللی و در نزد مردم ایران محاکمه و مجازات شوند.
توابان تشنه به خون و مزدورانی که نه‌تنها به مزدوری شیخ بلکه از فرط پیسی به کاسه‌لیسی بقایای شاه هم می‌روند و سرنوشت خود را با سرنوشت این رژیم گره‌زده‌اند باید بدانند که توسط مردم ایران و قیام ظفرنمونشان به زباله‌دان تاریخ ریخته خواهد شد. برخوردی که مردم اروپا با همکاران و مزدوران نازی‌ها داشتند سرنوشت محتوم این‌هاست.
اما ما مجاهدین و اعضای مقاومت شما زنان و مردان غیرتمندی که در گرما و سرما در تابستان و زمستان درصحنه‌های نبرد حی و حاضر هستید یک‌بار دیگر با شهیدان قیام ضد سلطنتی با شهیدان عاشورانی مجاهدین تجدیدعهد می‌کنیم و هرگز اجازه نمی‌دهیم و اجازه نمی‌دهیم که دشمن ضدبشر و گشتاپوی ملایان کارزار دادخواهی را لوث و تخریب کند کارزار دادخواهی جزیی از کارزار بزرگ سرنگونی است و تا به آخر ادامه خواهد یافت. آری خورشید پیروزی و آزادی مردم ایران از افق قیام خلق در حال طلوع کردن است.
الیس صبح به قریب
باتشکر از همه شما
 در پایان به قطعه کوتاهی از سخنان برادر مسعود توجه کنید
شب قدر با مجاهدین
در قرارگاه ارتش آزادی
 مسعود رجوی – آذر۱۳۷۹
رهبر مقاومت: سردمداران رژیم وآمران و عاملان قتل عام زندانیان سیاسی باید به جرم جنایت علیه بشریت در دادگاه بین المللی و در دادگاه مردم ایران محاکمه و مجازات شوند
تا اونجاییکه به ما مربوطِ و به مردممون از اونجا که از مغول به بعد نمونه بیسابقه ایست بیمهابا آمران و عاملان  باید در دادگاه محاکمه و مجازات بشوند. این حق مردم ایران حق جامعه بشری  و حق مجاهدین و خلق اونهاست

پیش بسوی قیام   سراسری ، ما بر اندازیم#  کانونهای شورشی در شهرهای ایران #  
اعتصاب واعتراض و تظاهرات#  سرنگونی رژیم  #  اتحادوهمبستگی  
   مرگ_بر_دیکتاتور   #IranRegimeChange  

مطالب ما را در   توئیتر @Bahar iran دنبال کنید