۱۳۹۸ اسفند ۴, یکشنبه

ویروس کرونا در ایران - آمار مبتلایان به ویروس کرونا ۴۳نفر و قربانیان به ۸نفر رسید / پیام مریم رجوی



ویروس کرونا در ایران - آمار مبتلایان به ویروس کرونا ۴۳نفر و قربانیان به ۸نفر رسید / پیام مریم رجوی



آخوندهای جنایتكار بی‌توجه به جان و سلامت مردم به‌خاطر جمع كردن جمعیت و كساد نشدن نمایش‌های ۲۲بهمن و ۲اسفند درباره موارد ابتلا به پنهان‌كاری پیشه كردند و بیماری به‌خاطر بی‌اطلاعی مردم در مناطق مختلف كشور به سرعت گسترش پیدا كرد
باردیگر خواهان اعزام هیأتهای نظارت و درمان از سوی سازمان بهداشت جهانی شده و از پرستاران و پزشكان فداكار خواستار راهنمایی و كمک به مردم برای مقابله با بیماری هستم. رژیم باید امكانات درمانی را كه در انحصار آخوندها و پاسداران است در اختیار مردم و بیمارستانها و پزشكان معالج قرار بدهد
۷۸ نفر دارند درباره این صحبت می‌کنند


عربستان، شهروندان خود را از سفر به ایران منع کرد.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی کاشان:
  • بستری شدن ۱۰نفر از شهروندان کاشانی(اصفهان) مشکوک به کرونا
  • خوابگاههای دانشگاه تهران تعطیل شدند
  • کلیه مراکز آموزشی و تجمعی بوشهر تعطیل شد
  • کلیه دانشگاهها، مهدکودک ها، مراکز آموزشی، گردهمایی‌ها، نمایشگاه ‌ها، برنامه‌های ورزشی و مراکز تجمعی استان بوشهر تا پایان هفته تعطیل شد.

  • رئیس دانشگاه علوم پزشکی اراک: آمار مبتلایان به کرونا در استان مرکزی به ۶نفر رسید.
  • به‌منظور پیشگیری از گسترش ویروس کرونا تمامی مدارس و دانشگاههای خراسان رضوی تا پایان هفته تعطیل خواهند بود.
  • استاندار رژیم در چهارمحال و بختیاری: فعالیت مراکز آموزشی استان نظیر مدارس و دانشگاهها تا پایان هفته جاری تعطیل اعلام شد.
  • مدارس و دانشگاههای سراسری آذربایجان غربی تا آخر هفته تعطیل اعلام شد.
  • رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران: یک مسافر تهرانی در یکی از بیمارستانهای شهرستان تنکابن به‌دلیل ابتلا به ویروس کرونا فوت کرد. به‌این ترتیب شمار قربانیان اعلام شده توسط رژیم به‌۷تن می‌رسد.

  • اعتراف روزنامه‌های حکومتی جهان صنعت: به‌نظر می‌رسد مسئولان ابتدا می‌خواستند شیوع ویروس کرونا را در کشور پنهان کنند یا دست‌کم تا ۲اسفند که زمان انتخابات مجلس است به‌تعویق بیندازند. اما فوت آن دو نفر نقشه‌های دولتیان را بر هم زد.

  • خامنه‌ای در اعتراف به‌ کارزار مقاومت و تحریم فراگیر شعبده انتخابات گفت: شما می‌دانید که علیه شرکت مردم در انتخابات چه‌ حجمی کار شد، در فضای مجازی در دستگاههای گوناگون از هر عاملی که توانستند استفاده کردند.
       حالا آخری هم که یک بهانه‌یی پیدا کردند که این بیماری این هم که شد یک بهانه. خوب یعنی از      کمترین فرصتی استفاده کردند نگذاشتند حتی چند ساعت هدر برود.

توقف موقت فعالیت سفارت ارمنستان در ایران
سفارت ارمنستان در ایران از توقف فعالیت‌های این سفارت به‌صورت موقت خبر داد.

آخرین آمار مبتلایان و جانباختگان ویروس کرونا در کشور 
سخنگوی وزارت بهداشت رژیم: تعداد مبتلایان به ویروس کرونا به ۴۳نفر و تعداد جان‌باختگان در ایران به  ۸ نفر رسیده است. ثبت ۱۵ مورد جدید ابتلا به کرونا در تهران،‌گیلان،‌تنکابن و قم.

کویت ورود کشتی از ایران را ممنوع کرد
  • کویت ورود هر نوع کشتی از ایران را تا اطلاع ثانوی ممنوع کرد.

تایید مرگ یک نفر بر اثر بیماری کرونا
مرگ یک نفر بر اثر ابتلا به بیماری کرونا ویروس در استان مازندران تأیید شد.
به گزارش خبرگزاری صدا و سیما رژیم در مرکز مازندران، رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران با تأیید ابتلا و مرگ یک نفر بر اثر بیماری کرونا ویروس در استان، گفت: مرگ یک مسافر تهرانی در یکی از بیمارستانهای شهرستان تنکابن تأیید شد.
موسوی افزود: جسد این فرد تا اعلام نهایی نتیجه آزمایش‌های کرونا ویروس، در سردخانه نگهداری می‌شود تا جلوی انتشار این ویروس گرفته شود.

وزیر بهداشت رژیم: ناقلین چینی، منبع کرونای جدید در ایران:
  • طبق بررسی‌هایمان منبع ویروس را پیدا کردیم که از ناقلین چینی بوده است و موارد آن در حال مشخص شدن است.
  • یکی از فوتی‌ها در قم بازرگانی بود که از طریق پروازهای غیرمستقیم سفرهایی به چین داشته است.

کرونا در چین:
  • چین روز یکشنبه همزمان با اعلام تعداد موارد جدید آلوده به ویروس کرونا، تأکید کرد که شمار عفونت‌های تازه هم‌چنین مرگ و میر در خارج از استان هوبئی، کانون ظهور و انتشار این ویروس رو به کاهش است.
  • بنا بر اعلام پکن تا پایان روز شنبه ابتلای ۶۴۸نفر دیگر از ساکنان این کشور به بیماری «کووید-۱۹» تأیید شده است اما از این تعداد تنها ۱۸مورد در خارج از استان هوبیی به ثبت رسیده است که کمترین میزان طی یک‌ماه گذشته محسوب می‌شود.
  • به این ترتیب با احتساب این گزارش، شمار کل مبتلایان به این بیماری در سراسر چین به ۷۶۹۳۶نفر می‌رسد.
  • تعداد جان‌باختگان این بیماری نیز پس از احتساب آمار ۹۷قربانی جدید در روز شنبه، به ۲۴۴۲رسیده است. با این وجود تنها یک نفر در خارج از استان هوبیی جان‌باخته است.


مدارس و دانشگاههای کهگیلویه و بویراحمد تا پایان هفته تعطیل شد.
به‌منظور پیشگیری از شیوع ویروس کرونا در کهگیلویه و بویراحمد، کلیه مدارس و مؤسسات آموزشی و دانشگاهها تا پایان هفته تعطیل اعلام شد.

دستور بالاترین سطح مقابله با کرونا از سوی رئیس‌جمهوری کره جنوبی
 رئیس‌جمهوری کره جنوبی آماده‌باش در مقابل ویروس کرونا را به بالاترین سطح ممکن رساند.
 از سوی دیگر مسئولان بهداشتی کره جنوبی از فوت پنجمین مبتلا به ویروس کرونا در این کشور خبر دادند.

پیروز حناچی، شهردار رژیم در تهران تأیید کرد جواب آزمایش مرتضی رحمان‌زاده، شهردار منطقه ۱۳تهران که روز گذشته اعلام شد مشکوک به ابتلا به ویروس کرونا بوده "مثبت" بوده است.
 حناچی گفت که "از ۴ آزمایشی که برای او انجام شده است، ۳ آزمایش مثبت بوده و ابتلای وی به ویروس کرونا تأیید شده است".

  • شب گذشته دانشجویان دانشگاههای ایلام، بابلسر، تهران و شهر کرد با برپایی تجمعهایی به پنهان‌کاری و بی‌عملی رژیم آخوندی در رابطه با گسترش ویروس مرگبار کرونا اعتراض کردند.
  • روزنامه حکومتی همدلی: مسئولان بالادستی، شهرهایی مانند قم و اراک را که مورد ابتلا به کرونا در آنها مشاهده شده است به‌حال خود رها کرده‌اند و مردم به‌راحتی در حال ورود و خروج به آن شهرها هستند.
  • شهر قم که به مرکز بیماری کرونا تبدیل شده است در بلاتکلیفی به‌سر می‌برد و وضعیت قرنطینه آن روشن نیست.
  • محمود صادقی عضو مجلس ارتجاع: لاپوشانی و مخفی‌کاری در ورود کرونا به کشور و هم‌چنین اهمال‌کاری در برخورد با شیوع این بیماری انتقادات زیادی را برانگیخته است.
  • شرکت سامسونگ کره جنوبی امروز اعلام کرد که یکی از کارمندان کارخانه تولید گوشی سامسونگ به ویروس کرونا مبتلا شده و به همین دلیل این کارخانه تعطیل شده است.
  • رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم: وزارت بهداشت دستور داده است که هیچگونه اطلاعات آماری از شیوع بیماری کرونا داده نشود.
  • اولین مورد مثبت برای ویروس کرونا در آبادان و در بیمارستان نفت گزارش شد.
  • محمودرضا مرادی رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه از بستری بودن ۵فرد مشکوک به کرونا در این استان خبر داد.
  • رژیم آخوندی اعلام کرد داروخانه‌ها از چرخه عرضه «ماسک» خارج شدند.
  • دبیر انجمن داروسازان ایران: بر اساس دستور اخیر سازمان غذا و دارو، توزیع ماسک فقط از طریق هیأت امنای ارزی صورت خواهد گرفت.

 تالش - درگیری نیروهای سرکوبگر با مردم معترض و شلیک هوایی و گاز اشک آور
 مردم در تالش شنبه شب نسبت به انتقال بیماران مبتلا به کرونا مقابل بیمارستان نورانی تجمع  کردند.  ماموران سرکوبگر با شلیک هوایی و گاز اشک‌آور به آنها حمله کردند.

تجمع اعتراضی شبانه دانشجویان دانشگاههای خوابگاه کوی دختران بهشتی، مازندران، ایلام، شهرکرد
 تجمع اعتراضی شبانه دانشجویان دانشگاههای خوابگاه کوی دختران موسوم به بهشتی در تهران، دانشجویان دانشگاه مازندران، دانشجویان خوابگاهی دانشگاه ایلام و دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد. خواستار تعطیلی دانشگاهها جهت پیشگیری از بیماری کرونا شدند.
دانشجویان خوابگاه کوی دختران موسوم به بهشتی شعار میدهند: "ما نمی‌خواهیم بمیریم، همه به خونه می‌ریم"
 تجمع دانشجویان خوابگاهی دانشگاه ایلام با شعار تعطیل تعطیل
تالش - تجمع اعتراضی مردم مقابل بیمارستان تالش
تالش - تجمع اعتراضی مردم مقابل بیمارستان تالش
تجمع دانشجویان دانشگاه مازندران در اعتراض به عدم تعطیلی دانشگاه با وجود شیوع ویروس خطرناک کرونا.jpg
تجمع دانشجویان دانشگاه مازندران در اعتراض به عدم تعطیلی دانشگاه با وجود شیوع ویروس خطرناک کرونا
تجمع دانشجویان دانشگاه مازندران در اعتراض به عدم تعطیلی دانشگاه با وجود شیوع ویروس خطرناک کرونا.jpg
تجمع دانشجویان دانشگاه مازندران در اعتراض به عدم تعطیلی دانشگاه با وجود شیوع ویروس خطرناک کرونا
تجمع دانشجویان_خوابگاهی دانشگاه_ایلام به‌دلیل انتشار ویروس کرونا در دانشگاه و ایلام.jpg
تجمع دانشجویان_خوابگاهی دانشگاه_ایلام به‌دلیل انتشار ویروس کرونا در دانشگاه و ایلام
تجمع دانشجویان دانشگاه مازندران، جهت مطالبه تعطیلی دانشگاهها جهت جلوگیری از شیوع ویروس کرونا
تجمع دانشجویان دانشگاه مازندران، جهت مطالبه تعطیلی دانشگاهها جهت جلوگیری از شیوع ویروس کرونا
اخبار روز گذشته درباره شیوع کرونا در ایران
  • ایران با ۶فوت بر اثر کرونا که رژیم رسما اعلام کرده هم‌چنان در صدر کشورهای پرخطر بعد از چین قرار دارد.
  • آنهم در حالیکه رژیم تا زمان اعلام این مرگ و میرها، با پنهان‌کاری مجرمانه زمینه گسترش بیماری به قیمت جان مردم را فراهم کرد.
  • خبرهای نگران کننده‌یی مانند اظهارات وزیر بهداشت ترکیه که به‌نقل از وزیر بهداشت رژیم آخوندی از ۷۵۸مورد مظنون به کرونا در ایران خبر داد، همگان را با این سئوال مواجه می‌کند که چرا این خبرها از مردم پنهان می‌شود؟ آن هم در حالی که کارشناسان شفافیت و اطلاع‌رسانی را شرط اول مقابله با این بیماری واگیر می‌دانند.
  • در همان روزی که رژیم بعد از پنهان‌کاری کامل، به‌طور ناگهانی از دو فوت در قم خبر داد، مردم قم شمار فوت شدگان را دست‌کم ۱۲تن و مبتلایان را بیش از ۲۰۰تن می‌دانستند.
  • در خارج از ایران وزرات بهداشت امارات متحده عربی نیز خبر داد:‌ یک مسافر ایرانی و همسرش به ویروس کرونا مبتلا هستند هم‌چنین وزارت بهداشت لبنان خبر داد که عامل انتقال ویروس کرونا به این کشور از ایران آمده است.
  • مدیرکل سازمان بهداشت جهانی در یک کنفرانس مطبوعاتی در ژنو اعلام کرد شیوع بیماری کرونا در ایران نگران‌کننده است. وی خواستار دریافت اطلاعات این بیماری از رژیم آخوندی شد.
  • مدیرکل سازمان بهداشت جهانی هشدار داد اگر سریع اقدام نشود پنجره فرصتها بسته می‌شود.
  • انتشار ویروس کرونا به حدی رسیده که شهردار منطقه ۱۳ رژیم به کرونا مبتلا شده و شورای حکومتی شهر تهران به مدت یک هفته تعطیل شده‌ است.
  • در همین حال، مهره‌های و رسانه‌های حکومتی در اعترافات تکان‌دهنده‌ای بر نقش رژیم آخوندی در شیوع بیماری کرونا و پیامدهای آن اذعان می‌کنند.
  • اعترافات رسانه‌های حکومتی به پنهان‌کاری جنایت‌بار رژیم در بیماری کرونا
  • روزنامه حکومتی جهان صنعت۳اسفند۹۸: به‌دلیل عدم شفافیت، هیچ‌کس به دولت اعتماد نمی‌کند. وزارت بهداشت از گفتن آمارهای دقیق واهمه دارد و این دروغگویی، موجب بی‌اعتمادی مردم به نظام شده است در حال حاضر این بی‌اعتمادی به ۹۰ درصد رسیده است، وزیر بهداشت و درمان روز سه‌شنبه با قاطعیت اعلام کرد هیچ فردی مبتلا به کرونا ویروس نداریم! پس چطور در فاصله یک روز، دو نفر بر اثر این بیماری فوت می‌کنند؟ ما حتی یک بیمارستان مجهز برای رسیدگی به مبتلایان نداریم. از دیشب تا حالا فقط دو پزشک فوت کردند، چرا؟ چون تجهیزات ایزوله نداریم.
  • در زمان شیوع ویروس ما پروازهایمان را به هیچ کشوری کنسل نکردیم چه‌بسا به چین بیشتر هم کردیم اما در این سه روز پروازهای تمام کشورها به ایران و بالعکس کنسل شده است. ما با خیال راحت از چین توریست و دانشجو می‌آوردیم.
  • یک کارشناس حکومتی: بیش از پنج ماه این ویروس به ایران ورود کرده چون ما بیشترین مراوده تجاری و توریستی را با کشور چین داریم. هنوز ایرلاین ماهان در تردد با چین است ویروس به ایران ورود کرد ماسک نایاب شده است آن وقت ما به چین کمک بشردوستانه می‌کنیم؟
  • چرا به‌راحتی با جان مردم بازی می‌کنند؟ چون تمام مسائل را امنیتی می‌بینند. البته هیچ‌کس حرف رسانه‌های داخلی و صدا‌و‌سیما را باور نمی‌کند. (جهان صنعت ۳اسفند۹۸)
  • یک عضو کمیته آنفلوآنزا در وزارت بهداشت رژیم: آمار اعلام شده از تعداد مبتلایان تنها ٥‌درصد واقعیت است، یعنی اگر تعداد مبتلایان اعلام شده ١٠نفر است، ١٠٠نفر مبتلا شده‌اند. (شهروند ۳اسفند۹۸)
  • بر اساس گزارشهای دریافتی در شهر شفت گیلان یک مبتلا به کرونا جان باخت. در لاهیجان یک پزشک در اثر این بیماری جان سپرد.
  • در همین حال لبنان نیز به کشورهایی پیوست که مسافران از مبدآ یا به مقصد ایران را تحت قرنطینه قرار می‌دهند.(جهان صنعت ۳اسفند۹۸)

مطالب مرتبط:

پیش بسوی قیام   سراسری ، ما بر اندازیم#  کانونهای شورشی در شهرهای ایران #  
اعتصاب واعتراض و تظاهرات#  سرنگونی رژیم  #  اتحادوهمبستگی  
   مرگ_بر_دیکتاتور   #IranRegimeChange  

مطالب ما را در   توئیتر @Bahar iran دنبال کنید
بر اندازیم

#سال_سرنگونی

 #قیام_تا_پیروزی

 #مجاهدین_خلق

#درود_بر_کانونهای_شورشی

 #من_یک_شورشی_هستم