۱۳۹۸ اسفند ۴, یکشنبه

گزیده اخبار 24 ساعته + عکس و فیلم



                                                     


گزیده اخبار 24 ساعته + عکس و فیلم 
                                                                                                         
تجمع مردم لاهیجان مقابل بیمارستان سیدالشهدا بازکیاگورابمردم معترض بازکیاگوراب لاهیجان مقابل مرکز بیماریهای غیرواگیر (مرکز جامع سرطان) بیمارستان سیدالشهدا بازکیاگوراب جهت جلوگیری از انتقال بیماران ناقل ویروس کرونا تجمع کردند. بازکیاگوراب، روستایی از توابع بخش مرکزی شهرستان لاهیجان است.
                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                     
تجمع اعتراضی دانشجویان دندانپزشکی دانشگاه تهران
تجمع اعتراضی دانشجویان دانشکده دندانپزشکی دانشگاه تهران در اعتراض به کمبود وسایل جهت برقراری و کنترل عفونت در روز شنبه ۳ اسفندماه برگزار شد.
واکنش‌های بین‌المللی در خصوص اقدام، گروه اقدام ویژه مالی (اف ای تی اف) علیه حاکمیت آخوندی
نهاد جهانی مبارزه با پول‌های کثیف روز جمعه دوم اسفند ماه و پس از آن که حاکمیت آخوندی از پذیرفتن موازین مبارزه با تامین مالی تروریسم خودداری کرد، نام ایران را بار دیگر به فهرست سیاه خود اضافه کرد. گروه اتحاد علیه ایران هسته‌ای در بیانیه‌ای از قرار گرفتن ایران در فهرست سیاه اف‌ای‌تی‌اف استقبال کرد و گفت: هر کشوری که به تامین مالی تروریسم جهانی می‌پردازد، نباید انتظار داشته باشد به نظام‌های بانکی جهانی دسترسی داشته باشد.
واکنش‌های بین‌المللی در خصوص اقدام گروه اقدام ویژه مالی (اف ای تی اف) علیه حاکمیت آخوندی
بیانیه حمایت و همبستگی مرکز ادموند رایس، استرالیا با تظاهرات دانشجویان، جوانان و مردم ایران
بر اساس گزارشات دریافتی از ایران سپاه پاسداران و ديگر نیروهای امنیتی رژیم ایران؛ بسمت تظاهرات مسالمت آمیز مردم و جوانان که از روز ۱۵ نوامبر ۲۰۱۹ در شهرهای ایران شروع شده بود آتش مستقیم گشودند.

گزیده اخبار شنبه ۳ اسفند ماه ۹۸
اعتراضات مردمی در لاهیجان، تالش، رودبار و اصفهان علیه پنهان‌کاری رژیم درباره شیوع ویروس کرونا
به ‌دنبال شیوع ویروس کرونا در شهرهای مختلف، حکومت ‌آخوندی خبرهایی به‌ صورت قطره‌ چکانی درباره آن منتشر کرد، مردم و دانشجویان شهرهای لاهیجان، تالش، رودبار و اصفهان  تجمع اعتراضی برگزار کرده  و علیه بی‌ عملی و پنهان‌ کاری ایادی حکومت آخوندی که به قیمت جان مردم تمام می‌شود شعار سردادند.

تمامی مدارس و مراکز آموزشی همدان تعطیل شد
به منظور جلوگیری از شیوع کرونا ویروس و اهتمام به سلامتی دانش‌آموزان، فرهنگیان و خانواده‌های آنان و نظر به هماهنگی با دانشگاه علوم پزشکی استان همدان تمامی مدارس دوره های تحصیلی، مراکز آموزشی علمی آزاد و زبان سراسر استان در روزهای یکشنبه و دوشنبه چهارم و پنجم اسفندماه ۹۸ در نوبت صبح و بعدازظهر تعطیل گردیدند.
تمام مدارس زنجان فردا تعطیل استآموزش و پرور ش استان زنجان: به جهت برگزاری انتخابات در اکثر مدارس استان و ضرورت ضدعفونی کامل مراکز و پیشگیری از شیوع هر نوع بیماری واگیردار تمام مدارس استان مناطق و نواحی ۱۴ گانه فردا یکشنبه ۴ اسفند ماه صبح و عصر تعطیل است.
 تعطیلی مدارس در تمامی نواحی و مناطق استان قزوین
با توجه به تصمیم آموزش و پرورش استان؛ به منظور حفظ سلامت دانش‌آموزان عزیز و پیشگیری از شیوع ویروس کرونا، تمامی مدارس استان قزوین در روزهای یکشنبه و دوشنبه تعطیل است.
مدارس گلستان تعطیل شد
مدیرکل آموزش و پرورش استان گلستان؛ به منظور حفظ سلامت دانش آموزان، فردا یکشنبه چهارم و پس فردا دوشنبه پنجم اسفندماه تمامی مدارس گلستان در همه مقاطع تعطیل است.
رویترز گزارش داد؛ عراق ایرویز خدمات هوایی به ایران به حالت تعلیق درآورده است و مقامات صنعت هوانوردی کویت روز جمعه تصمیم گرفتند تا تمامی پروازها به مقصد و از ایران را متوقف کنند.

پیش بسوی قیام   سراسری ، ما بر اندازیم#  کانونهای شورشی در شهرهای ایران #  
اعتصاب واعتراض و تظاهرات#  سرنگونی رژیم  #  اتحادوهمبستگی  
   مرگ_بر_دیکتاتور   #IranRegimeChange  

مطالب ما را در   توئیتر @Bahar iran دنبال کنید
بر اندازیم


#سال_سرنگونی


 #قیام_تا_پیروزی


 #مجاهدین_خلق


#درود_بر_کانونهای_شورشی


 #من_یک_شورشی_هستم