۱۳۹۸ اسفند ۳, شنبه

انعکاس رسانه‌های خارجی درباره کسادی وسوت وکوربودن شعبده انتخاباتی رژیم در دوم اسفند۹۸



انعکاس رسانه‌های خارجی درباره کسادی وسوت وکوربودن شعبده انتخاباتی رژیم در دوم اسفند۹۸



کسادی شعبده انتخاباتی رژیم در دوم اسفند ۹۸ و تحریم سراسری مردم ایران را از زبان رسانه‌های خارجی بشنویم:
دیلی میل انگلستان ۲ اسفند۹۸: کارشناسان می‌گویند شرکت مردم در انتخابات پایین است.
امیر محتشم که ۳۸ساله و بیکار است گفت « انتخابات در ایران بیفایده است. حتی در مجلس فعلی ۹۰عضو آن به‌خاطر فساد مالی تحت تحقیق قرار دارند».
تلویزیون فرانس۲۴ – ۲ اسفند ۹۸: یک زن ایرانی گفت: من رأی نخواهم داد. هیچ چیزی درست نمی‌شود و اوضاع هر روز بدتر می‌شود. زندگی در ایران خیلی سخت شده است. همه سعی می‌کنند مهاجرت کنند.
یک زن دیگر گفت: مردم دارند از گرسنگی می‌میرند، چطور انتظار دارید که رأی بدهند. آنها از این وضعیت خسته شده‌اند. قیمتها مرتب بالا می‌رود و میزان زیادی فساد وجود دارد. دیگر نمی‌توانیم تحمل کنیم.
خبرگزاری رویترز ۲ اسفند ۹۸: انتخابات در ایران در حالی برگزار شده که رژیم با انزوای فزاینده در سطح جهانی و نارضایتی داخلی به‌دلیل مشکلات اقتصادی روبه‌روست. احتمال این‌که این انتخابات مشکلات با آمریکا را حل کند وجود ندارد.
واشنگتن پست ۲اسفند۹۸: مهشید در کرج گفت: «رای نمی‌دهم فرقی بین اصلاح‌طلب و اصول‌گرا وجود ندارد. مهشید به‌خاطر نگرانی از انتقام گیری نیروهای امنیتی حاضر بدادن نام کامل خود نشد.
در تهران نیز شیدا ۳۲ساله بی‌اعتنایی خود را به انتخابات نشان داد.
سایت فرانس۲۴ – ۲ اسفند ۹۸: محمد که مغازه فرش فروشی دارد گفت: مردم دیگر امیدی به این رژیم ندارند.
پری که یک طراح لباس است گفت: «من نمی‌خواهم رأی دهم، زیرا فایده‌ای ندارد، این انتخابات فقط یک نمایش است تا آنها بتوانند به جهانیان نشان دهند که توسط مردم انتخاب شده‌اند، در حالی چنین نیست،».
اینترنشنال :  : حکومت ایران از چند روز قبل میدانسته است که ویروس کرونا به ایران رسیده است . ولی روز قبل از انتخابات آنرا اعلام کرده است که عدم شرکت مردم در انتخابات را به این موضوع مصادره کند . طبق آخرین نظر سنجی ها 82٪ مردم در انتخابات شرکت نمیکنند .
سایت RUPTLY روسیه صندوق حسینه ارشاد تهران :در ساعت اول در دو صندوق از چهار صندوق حسینیه ارشاد، ۳۳ برگه در صندوق مجلس و ۲۹ برگه در صندوق خبرگان انداختند.

پیش بسوی قیام   سراسری ، ما بر اندازیم#  کانونهای شورشی در شهرهای ایران #  
اعتصاب واعتراض و تظاهرات#  سرنگونی رژیم  #  اتحادوهمبستگی  
   مرگ_بر_دیکتاتور   #IranRegimeChange  

مطالب ما را در   توئیتر @Bahar iran دنبال کنید
بر اندازیم

#رای_من_سرنگونی

#سال_سرنگونی

 #قیام_تا_پیروزی

 #مجاهدین_خلق

#درود_بر_کانونهای_دلاور_شورشی

 #من_یک_شورشی_هستم